3 (Top)Stammen onder de loep

DeletedUser

Guest
Denk toch dat Modus de sterkste stam is nu. Afgezien van *S-W* uiteraard, maar da's logisch.
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben ook dezelfde Modus Operandi wat topics openen betreft :D

zalige joke :p (al gaat hij aan iedereen die geen latijn kent voorbij als je het mij vraagt xD )

Denk toch dat Modus de sterkste stam is nu. Afgezien van *S-W* uiteraard, maar da's logisch.

en van die stam heb ik nog niets gehoord :p

als het mij vraagt, zijn op dit moment Modus, Fnf en .click de grotere "pro"stammen voor zover je die kunt hebben in deze fase van de wereld...

er zijn nog wel pro-stammen, maar die hebben zeer weinig leden waardoor het eerder een vriendengroepje is die een beetje lol trappen tot ze een grotere stam gaan joinen als je het mij vraagt.
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je je vriendje in bescherming neemt, maar ik zal altijd mijn mening uiten, willen of niet. Verder lijkt me voor dit stukje 'slappe boel' geen nieuw topic nodig. Dit is gewoon zo'n standaardtekstje waar je ongeveer een kwartiertje op schrijft.

Al was het een wild vreemde.... je mening uiten oke maar als je zegt dat het niet goed is waarom doe je het dan niet zelf?
 

DeletedUser

Guest
Al was het een wild vreemde.... je mening uiten oke maar als je zegt dat het niet goed is waarom doe je het dan niet zelf?

Goh, daar heb ik misschien geen behoefte aan?

Begrijp je het dan niet? Dit vind je allemaal gewoon op twstats, en is zomaar wat bijeen gepropte tekst. Als iedereen die het slecht (te weinig info, geen interessante info, standaard info) vond een tekstje moest schrijven waren er veel.
 

DeletedUser

Guest
mooi stukje ;) en in .click gaat het niet slecht zoals sommigen misschien beweren ;)
 

DeletedUser

Guest
en van die stam heb ik nog niets gehoord :p

Niet :eek:? Tss, dan mis je echt wat. Wacht maar, over een tijdje zul je niet anders.

als het mij vraagt, zijn op dit moment Modus, Fnf en .click de grotere "pro"stammen voor zover je die kunt hebben in deze fase van de wereld...

er zijn nog wel pro-stammen, maar die hebben zeer weinig leden waardoor het eerder een vriendengroepje is die een beetje lol trappen tot ze een grotere stam gaan joinen als je het mij vraagt.

Hmm de stammen die de toekomst van deze wereld gaan bepalen moeten nog geboren worden, je hebt nu meer gewoon een hoop beloftevolle spelers in een stam, later worden de echte stammen gevormd als je ook rekening moet gaan houden met groeirichting, interne ruzies, de vele spelers die zullen stoppen, etc. En vanaf morgen kan er windrichting worden gekozen, mogelijk dat er dan nog een paar sterke premades op komen dagen.
 

DeletedUser

Guest
Hmm de stammen die de toekomst van deze wereld gaan bepalen moeten nog geboren worden, je hebt nu meer gewoon een hoop beloftevolle spelers in een stam, later worden de echte stammen gevormd als je ook rekening moet gaan houden met groeirichting, interne ruzies, de vele spelers die zullen stoppen, etc. En vanaf morgen kan er windrichting worden gekozen, mogelijk dat er dan nog een paar sterke premades op komen dagen.

je hebt groot gelijk ;)

we zien over een maand of 2 wel of er al een kiem van een wereldveranderende stam is geboren en zoniet wachten we nog iets langer :p het heeft geen nood... ondertussen gewoon zorgen dat je je als speler ontplooit :D
 

DeletedUser

Guest
in de eerst 2-3 weken stopt de 2/3 van de spelers
altijd spijtig, maar leuke farms
 

DeletedUser

Guest
Al was het een wild vreemde.... je mening uiten oke maar als je zegt dat het niet goed is waarom doe je het dan niet zelf?

Dus jij zou graag willen dat nu in eens 20 mensen een stukje op het AF posten... :')

Ik vind: als je het goed, doe het dan goed.
 
Bovenaan