3 (Top)Stammen onder de loep

DeletedUser

Guest
.Click

Een stam met een mooie ligging + goede leiding. Na mijn idee, is dit de enige pre-made die nog goed op de been staan. Na mijn idee, niet echt toppers, maar wel heel wat Potentiële spelers, waar we nog veel van kunnen verwachten aankomende tijd. Het zijn niet echt Aandachts trekkers en ze laten zich een beetje op de achtergrond. Ze zijn goed op de been gebleven, ook al hadden leden van /Break hun Groupsim zijn ze toch op de been gebleven. Ik verwacht veel van deze stam in de toekomst.

Conclusie:

Deze stam heeft na mijn idee veel potentië en hebben een vrij nice ligging.
De toekomest zal het uitwijzen!


Uit .Click zijn ook een paar leden weggegaan en als ik luister naar mijn bronnen gaat daar alles behalve gesmeerd.

Sorry maar ik moet je even corrigeren, het is:
Naar mijn idee.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het jammer dat het weinig inhoud heeft en dat er geen spellingscontrole overheen gegooid is. En schrijf geen stukje om het schrijven, maar schrijf een stukje omdat je daar aanleiding toe hebt. Nu is het meer zoiets van: ik wil iets schrijven, maar weet niet goed wat, dus ik vat het allemaal maar kort samen.
 

DeletedUser

Guest
Ik mis Madara Uchiha's schrijf skills. :p:eek:
Arrogantie is een goede zaak.
 

DeletedUser

Guest
Ik mis Madara Uchiha's schrijf skills. :p:eek:
Arrogantie is een goede zaak.
Ik mis ze ook hoor :).

Leuk stukje, kom inderdaad de volgende keer met wat meer informatie, want het was niet echt interessant.
 

DeletedUser

Guest
Schrijf dan a.u.b niet over de meest voor de hand-liggende stammen, nog een stukje over Modus word een beetje saai.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben ook dezelfde Modus Operandi wat topics openen betreft :D
 

DeletedUser

Guest
Wat een flauwekul weer.

Dat je jouw kostbare tijd nog verspild aan het schrijven van zulke nutteloze stukjes. Over 2 weken bestaat er geen van die stammen meer.
 

DeletedUser23429

Guest
Dan heb je verkeerde bronnen :p Het gaat sinds het vertrek van gummibeer juist gesmeerd ;)

En nogmaals slaagt hij er in om het zo te laten klinken of ik de boel verziekte. Terwijl je juist de gene was die leden aan nam om ze later te internen. Ja mensen dat hoopje click dat er op elkaar ligt (En nu verwacht ik dat iemand een kaartje maakt^^) ligt er niet toevallig :)
En alles loopt gesmeerd ? Wel niet beter als anders je hebt gewoon de problemen verdoezelt ze niet opgelost :)

En ja click heeft een beetje aan het rekruteren geweest en let op das een streng rekruting dat ze voeren hoor , ze geven vooral goede argumenten aan elkaar . En er is een zeer goede onderlinge communicatie aanwezig .


.Rainbow. heeft het volgende geschreven:


KillerTeam vandaag om 21:26 uur
Beste .Rainbow.

Wij KillerTeam, zouden graag uw stam willen joinen, wij zijn beide 2 vrij ervaren spelers van andere werelden,

Speler 1:

W12: D-j650 (rang 29)
W15: Timemachine (rang 113) c33, rim dus vandaar de wat lagere rang we komen daar dus nog makkelijk terug.


Speler 2:

W15: nanake (rang 99) Ook c33 hier hebben we mekaar ontmoet.

Hij heeft nog op vele andere werelden gespeeld, hij speelt dit spel vanaf w4.


Wij kennen uiteraard de termen en beschikken over de skills,

Mvg,

KillerTeam




.Metal Destine op 12.12. om 21:50 uur Citeren
Lijkt me een goede speler.
Girl P0wer op 12.12. om 22:11 uur Citeren
hmm... goed genoeg toch : ) lijkt me XD
.Akroida op 12.12. om 22:12 uur Citeren
Even op reactie van piZ62 wachten ;)
.Rainbow. op 12.12. om 22:59 uur Citeren
.Akroida heeft het volgende geschreven:

Even op reactie van piZ62 wachten ;)


dat was het eerste wat ik heb gedaan aan piZ62 gevraagd of die het goed vond ;) en die zei ja.
djma1 op 12.12. om 23:33 uur Citeren
ja
.Akroida op 12.12. om 23:56 uur Citeren
Oke, goed ;)
.Rainbow. vandaag om 00:42 uur Citeren
Nog een stemming dan maar?
djma1 vandaag om 00:43 uur Citeren
hoe bedoel je ?;)
piZ62 vandaag om 10:29 uur Citeren
ja voor mij is het oke.



En dan nog een klein puntje , ik voel hoe goed het gaat met click.
Heb dit weekend nog 3 sollicitaties binnengekregen van jou leden.
Volgens mij zijn ze echt te vrede met jou werk hoor ;)

Mvg Gummi
 

DeletedUser

Guest
Ik snap dus echt niet wat hier de bedoeling van is, dit is gewoon wat magere informatie in één tekstje gepropt, dan kom je met het nieuws dat iemand stam heeft verlaten, staat er niet bij waarom, dit kunnen wij allemaal fijn lezen op twstats, + het kaartje dat je daar kan maken is veel duidelijker dan dit van jou hier.

Zinloos.
 

DeletedUser

Guest
mensen die hem afzeiken, doe het zelf eerst beter dan heb je recht van spreken.:eek:
 

DeletedUser36149

Guest
mensen die hem afzeiken, doe het zelf eerst beter dan heb je recht van spreken.:eek:

Jep, geef hem beter wat nuttige comentaar. Hoe/wat wil je dan zien. Wat kan veranderen zodat hij de volgende keer minder fouten maakt en meer nuttige info geeft. :(
 

DeletedUser

Guest
mensen die hem afzeiken, doe het zelf eerst beter dan heb je recht van spreken.:eek:

Wat een flauwekul. Hij post hier, dat betekent dat hij indirect om kritiek vraagt. Dat wil toch niet zeggen dat ik eerst zelf een beter stukje moet schrijven?

Dus, je praat weer eens poep.
 

DeletedUser

Guest
mensen die hem afzeiken, doe het zelf eerst beter dan heb je recht van spreken.:eek:

Leuk dat je je vriendje in bescherming neemt, maar ik zal altijd mijn mening uiten, willen of niet. Verder lijkt me voor dit stukje 'slappe boel' geen nieuw topic nodig. Dit is gewoon zo'n standaardtekstje waar je ongeveer een kwartiertje op schrijft.

Wat een flauwekul. Hij post hier, dat betekent dat hij indirect om kritiek vraagt. Dat wil toch niet zeggen dat ik eerst zelf een beter stukje moet schrijven?

Dus, je praat weer eens poep.

Samengevat. :p
 
Bovenaan