Toekomst W9

DeletedUser

Guest
Hallo W9-spelers,

na de oorlog tussen *PG* en EXiRE is er niet meer veel gebeurd hier in W9. Er waren 2 toppers(?) verdwenen. One en EXiRE. Nu die 2 gevallen zijn is de top 20 stukken veranderd. Alleen wat ook zo is, is dat *PG* en HUNT een bondgenootschap hebben (uit bronnen).

W9 momenteel (Top 15)

Kleur van de stammen weet iedereen denk wel welke welke is.


Dan het doel van dit topic; Wat gaat er gebeuren?

- Gaat iedereen tegen *PG* en HUNT in?
- Gaan *PG* en HUNT de rest verslaan?
- Gaan er verschillende stammen samenwerken/fuseren?

DE BG TUSSEN HUNT EN *PG* IS OPGEZEGD

- Wat denk je wat er gaat gebeuren?

Wat denk jij? Discussieer je helemaal los.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk topic!
Kan er niet veel over zeggen ben daarvoor te weinig geinformeerd.
 

DeletedUser

Guest
Iets over het hoofd gezien!! De oorlog tussen TNO en C.I.A., zoek TNO maar op, maar deze is niet meer en de teamleden zijn naar andere teams gegaan of gestopt.
 

DeletedUser

Guest
Weet ik, maar die was snel afgelopen en noem ik niet een hele echte oorlog. Er staat ook: "Er is daarna niet meer veel gebeurd."
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn weer niet op de hoogte want sinds vannacht (00:00u) is de bg met HUNT opgezegd.

Nu hebben we nog 10 dagen aanvalsstop, maar ik denk dat het er daarna flink hard aan toe zal gaan op de paar fronten die we delen.

Dus een nieuwe wereldoorlog is in de maak ;)
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn weer niet op de hoogte want sinds vannacht (00:00u) is de bg met HUNT opgezegd.

Nu hebben we nog 10 dagen aanvalsstop, maar ik denk dat het er daarna flink hard aan toe zal gaan op de paar fronten die we delen.

Dus een nieuwe wereldoorlog is in de maak ;)

Ik dacht gelezen te hebben dit stil te houden?
Waarom je zo een dingen zegt begrijp ik helemaal niet maar goed.
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht gelezen te hebben dit stil te houden?
Waarom je zo een dingen zegt begrijp ik helemaal niet maar goed.

Het zou toch een keer uitlekken. Dan liever maar zo..

En misschien is het een idee om HUNT even rood te maken? :D

Kan ik ook meteen zien waar we gaan pwnen.
 

DeletedUser

Guest
Zozo, dat is wel een rare beslissing om het BG op te zeggen, wordt er nog een reden gegeven?

Alleen maar beter voor deze wereld, wordt het tenminste niet saai..
 

DeletedUser

Guest
Reden wordt intern gehouden. De betrokken stammen weten wat de druppel was die de emmer deed overlopen.

En ik denk inderdaad dat dit de wereld alleen maar interessanter kan maken. Ben benieuwd of *PG* ook deze tweede wereldoorlog goed door zal komen.
 

DeletedUser

Guest
Reden wordt intern gehouden. De betrokken stammen weten wat de druppel was die de emmer deed overlopen.

En ik denk inderdaad dat dit de wereld alleen maar interessanter kan maken. Ben benieuwd of *PG* ook deze tweede wereldoorlog goed door zal komen.

Als we genoeg bomen hebben om ons te verdedigen moet het lukken. ^^
 

DeletedUser

Guest
Wat hunt ons nu geflikt heeft gaat te ver!
THE WAR IS ON!!! THE WAR IS ON!!!
 

DeletedUser

Guest
Als we genoeg bomen hebben om ons te verdedigen moet het lukken. ^^

Ik heb één grote kerstboom in mijn broek. Die zal ik alleen moeten verdedigen:). Anders zal BeverBeverBever om leggen:eek: Pas maar op er zitten kerstballen op:p 2 maar best saaie kerstboom eigenlijk:p. Maarja op die 2 kerstballen zal je tanden niet lang heel blijven volgens mij:D

P.S Veel liefst de Dutchie Tree:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14522

Guest
Wat hunt ons nu geflikt heeft gaat te ver!
THE WAR IS ON!!! THE WAR IS ON!!!

Hehe jullie moeten je niet zo aanstellen zijn jullie nou een stam of een groep zeikende wijve. :rolleyes:
Enja The war is on, bring it on zou ik zeggen. We zien jullie wel komen.;)
 
Bovenaan