3 (Top)Stammen onder de loep

DeletedUser

Guest
Hallo, Liefurdjes!
Ik zat is te denken, wat Tribalwars mij nou eens zou schenken. Misschien een leuke nieuwe wereld. En ja hoor daar was hij. W16 begon op Dinsdag'12'01. Al snel begon ik met het zoeken van een Pro account en was druk bezig een pre-made te joinen.

/Break / Modus

Er zijn vele Pre-made gestart en van 2 werd er veel verwacht. /Break onder leiding van Prehistoric Dinosaur(Rinus en Niels) en Catastrophe.(Ik,Julian en Kevin(Ik en Kevin spelen nu op Sebastian Valmont, Julian op GreenDay.)) werd al op de 2de dag opgeheven, Nadat Rinus er klaar mee was. Julian had de Groupsim weten te ontmaskeren van Click. En gaf die aan enkele spelers van /Break. Julian kon een tegenaanval verwachten en Job(PinkTwister) kwam op het AF aanzetten met een PrintScreen van ons Forum. Dit was via het acc. Catastrophe. doorgev
geven, maar we weten nog steeds niet wie het geweest is. Niemand vertrouwde elkaar meer, zo kwam er een einde aan Break. Al snel begonnen er andere kleinen stammetjes te ontstaan waaronder What?. What? werd opgericht door Prehistoric Dinosaur. Hij Recruteerde de beste van voormalig /Break en zo ontstond What?. Na een lekker Pilsje gedronken te hebben en langs te zijn geweest bij mijn vriendin vertrok ik maar is op weg naar mijn computer. Toen ik het forum ging bekijken van What? zag ik dat wij een gedeeld forum hadden met Modus. Iets wat ik zowiezo niet verwachten. Als eerst schoor door mijn hoofd gewoon een Topicje, met een beetje spam. Maar nee, ik had het mis. Het ging over een fusie. Ik begon alles te lezen en zag dat meer dan 90% achter een fusie stond. De volgende dag werd alles in praktijk gezet er rond half 12 was iedereen is Modus.


FnF

Ook FnF valt erg op. Veel oude toppers in de stam + Onze aandachtsgeiler Kyle(Avaganon).
De ligging van FnF is niet verkeerd enkel liggen ze erg dicht op elkaar wat misschien voor problemen kan zorgen. Over de raakvlakken kan ik het nog niet echt hebben aangezien ze nog maar 24 dorpen in bezit hebben. Aan de stamwisselingen te zien gaat het daar goed. Ook al zijn er vrijdag en vandaag 2 spelers weggegaan. genaamd 'Swiebertje' en 'MiMeX'.
De reden van hun vertrek weet ik niet. En heb geen zin dat te achterhalen :p.
Verder valt er door mij niet veel te vertellen over deze stam, aangezien ik er niet veel van af weet.

Conclusie:

Deze stam heeft veel potentie en trekken niet heel veel aandacht op het AF. (Behalve Kyle dan)
Hun ligging is niet grandios, maar kan ermee door. Als er goeie plannen komen, moet dit lukken.


.Click

Een stam met een mooie ligging + goede leiding. Na mijn idee, is dit de enige pre-made die nog goed op de been staan. Na mijn idee, niet echt toppers, maar wel heel wat Potentiële spelers, waar we nog veel van kunnen verwachten aankomende tijd. Het zijn niet echt Aandachts trekkers en ze laten zich een beetje op de achtergrond. Ze zijn goed op de been gebleven, ook al hadden leden van /Break hun Groupsim zijn ze toch op de been gebleven. Ik verwacht veel van deze stam in de toekomst.

Conclusie:

Deze stam heeft na mijn idee veel potentië en hebben een vrij nice ligging.
De toekomest zal het uitwijzen!


Kaartje:
16c8l7q.jpg

Kusjes van Yorin! (L)(K)
 

DeletedUser

Guest
Yorin, schat, prachtig stukje geschreven, maar hier begrijp ik iets niet:

FnF

Ook FnF valt erg op. Veel oude toppers in de stam + Onze aandachtsgeiler Kyle(Avaganon).
De ligging van FnF is niet verkeerd enkel liggen ze erg dicht op elkaar wat misschien voor problemen kan zorgen. Over de raakvlakken kan ik het nog niet echt hebben aangezien ze nog maar 24 dorpen in bezit hebben. Aan de stamwisselingen te zien gaat het daar goed. Ook al zijn er vrijdag en vandaag 2 spelers weggegaan. genaamd 'Swiebertje' en 'MiMeX'.
De reden van hun vertrek weet ik niet. En heb geen zin dat te achterhalen .
Verder valt er door mij niet veel te vertellen over deze stam, aangezien ik er niet veel van af weet.

Conclusie:

Deze stam heeft veel potentie en trekken niet heel veel aandacht op het AF. (Behalve Kyle dan)
Hun ligging is niet grandios, maar kan ermee door. Als er goeie plannen komen, moet dit lukken.

Wat heeft Kyle te maken met Conclusie :p?
 

DeletedUser

Guest
Hallo, Liefurdjes!
Ik zat is te denken, wat Tribalwars mij nou eens zou schenken. Misschien een leuke nieuwe wereld. En ja hoor daar was hij. W16 begon op Dinsdag'12'01. Al snel begon ik met het zoeken van een Pro account en was druk bezig een pre-made te joinen.

/Break / Modus

Er zijn vele Pre-made gestart en van 2 werd er veel verwacht. /Break onder leiding van Prehistoric Dinosaur(Rinus en Niels) en Catastrophe.(Ik,Julian en Kevin(Ik en Kevin spelen nu op Sebastian Valmont, Julian op GreenDay.)) werd al op de 2de dag opgeheven, Nadat Rinus er klaar mee was. Julian had de Groupsim weten te ontmaskeren van Click. En gaf die aan enkele spelers van /Break. Julian kon een tegenaanval verwachten en Job(PinkTwister) kwam op het AF aanzetten met een PrintScreen van ons Forum. Dit was via het acc. Catastrophe. doorgev
geven, maar we weten nog steeds niet wie het geweest is. Niemand vertrouwde elkaar meer, zo kwam er een einde aan Break. Al snel begonnen er andere kleinen stammetjes te ontstaan waaronder What?. What? werd opgericht door Prehistoric Dinosaur. Hij Recruteerde de beste van voormalig /Break en zo ontstond What?. Na een lekker Pilsje gedronken te hebben en langs te zijn geweest bij mijn vriendin vertrok ik maar is op weg naar mijn computer. Toen ik het forum ging bekijken van What? zag ik dat wij een gedeeld forum hadden met Modus. Iets wat ik zowiezo niet verwachten. Als eerst schoor door mijn hoofd gewoon een Topicje, met een beetje spam. Maar nee, ik had het mis. Het ging over een fusie. Ik begon alles te lezen en zag dat meer dan 90% achter een fusie stond. De volgende dag werd alles in praktijk gezet er rond half 12 was iedereen is Modus.


FnF

Ook FnF valt erg op. Veel oude toppers in de stam + Onze aandachtsgeiler Kyle(Avaganon).
De ligging van FnF is niet verkeerd enkel liggen ze erg dicht op elkaar wat misschien voor problemen kan zorgen. Over de raakvlakken kan ik het nog niet echt hebben aangezien ze nog maar 24 dorpen in bezit hebben. Aan de stamwisselingen te zien gaat het daar goed. Ook al zijn er vrijdag en vandaag 2 spelers weggegaan. genaamd 'Swiebertje' en 'MiMeX'.
De reden van hun vertrek weet ik niet. En heb geen zin dat te achterhalen :p.
Verder valt er door mij niet veel te vertellen over deze stam, aangezien ik er niet veel van af weet.

Conclusie:

Deze stam heeft veel potentie en trekken niet heel veel aandacht op het AF. (Behalve Kyle dan)
Hun ligging is niet grandios, maar kan ermee door. Als er goeie plannen komen, moet dit lukken.


.Click

Een stam met een mooie ligging + goede leiding. Na mijn idee, is dit de enige pre-made die nog goed op de been staan. Na mijn idee, niet echt toppers, maar wel heel wat Potentiële spelers, waar we nog veel van kunnen verwachten aankomende tijd. Het zijn niet echt Aandachts trekkers en ze laten zich een beetje op de achtergrond. Ze zijn goed op de been gebleven, ook al hadden leden van /Break hun Groupsim zijn ze toch op de been gebleven. Ik verwacht veel van deze stam in de toekomst.

Conclusie:

Deze stam heeft na mijn idee veel potentië en hebben een vrij nice ligging.
De toekomest zal het uitwijzen!


Kaartje:
16c8l7q.jpg

Kusjes van Yorin! (L)(K)

/Break volgende keer beter ;)
Was leuk voor eventjes...

Ps: Yorin mooi stuk ;)
 

DeletedUser34771

Guest
Je had het beter eens nagelezen, alvorens te posten..
Erg veel spellingsfouten en soms vreemde zinsbouw.
Voor de rest, leuk stukje tekst.
 

DeletedUser

Guest
Mooi geschreven maar dit kon eventueel nog bij Topstammen worden gepost, zit niet echt een groot verhaal aan dus.
Kaartje is niet duidelijk, je kan er eventueel een legende bij maken..
 

DeletedUser

Guest
Je had het beter eens nagelezen, alvorens te posten..
Erg veel spellingsfouten en soms vreemde zinsbouw.
Voor de rest, leuk stukje tekst.

Ja, ben beetje slecht in spelling en kan nooit de niet goed onderbouwde zinnen eruit halen.

Thx, voor diegene die hem goed vonden.
 

DeletedUser

Guest
Waarom sta ik hier nu weer in.

Ik snap dat er veel verliefd op me zijn en zo. Maar stuur me dan een hallmark kaartje. Ben ik veel blijer mee.

Verder is er niks nieuws verteld, en niet iets wat een ander niet had kunnen verzinnen.

Ik zal zeggen verzin dus eens wat nieuws.. Dit soort dingen worden nu wel een beetje eentonig. Iedereen probeerd een eigen visie te laten zien.
 

DeletedUser

Guest
Geef je adres ff, krijg je een kerstkaart van mij

Failure is ook al weg uit FnF, maar of dat vandaag is gebeurd je ne sais pas. Heb het net pas ontdekt :p
 

DeletedUser

Guest
Nutteloos en niks zeggend.
Gaat weer spam topic worden.

als je zo begint idd wel ja, als je niks nuttigs toe te voegen heb spam dan zelf niet zo..

yorin, ik vind het een mooi stukje :). enkel .Click vind ik niet tuishoren in dat rijtje.
 

DeletedUser39116

Guest
.Click

Een stam met een mooie ligging + goede leiding. Na mijn idee, is dit de enige pre-made die nog goed op de been staan. Na mijn idee, niet echt toppers, maar wel heel wat Potentiële spelers, waar we nog veel van kunnen verwachten aankomende tijd. Het zijn niet echt Aandachts trekkers en ze laten zich een beetje op de achtergrond. Ze zijn goed op de been gebleven, ook al hadden leden van /Break hun Groupsim zijn ze toch op de been gebleven. Ik verwacht veel van deze stam in de toekomst.

Conclusie:

Deze stam heeft na mijn idee veel potentië en hebben een vrij nice ligging.
De toekomest zal het uitwijzen!


Uit .Click zijn ook een paar leden weggegaan en als ik luister naar mijn bronnen gaat daar alles behalve gesmeerd.
 

DeletedUser

Guest
Over onze leaves/kicks:

11.12.
20:22 MiMeX heeft de stam verlaten.

Vond het niks, is opgestapt --> niemand volgde.

13.12.
21:23 The Stonecutter is door 3 dubbeltjes ontslagen.
13.12.
21:19 Failure. is door 3 dubbeltjes ontslagen.
13.12.
21:19 Mr. Teletubbie is door 3 dubbeltjes ontslagen.
13.12.
21:18 Sol Invictus is door 3 dubbeltjes ontslagen.
13.12.
20:56 Louder Than Boom heeft de stam verlaten.

Louder stopte, evenals Sol Invictus.

Mr. Teletubbie, Failure. en The Stonecutter waren inactief en hadden hun account niet op orde :)

Dit allen om mooie speculaties zoals: 'FnF gaat vallen' even de wereld uit te helpen ;)

Mvg,
Leiding FnF.
 

DeletedUser

Guest
.Click

Een stam met een mooie ligging + goede leiding. Na mijn idee, is dit de enige pre-made die nog goed op de been staan. Na mijn idee, niet echt toppers, maar wel heel wat Potentiële spelers, waar we nog veel van kunnen verwachten aankomende tijd. Het zijn niet echt Aandachts trekkers en ze laten zich een beetje op de achtergrond. Ze zijn goed op de been gebleven, ook al hadden leden van /Break hun Groupsim zijn ze toch op de been gebleven. Ik verwacht veel van deze stam in de toekomst.

Conclusie:

Deze stam heeft na mijn idee veel potentië en hebben een vrij nice ligging.
De toekomest zal het uitwijzen!


Uit .Click zijn ook een paar leden weggegaan en als ik luister naar mijn bronnen gaat daar alles behalve gesmeerd.

Dan heb je verkeerde bronnen :p Het gaat sinds het vertrek van gummibeer juist gesmeerd ;)
 
Bovenaan