TAB - ViB

DeletedUser

Guest
Mijn uitspraak was gebaseerd op mijn eigen beschikbaarheid, aangezien daar kort na de uitspraak een wijziging in was aan mijn kant, was de 24-uurs bezetting helaas niet haalbaar. Daarnaast vallen jullie aan met een clear per edel, de NOOB-methode <== Ja, Smoesjes dus en dan valt er weinig tegen te doen, anders dan stacken. Ga daar dus niet teveel prat op. Jullie prestatie is mooi geweest, maar hoeft niet eeuwig geroemd te worden. Ga maar eens wat beter op je eigen account letten en hier en daar wat gebouwtjes van de grond af aan opbouwen, sloopbedrijf VIB is nog lang niet klaar met jou.


Jullie Mass attack was goed gelukt op Moonliner! paar dorpjes, hmmmm.... Was dit nou ''de'' Massa Attack wardoor jullie al jullie dorpjes van tandorra weer terug kregen....

/Fail
 

DeletedUser

Guest
Jullie Mass attack was goed gelukt op Moonliner! paar dorpjes, hmmmm.... Was dit nou ''de'' Massa Attack wardoor jullie al jullie dorpjes van tandorra weer terug kregen....

/Fail
Noob :p
Heel deze topic is noob en alleen de noobs antwoorden fail :')
 
Reactiescore
14
Jullie Mass attack was goed gelukt op Moonliner! paar dorpjes, hmmmm.... Was dit nou ''de'' Massa Attack wardoor jullie al jullie dorpjes van tandorra weer terug kregen....

/Fail

ooooh, was de mass al begonnen.. ik dacht dat dit even een paar troepen dumps waren:rolleyes:;)
 

DeletedUser25273

Guest
Jullie Mass attack was goed gelukt op Moonliner! paar dorpjes, hmmmm.... Was dit nou ''de'' Massa Attack wardoor jullie al jullie dorpjes van tandorra weer terug kregen....

/Fail

Je spreekt in verleden tijd, terwijl de mass nog niet eens echt begonnen is. Beetje voorbarig. En nee, geen smoesjes, dat is een waardeoordeel van mij over de betreffende spelers, ik vind het een NOOB=methode en het getuigt van weinig vertrouwen in de eigen skills.
 

DeletedUser

Guest
Effe eentje uit de citatendoos van ViB halen..

Dus? troepen verliezen is niet erg, als je dorpen verliest, dat is pas erg;) gebeurd niet veel. vib is groot en heeft dus veel troepen, ik durf te wedden dat je nog niet eens 1% van al onze def heb gemolt.

En is er ook zoiets niet als: Het Doel Heiligt De Middelen?
 

DeletedUser

Guest
Mijn uitspraak was gebaseerd op mijn eigen beschikbaarheid, aangezien daar kort na de uitspraak een wijziging in was aan mijn kant, was de 24-uurs bezetting helaas niet haalbaar. Daarnaast vallen jullie aan met een clear per edel, de NOOB-methode dus en dan valt er weinig tegen te doen, anders dan stacken. Ga daar dus niet teveel prat op. Jullie prestatie is mooi geweest, maar hoeft niet eeuwig geroemd te worden. Ga maar eens wat beter op je eigen account letten en hier en daar wat gebouwtjes van de grond af aan opbouwen, sloopbedrijf VIB is nog lang niet klaar met jou.

???

Daar ga je mij toch wel es moeten op duiden hoor.

Fre zei dat ook bij de massa-aanval op STG, en daar was het plots niet noob?:rolleyes::confused::confused::confused:
 

DeletedUser25273

Guest
???

Daar ga je mij toch wel es moeten op duiden hoor.

Fre zei dat ook bij de massa-aanval op STG, en daar was het plots niet noob?:rolleyes::confused::confused::confused:

Heb je mij dat ooit horen zeggen? Ik vind de methode NOOB en heb hem in de bijna 2 jaar dat ik speel nog NOOIT toegepast. Het betreft hier dus mijn persoonlijke mening.
 

DeletedUser

Guest
Heb je mij dat ooit horen zeggen? Ik vind de methode NOOB en heb hem in de bijna 2 jaar dat ik speel nog NOOIT toegepast. Het betreft hier dus mijn persoonlijke mening.

wel dan kan ik je met plezier meedelen dat het niet vanuit ons account kwam:)
 

DeletedUser

Guest
Beste medespelers

Gisteren omstreeks 22u00 heb ik TAB verlaten.
Velen onder jullie zullen deze verandering waarschijnlijk al hebben opgemerkt.
Ik ben jullie hierbij wat uitleg verschuldigd, zeker gezien ik nog maar zo kort terug ben.


Alles begon toen ik mijn co vroeg wat er gedurende die 2 maanden allemaal gebeurd was.
Zoals velen onder jullie wel weten/wisten, draaide TAB voor zowat 95% op het account careless.
En dat vond ik er wat over.
Ok, iedereen heeft een RL, maar indien je leider bent, heb je een extra verantwoordelijkheid. Die moet je opnemen, ongeacht wat.


En later die avond vroeg moon te vv'n.
We accepteerden alweer, om toch maar geen enkel account onbewaakt te laten.
Maar hadden geluk dat argo navis het kon overnemen.
Wanneer ie terug was, vroeg ie meteen weeral vv, ditmaal voor vannacht om mogelijke edels te stoppen...
Toen vertelde ik hem van onze problemen.
Ik zei hem dat we het jammer vonden dat zowat alle initiatieven van ons kwamen, dat wij vaak als enigen vv'den tot in de late uurtjes, dat we vaak alle 4 de accounts onder vuur runden. Ook dat we het jammer vonden dat ******(iets ivm OS:p).
Toen zei ie meteen op een nogal botte manier dat ie het niet apprecierde dat ik hem op dit moment er mee lastig viel.
Ie zei dat hij die avond/nacht wel OS zou terugsturen. Nuja, nog steeds niet gezien, dus doe ik het zelf maar ff.
Maar hij reageerde compleet naast de kwestie, alsof ie ons verweet dat wij zo vaak online zijn en dat ie er gewoon geen tijd voor had, zonder ook effectief te beseffen dat wij dat probleem al meerdere malen gehekeld hebben.

Maar goed, ik ben binnen het uur TAB geleaved.
Ik heb een punt achter dat hoofdstuk gezet.
Er zit veel potentieel in TAB, maar ik wil ze nu wel eens zien draaien zonder mij.:)

Veel succes gewenst aan een aantal in TAB, zij weten wel wie ik bedoel.
Aan mijn aanvallers:
bereid je voor op vele rode bolletjes:D:D:D


Zo,

Zijn jullie ook weer op de hoogte;)

Grtz


fre
 

DeletedUser

Guest
Grappig hoe het kan lopen. Dat tab op jou draaide stem ik 100% mee in. Heb tab een aantal maanden zien draaien, careless weet wel hoe en waarom maar geloof mij, zelf waren ze nog niet zo sterk. Wel fanatiek om te leren, maar het echt zelf kunnen? daar waren ze nog een grote stap van verwijderd. Ik wil moonliner het nu wel eens zien vol houden.

Punt 1 dodged hij niet, hij toont geen enkele skill, hij stackt zijn grens dorpen mass vol. Maar hoe lang houdt hij dit vol? het is simpelweg 2 keer vol op beuken op de grens en je loopt zo binnen zijn cluster in.

Daarnaast heel netjes van careless dat hij meteen hier een brief op stelde. Je kan dan wel zeggen, wat boeit het ons? of ''wat een streek van hem'' of andere zinnen. Maar het ging hier wel over een stam die enige weer stand heeft geboden aan vib.
 

DeletedUser

Guest
We gaan meemaken hoe lang TAB duurd.
Langste adem zal overwinnen. Alleen met careless erbij had die adem langer geweest denk ik.

Succes in je nieuwe stam care ^^.
 

DeletedUser32842

Guest
@care.

Ik vind je een verrader om dit op deze manier op het AF te zetten.
Je bent een zwak ventje om dit binnen een uur te beslissen zonder op een normale manier te overleggen.

En reken maar dat ik mijn OS nu ook bij jou weg haal. Die heb je dus niet meer nodig. (Volgens mij heb je die ook nooit nodig gehad met je vriendjes in VIB, toch Stafke?)
 

DeletedUser

Guest
Och och wat word het Vib toch makkelijk gemaakt :p

Eerst Beire en leipos die BB worden nu Careless die Tab probeerd onderuit te halen.

bijna alle vijanden verdwijnen zonder er echt voor hoeven te vechten XD
 

DeletedUser

Guest
@care.

Ik vind je een verrader om dit op deze manier op het AF te zetten.
Je bent een zwak ventje om dit binnen een uur te beslissen zonder op een normale manier te overleggen.

En reken maar dat ik mijn OS nu ook bij jou weg haal. Die heb je dus niet meer nodig. (Volgens mij heb je die ook nooit nodig gehad met je vriendjes in VIB, toch Stafke?)


Srry Care, maar hier ben ik het wel een beetje mee eens :(
 
Bovenaan