Toekomst W9

DeletedUser

Guest
Wat voor nut heeft het om een topic op het AF te maken.. meestal wordt er dan toch alleen maar met modder gegooid.. waarvoor is een topic op het AF anders goed voor? Stats plaatsen zeg je dan.. die kan iedereen zelf mooi bekijken.. rapportjes plaatsen... teveel werk... nieuwe aanvallen bekend maken.. wie is er zo noob om dat te doen... moddergooien... jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! :p

Er zijn denk ik dus wel zat oorlogen, alleen ben jij er misschien nog niet bij eentje betrokken..

jev kan er niet overal bij betrokken raken:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
zelfs in een oorlog kun je respect houden tegenover je tegenstander,
tribalwars is een spel en word dus voor de fun gespeeld
snap nooit waarom het afkraken van je opponent zo belangrijk is
 

DeletedUser

Guest
zelfs in een oorlog kun je respect houden tegenover je tegenstander,
tribalwars is een spel en word dus voor de fun gespeeld
snap nooit waarom het afkraken van je opponent zo belangrijk is

nou het zit zo:
een speler edelt een dorp
de andere edelt 2 van hem terug
om hem aftekraken
+
wraak
(eigelij kort af : kleinneren)
 

DeletedUser

Guest
doe ik niet:p

je zult er versteld van staan
ik heb leuke pms met hunt waar ik beetje in oorlog mee zit
sommige kan ik niet uitstaan, denk dat dat wederzijds is
maar andere kan goed mee praten
afterall zitten er gewoon mensen net als jij en ik achter de pc
dus beetje normaal doen is mogelijk:)
 

DeletedUser

Guest
klopt ik heb ook wel zo contact punt:)
maar kan gewoon niet uit staan dat er spelers zijn
die gaan schelden
door PMS (worden ze geblokt schrijven in hun dorps namen maar op):mad:
en zijn verbaatst dat daar op gereageert word:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ach, Dat soort mensen heb je ook in Real life, dus waarom zou het hier anders zijn? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach, Dat soort mensen heb je ook in Real life, dus waarom zou het hier anders zijn? ;)

not real is .
en nog het is een SPELLETJE
je hebt niet altijd geluk
en dan vindt ik
dat je niet meteen hoeft teschelden
kom op...
 

DeletedUser

Guest
not real is .
en nog het is een SPELLETJE
je hebt niet altijd geluk
en dan vindt ik
dat je niet meteen hoeft teschelden
kom op...

Rustig, Ik zeg niet dat ik het eens ben met die mensen die het doen, Maar er zijn ook dat soort figuren als ik nu naar buiten loop... Tsjah, Het is niet anders.
Stel je voor dat die figuren die nu op straat staan tegen me schelden, Ook Tribalwars spelen, Zouden die dan nu ook niet lopen schelden tegen me?

Hoe je in dit spel reageert zegt vaak al genoeg over je personaliteit.
 

DeletedUser

Guest
Rustig, Ik zeg niet dat ik het eens ben met die mensen die het doen, Maar er zijn ook dat soort figuren als ik nu naar buiten loop... Tsjah, Het is niet anders.
Stel je voor dat die figuren die nu op straat staan tegen me schelden, Ook Tribalwars spelen, Zouden die dan nu ook niet lopen schelden tegen me?

Hoe je in dit spel reageert zegt vaak al genoeg over je personaliteit.

da zeg ik ook niet
ik geef ook mij meining
:D
 
Reactiescore
0
HAHA, ga aub ergens anders uithuilen ^^

Nu je eindelijk eens aangepakt wordt door ons, ga je overal nog even flink naschoppen. Veel succes ermee.

Maar ga niet vertellen dat ik degene ben die niet is te vertrouwen. Jij bent degene die zijn naam mooi eer aan deed door elke keer op jouw manier je nummer 1-positie vast te houden.

Ik daarentegen ben altijd eerlijk tegen je geweest en heb verteld dat mijn stam boven mijn pbg met jou gaat.




En om ontopic te blijven: Dit betekent inderdaad dat de aanval op ons slangetje is geopend en dat de toekomst van w9 een nieuwe nr1-speler zal brengen :)


PS. Iemand geinteresseerd in een fakescriptje op python? Pm me :)

Artofgames, kan alleen maar alles doen wat zijn stam hem zegt, heeft geen eigen mening, PG heeft oorlog met BG, dus BG moet weg, diep triest, maar dat heb ik je al gezegd in pm.

Zoals je zelf al citeert, zodra jij ruzie hebt met mijn stam, verbreek ik de BG, er is geen ruzie, alleen een paar aanvalletjes, waarvan het grootste gedeelte verkenners zijn. Poehhhh interessant, maar de grote aanvallen komen vast nog wel, ik sta al te trillen.

Wie naait zijn BG?

whahah. je weet niet eens wie ik ben en je gaat me noob noemenxD

ja ik speel w9.:)



kerel ga internen ofzo:p

zoals ik al zei speel hier wel en heb veel minder als jou mjaa /care heb ook veel meer oda:)

Rofl :p

Python, dit is de reden dat jij binnenkort op 0 punten staat. Je hebt geen stamgevoel.

Nogmaals: Uithuilen op het forum heeft geen zin. Het is einde w9 voor jou.

Dit was het laatste waar ik mijn woorden aan jou vuil wilde maken.

Volgens mij heb ik in PG gezeten, en heb ik al vanaf het begin BG's met mensen die in PG zitten, dus ik weet hoe PG te werk gaat.

Daarbij, heb nog altijd enkele betrouwbare vrienden in PG, of aanhang van ze, die altijd wel weer wat te vertellen hebben:D

BG verbroken, en nu al aanvallen.
Afspraak was:
Na verbreking van BG, 24uur elkaar met rust laten.

Misschien last van geheugen:confused:

Man van zijn woord, artofgames.

Zoals ik al zei:

En ja hoor, de volgende BG uit PG heeft de BG verbroken, echte vrienden zijn dat dan.

Lees onderstaande



Dan denk je dat het opgelost is en weer een BG met Artofgames




Mooie uitspraak van een leider met 43 man om zich heen, en vervolgens toch nog twijfelen of die gaat winnen, en hij stuurt zelfs hun opleidingsstam oaPG op me af. Hoe bedoel je zelfverzekerd ?




Dus toch een matenaaier eerste klas, zeggen dat je een BG hebt, en vervolgens alles in een week klaarstomen om dan als nog de opdracht geven mij aan te vallen.

Hoe hypocriet kan iemand zijn.

Walgelijk dit soort spelers, waarvan je een BG uit de beginperiode hebt, en vervolgens zo te beëindigen.

Vandaar ook dat ik geen zin meer heb in dit soort spelers. Zorgen eerst dat ze zelf goed omringd zijn door hun BG's en dan zo af te maken

- Wat ik niet snap: waarom zou TheDutch het alleen moeten doen? Wij zijn als stam één eenheid, we vechten altijd met meerdere tegelijk. Dat is ook de sterkte van *PG*. We kennen elkaar al zo lang, dat iedereen geholpen wordt, met defence en met offence. Dat heeft ook Don.Gio mogen ondervinden. Je weet wel, die kerel die ook top 30 heeft gestaan maar dan door PG van de kaart is geveegd geweest.

Zo zal het (hopelijk) ook met Python worden. Een eerlijke kans? Naah, dat heeft hij mss niet, maar dat moet ook niet. Jammer voor hem, maar als hij zich gedragen had zoals iedere gewone TEAMspeler dat doet, dan had hij nu nog in *PG* gezeten en was er een mooie tijd aangebroken. Het verleden heeft ook al uitgewezen dat hij niet past in een stam. Kijk naar NW, kijk naar Cobra, kijk naar X-MAS, kijk naar STAR*, kijk naar One.

Uiteindelijk overleeft geen enkele speler die zich niet kan schikken in een stam. Dat heeft het verleden reeds uitgewezen, en dat zal de toekomst ook uitwijzen.

@TheDutch: je kan je maar beter rustig houden hier, vooraleer je een blok aan je been hebt. Vecht het gewoon in game uit zonder hier veel blablabla te verkopen. Je legt jezelf ook onnodige druk op door hier zo hard te roepen ;). Laat Python maar verder roepen en schoppen. Tis niet omdat hij dat doet, dat jij dat ook moet doen.

Wat een prachtige topic... zoveel prachtige reacties <3
 
Bovenaan