Toekomst W9

DeletedUser

Guest
Mwa naaien vind ik een groot woord

Maar ergens kan ik me er wel in vinden mja dat gebeurd overal

Bijv ik heb w2 jaartje of 2 gespeeld hetzelfde met _TBR_ maar ze pwnen wel en regeren wel heel de wereld ligt eraan hoe je het aanpakt

En python dat je ging stoppen was al geen belangrijk nieuws meer hoor

Laat me iig nog wel wat clears zien ^^
 

DeletedUser

Guest
Mwa naaien vind ik een groot woord

Maar ergens kan ik me er wel in vinden mja dat gebeurd overal

Bijv ik heb w2 jaartje of 2 gespeeld hetzelfde met _TBR_ maar ze pwnen wel en regeren wel heel de wereld ligt eraan hoe je het aanpakt

En python dat je ging stoppen was al geen belangrijk nieuws meer hoor

Laat me iig nog wel wat clears zien ^^

Stoppen ging ik toch, heb ik al eerder gezegd, en ga dat na komen ook;).
Nee jij krijgt geen clears op je af, we liggen elkaar niet, en daar blijft het bij.
Maar dat je BG's je op zo een manier naaien, vind ik diep triest.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb lang me moeten inhouden om hier niets op te zeggen, maar ga het doen.
PG is de grootste, manipulatiefste stam op W9.

Ze nemen met alle topstammen BG's aan, waaronder ook CIA, of het is een NAP. Zodra het hun niet bevalt verbreken ze deze BG, en gaan ze met hun BG's tegen de overgebleven stam.

Zo vandaag ook. PG begint met aanvallen op mij af te sturen, en stuur naar mijn BG artofgames, of hij hier iets van weet. Krijg reactie terug:


En dit is PG, niet meer, alleen maar BG's hebben wanneer het hun uitkomt.
Ik walg van deze stam, en heb al voorheen besloten om te gaan stoppen over 2 weken.
Voor elke stam, ga nooit een BG aan met PG, ook geen PBG's, uiteindelijk naaien ze je toch.

HAHA, ga aub ergens anders uithuilen ^^

Nu je eindelijk eens aangepakt wordt door ons, ga je overal nog even flink naschoppen. Veel succes ermee.

Maar ga niet vertellen dat ik degene ben die niet is te vertrouwen. Jij bent degene die zijn naam mooi eer aan deed door elke keer op jouw manier je nummer 1-positie vast te houden.

Ik daarentegen ben altijd eerlijk tegen je geweest en heb verteld dat mijn stam boven mijn pbg met jou gaat.

artofgames op 19.10. om 10:45 uur
Ja, het is me duidelijk geworden dat je het idd hebt opgelost.

Alleen besef je wel dat je hiermee op het randje van de afgrond hebt gebalanceerd.

Ik verwacht in de toekomst dan ook wat meer flexibiliteit van je.

En ook verwacht ik wat meer vertrouwen van je ^^

-=Python=- op 19.10. om 16:47 uur
Dus weer BG

artofgames op 19.10. om 16:55 uur
Prima.

Alleen aub in het vervolg geen aanvallen meer op stamgenoten.

Bij het eerstvolgende conflict tussen jou en de stam is de bg er weer uit.


En om ontopic te blijven: Dit betekent inderdaad dat de aanval op ons slangetje is geopend en dat de toekomst van w9 een nieuwe nr1-speler zal brengen :)


PS. Iemand geinteresseerd in een fakescriptje op python? Pm me :)
 

DeletedUser39621

Guest
zoooooooooooooooooooooooo grote praatjes vriend :)

Volgens mij heb je zijn post geen eens aandachtig gelezen, of wel? ;)

Hij komt met een best goed beargumenteerd bericht en jij doet het zo af?

Grote jongen :)

kijk zn stats. enige wat ie een jaar heeft gedaan is internen. saai hoor:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Artofgames, kan alleen maar alles doen wat zijn stam hem zegt, heeft geen eigen mening, PG heeft oorlog met BG, dus BG moet weg, diep triest, maar dat heb ik je al gezegd in pm.

Zoals je zelf al citeert, zodra jij ruzie hebt met mijn stam, verbreek ik de BG, er is geen ruzie, alleen een paar aanvalletjes, waarvan het grootste gedeelte verkenners zijn. Poehhhh interessant, maar de grote aanvallen komen vast nog wel, ik sta al te trillen.

Wie naait zijn BG?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb lang me moeten inhouden om hier niets op te zeggen, maar ga het doen.
PG is de grootste, manipulatiefste stam op W9.

Ze nemen met alle topstammen BG's aan, waaronder ook CIA, of het is een NAP. Zodra het hun niet bevalt verbreken ze deze BG, en gaan ze met hun BG's tegen de overgebleven stam.

Zo vandaag ook. PG begint met aanvallen op mij af te sturen, en stuur naar mijn BG artofgames, of hij hier iets van weet. Krijg reactie terug:


En dit is PG, niet meer, alleen maar BG's hebben wanneer het hun uitkomt.
Ik walg van deze stam, en heb al voorheen besloten om te gaan stoppen over 2 weken.
Voor elke stam, ga nooit een BG aan met PG, ook geen PBG's, uiteindelijk naaien ze je toch.

Dat kun je geen PBG noemen :s
 

DeletedUser

Guest
kijk zn stats. enige wat ie een jaar heeft gedaan is internen. saai hoor:rolleyes:

Grote mond, maar waarschijnlijk een persoontje die hier niet actief is, of al is weggeedeld, en nu hier probeert tekeer te gaan. Ga terug onder je steen liggen, en houd je mond.
 

DeletedUser39621

Guest
lol, speel jij überhaupt op W9?

n00b

whahah. je weet niet eens wie ik ben en je gaat me noob noemenxD

ja ik speel w9.:)

Grote mond, maar waarschijnlijk een persoontje die hier niet actief is, of al is weggeedeld, en nu hier probeert tekeer te gaan. Ga terug onder je steen liggen, en houd je mond.

kerel ga internen ofzo:p

zoals ik al zei speel hier wel en heb veel minder als jou mjaa /care heb ook veel meer oda:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34253

Guest
Artofgames, kan alleen maar alles doen wat zijn stam hem zegt, heeft geen eigen mening, PG heeft oorlog met BG, dus BG moet weg, diep triest, maar dat heb ik je al gezegd in pm.

Zoals je zelf al citeert, zodra jij ruzie hebt met mijn stam, verbreek ik de BG, er is geen ruzie, alleen een paar aanvalletjes, waarvan het grootste gedeelte verkenners zijn. Poehhhh interessant, maar de grote aanvallen komen vast nog wel, ik sta al te trillen.

Wie naait zijn BG?

chill slangetje,was artofgames niet jou Pbg?
 

DeletedUser

Guest
kerel ga internen ofzo:p

zoals ik al zei speel hier wel en heb veel minder als jou mjaa /care heb ook veel meer oda:)

nee he, niet nog zo een noob, die denkt dat oda wat zegt. Ga niet weer de discussie met zo een noob aan, ooit kom je er achter.

Wat is je naam?
Of sta je nog onder beginnersbescherming:D
 

DeletedUser

Guest
Artofgames, kan alleen maar alles doen wat zijn stam hem zegt, heeft geen eigen mening, PG heeft oorlog met BG, dus BG moet weg, diep triest, maar dat heb ik je al gezegd in pm.

Zoals je zelf al citeert, zodra jij ruzie hebt met mijn stam, verbreek ik de BG, er is geen ruzie, alleen een paar aanvalletjes, waarvan het grootste gedeelte verkenners zijn. Poehhhh interessant, maar de grote aanvallen komen vast nog wel, ik sta al te trillen.

Wie naait zijn BG?

Rofl :p

Python, dit is de reden dat jij binnenkort op 0 punten staat. Je hebt geen stamgevoel.

Nogmaals: Uithuilen op het forum heeft geen zin. Het is einde w9 voor jou.

Dit was het laatste waar ik mijn woorden aan jou vuil wilde maken.
 

DeletedUser

Guest
Rofl :p

Python, dit is de reden dat jij binnenkort op 0 punten staat. Je hebt geen stamgevoel.

Nogmaals: Uithuilen op het forum heeft geen zin. Het is einde w9 voor jou.

Dit was het laatste waar ik mijn woorden aan jou vuil wilde maken.

Nee, ik ben een grote egoist.
Zoals ik al zei, ik kom nooit op 0 punten, want account gaat weg, dus verdwijn uit ranglijst, dus ook niet op 0 punten, wat een intellect zeg.
 

DeletedUser22150

Guest
@junior777:

Ik heb lang me moeten inhouden om hier niets op te zeggen, maar ga het doen.
PG is de grootste, manipulatiefste stam op W9.

Ze nemen met alle topstammen BG's aan, waaronder ook CIA, of het is een NAP. Zodra het hun niet bevalt verbreken ze deze BG, en gaan ze met hun BG's tegen de overgebleven stam.

Zo vandaag ook. PG begint met aanvallen op mij af te sturen, en stuur naar mijn BG artofgames, of hij hier iets van weet. Krijg reactie terug:


En dit is PG, niet meer, alleen maar BG's hebben wanneer het hun uitkomt.
Ik walg van deze stam, en heb al voorheen besloten om te gaan stoppen over 2 weken.
Voor elke stam, ga nooit een BG aan met PG, ook geen PBG's, uiteindelijk naaien ze je toch.
 
Bovenaan