Toekomst W9

DeletedUser

Guest
Ik heb lang me moeten inhouden om hier niets op te zeggen, maar ga het doen.
PG is de grootste, manipulatiefste stam op W9.

Ze nemen met alle topstammen BG's aan, waaronder ook CIA, of het is een NAP. Zodra het hun niet bevalt verbreken ze deze BG, en gaan ze met hun BG's tegen de overgebleven stam.

Zo vandaag ook. PG begint met aanvallen op mij af te sturen, en stuur naar mijn BG artofgames, of hij hier iets van weet. Krijg reactie terug:


En dit is PG, niet meer, alleen maar BG's hebben wanneer het hun uitkomt.
Ik walg van deze stam, en heb al voorheen besloten om te gaan stoppen over 2 weken.
Voor elke stam, ga nooit een BG aan met PG, ook geen PBG's, uiteindelijk naaien ze je toch.

Je weet nog niet eens de helft wat er hier gebeurd is dus kun je met bewijs komen dat PG naait, alleen wij hebben het recht dat te zeggen joh :(!
 

DeletedUser

Guest
Je weet nog niet eens de helft wat er hier gebeurd is dus kun je met bewijs komen dat PG naait, alleen wij hebben het recht dat te zeggen joh :(!

Volgens mij heb ik in PG gezeten, en heb ik al vanaf het begin BG's met mensen die in PG zitten, dus ik weet hoe PG te werk gaat.

Daarbij, heb nog altijd enkele betrouwbare vrienden in PG, of aanhang van ze, die altijd wel weer wat te vertellen hebben:D
 

DeletedUser

Guest
kijk zn stats. enige wat ie een jaar heeft gedaan is internen. saai hoor:rolleyes:

Heeft hij het toch slim aangepakt maar ergens ook weer enorm fout wat hem nu de kop gaat kosten


daarintegen heeft die zijn kansen voor *PG* allang en breed verspilt al heel erg lang geleden


Maargoed je bent ook niet goed als je in *PG* wilt zitten natuurlijk ^^ :p:p
 

DeletedUser

Guest
Heeft hij het toch slim aangepakt maar ergens ook weer enorm fout wat hem nu de kop gaat kosten


daarintegen heeft die zijn kansen voor *PG* allang en breed verspilt al heel erg lang geleden


Maargoed je bent ook niet goed als je in *PG* wilt zitten natuurlijk ^^ :p:p

Jij beweert nu dat het mij de kop heeft gekost door te internen?
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik ben een grote egoist.
Zoals ik al zei, ik kom nooit op 0 punten, want account gaat weg, dus verdwijn uit ranglijst, dus ook niet op 0 punten, wat een intellect zeg.

Je kan minstens nog een paar daagjes vechten account verwijderen is pas leuk als je serieus gaat verliezen

gezien je ligging maak je nog redelijk wat kans ;)
 

DeletedUser

Guest
Heeft hij het toch slim aangepakt maar ergens ook weer enorm fout wat hem nu de kop gaat kosten


daarintegen heeft die zijn kansen voor *PG* allang en breed verspilt al heel erg lang geleden


Maargoed je bent ook niet goed als je in *PG* wilt zitten natuurlijk ^^ :p:p

Jij zit toch niet in PG?
 

DeletedUser

Guest
jullie zijn bang voor de kern van ons. de oude _Q_ spelers. altans dat stond op jullie forum;) jullie proberen nu combined te clearen mjaa. wat is een aanval zonder edels:p

LOL; tuurlijk, post het screenshot dan maar met waar dat op ons forum staat; want klaarblijkelijk heb ik het niet zien staan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kan minstens nog een paar daagjes vechten account verwijderen is pas leuk als je serieus gaat verliezen

gezien je ligging maak je nog redelijk wat kans ;)

Haha grappenmaker, mijn ligging is inderdaad perfect:p.
 

DeletedUser

Guest
LOL; tuurlijk, post het screenshot dan maar met waar dat op ons forum staat; want klaarblijkelijk heb ik het niet zien staan. ;)

Ik heb hetzelfde probleem?
Ben heeeeeeeel benieuwd naar dat screenshotje, kan die gelijk laten zien hoe mooi zijn teller er uit ziet ;)
 

DeletedUser

Guest
BG verbroken, en nu al aanvallen.
Afspraak was:
Na verbreking van BG, 24uur elkaar met rust laten.

Misschien last van geheugen:confused:

Man van zijn woord, artofgames.
 

DeletedUser

Guest
BG verbroken, en nu al aanvallen.
Afspraak was:
Na verbreking van BG, 24uur elkaar met rust laten.

Misschien last van geheugen:confused:

Man van zijn woord, artofgames.

Afspraken zijn afspraken als jij kan aanduidden of die er zijn gemaakt dan kan je hem flink op zijn nummer zetten


Afspraken zijn afspraken oorlog of niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Afspraken zijn afspraken als jij kan aanduidden of die er zijn gemaakt dan kan je hem flink op zijn nummer zetten


Afspraken zijn afspraken oorlog of niet ;)

Heb begin vanaf de wereld een BG met hem, heb dus geen mededeling emer waar dat instaat. Maar hij en ik weten dat die afspraak is gemaakt, maar ja, nu ontkent hij dit natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei:
artofgames vandaag om 21:47 uur
naar mijn weten hebben we nooit afspraken gemaakt over beeindiging van bg.

Dus daarom zie ik geen reden om niet aan te vallen.
 

DeletedUser39621

Guest
Heb begin vanaf de wereld een BG met hem, heb dus geen mededeling emer waar dat instaat. Maar hij en ik weten dat die afspraak is gemaakt, maar ja, nu ontkent hij dit natuurlijk.

of jij liegt en ken niet tegen je verlies, zoals ik al heb verwacht:)
 

DeletedUser

Guest
agh joh. houd je smoel en ga lekker verder internen:D

wat is erger nummer1 zijn en veel internen(je krijgt de dorpen dus je heb wss vrienden want interns eis je niet die krijg je)

of

onbekend persoon, verder lees ik dat je wel degelijk speelt,
geeft niet aan wie je bent(nog steeds niet)
en gaat meteen de eerste en de beste post van iemand waar je het overduidelijk niet mee kan vinden keihard afzeiken.

ik zou dan voor de tweede kiezen(jou dus):eek:
 

DeletedUser

Guest
En ja hoor, de volgende BG uit PG heeft de BG verbroken, echte vrienden zijn dat dan.
 
Bovenaan