*dtw* - borg ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lol dat lijkt er soms wel op ja. Dan zullen die melch dorpen die ik aan het innemen ben ook wel weggegeven worden ;)

Is dit een grap? dorpen die ingenomen worden? Probeer er eerst een 20 tal te nemen en schep dan pas op aub.
 

DeletedUser

Guest
lucadello zei:
Toch zie ik staan dat B0RG 570 dorpen heeft weten te pakken. Mis ik een front oid? Want bij DTW pakken ze afgelopen week 2 dorpen en bij TFT pakken ze er ééntje. Bij FIRM helemaal niets.
Het aantal veroverde dorpen wordt genoemd, maar het aantal verloren (incl interns) natuurlijk niet.

Na correcties geldt voor de top 5 stammen:

Code:
FIRM:      366 - 63 = 303 (6,7 p/s)
DTW:       258 - 13 = 245 (5,4 p/s)
Cervix:    366 - 36 = 330 (6,6 p/s)
B0RG:      349 - 173= 176 (3,1 p/s)
TFT:       285 - 53 = 232 (5,5 p/s)

Opmerkelijk zijn aldus de grote verliezen bij B0RG (zit dus ook interns bij) en het lage gemiddeld aantal veroveringen per speler..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is dit een grap? dorpen die ingenomen worden? Probeer er eerst een 20 tal te nemen en schep dan pas op aub.

Probeer jij er es 20 van mij te nemen blaffertje..:p
Maar goed zoals je wilt.. ga ik even door tot 20
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Probeer jij er es 20 van mij te nemen blaffertje..:p
Maar goed zoals je wilt.. ga ik even door tot 20

Ik ben opweg;) Hoewel voor jou geldt hetzelfde. Laat eindelijk eens zien wat je in je mars hebt. Als je de situatie op de kaart bekijkt denk ik dat je eerder zal teruggrijpen naar de makkelijke targets van UC :)

Van jouw B0RG heb ik er een 30 tal genomen de afgelopen 2 weken.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben opweg;) Hoewel voor jou geldt hetzelfde. Laat eindelijk eens zien wat je in je mars hebt. Als je de situatie op de kaart bekijkt denk ik dat je eerder zal teruggrijpen naar de makkelijke targets van UC :)

Van jouw B0RG heb ik er een 30 tal genomen de afgelopen 2 weken.

Ik zal straks wel moeten.. Er doorheen en dan naar jullie toe. Is ook nooit een geheim geweest dat ik onderweg ben :D
We spreken elkaar dan wel weer.
 

DeletedUser

Guest
Knap gedaan nas-t. Je bent in iedergeval wel uniek in B0RG in het genre dorpjes overnemen van TFT.

Side 1:
Tribes: TFT
Players:

Side 2:
Tribes: B0RG
Players:

Timeframe: Laatste week


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 72
Kant 2: 2
Verschil: 70

image.php



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 687,614
Kant 2: 18,506
Verschil: 669,108

image.php
 

DeletedUser

Guest
ongeloofelijk zielig TFT gejank

Ga aub een eigen topic openen om daar beetje lopen op te scheppen over jullie stats en neem die zeikers van B0RG ook mee.

BTW ga eens een oorlog tegen Firm starten en dan kijken of jullie dan nog steeds op kunnnen scheppen als jullie 2 echte grenzen hebben en niet 1 halve
 

DeletedUser5148

Guest
ongeloofelijk zielig TFT gejank

Ga aub een eigen topic openen om daar beetje lopen op te scheppen over jullie stats en neem die zeikers van B0RG ook mee.

BTW ga eens een oorlog tegen Firm starten en dan kijken of jullie dan nog steeds op kunnnen scheppen als jullie 2 echte grenzen hebben en niet 1 halve

Dat is het nou met TFT :)
Handvol BG's/NAP's...
2Vijanden.
 

DeletedUser

Guest
Dat is het nou met TFT :)
Handvol BG's/NAP's...
2Vijanden.

Wat betreft aantal Bg's en NAP's vergis je je.
Maar mag ik voorstellen dit gezeik te stoppen?
Buiten het feit dat het offtopic is, is het nog eens een nutteloze discussie zonder einde.
 

DeletedUser22326

Guest
ongeloofelijk zielig TFT gejank

Ga aub een eigen topic openen om daar beetje lopen op te scheppen over jullie stats en neem die zeikers van B0RG ook mee.

BTW ga eens een oorlog tegen Firm starten en dan kijken of jullie dan nog steeds op kunnnen scheppen als jullie 2 echte grenzen hebben en niet 1 halve

Jullie vallen Cervix toch ook niet aan... maar dat is natuurlijk heel anders. Jullie janken zelf even hard.
 

DeletedUser

Guest
In deze fase van het spel en met nog maar enkele noemenswaardige topstammen is het sowieso niet vanzelfsprekend om op ieder front vijandig te zijn. Indien dit wel het geval is, dan houdt dat nooit lang stand. In de CdM tijd hebben we het heel lang met succes vol kunnen houden, maar uiteindelijk is het moeilijk te bevechten (zeker met stoppers).

Te weinig vijanden is daarentegen ook weer niet goed, want dan zit statistisch gezien een groot deel van de stam niets te doen in een safe gebied.

Ik denk dat bondgenootschappen steeds belangrijker gaan worden en historie speelt daarin een belangrijke rol. Zo zijn er stammen die zich in het verleden niet als een waardig en betrouwbaar partner hebben getoond, dat zal ze nog zwaar kunnen gaan vallen.

Anyway, we dwalen af... DTW vs. B0RG was het, de zaken gaan nog goed voor ons.
 

DeletedUser16881

Guest
Conclusie borg is enigste top 5 stam die langs alle zijden (op westkant na) vijanden heeft.

Firm heeft ook aan alle kanten vijanden:

Noord: ENG, *a* en meer van dat soort geneuzel (niet hele serieuze stammen, maar toch vijanden)
Oost: Cervix en Alui
Zuid: Cervix en DTW
West: B0rg.

Ons enige veilige grensdeel is dat met TFT in noordwest, maar dat is niet heel erg groot.
 

DeletedUser3166

Guest
Firm heeft ook aan alle kanten vijanden:

Noord: ENG, *a* en meer van dat soort geneuzel (niet hele serieuze stammen, maar toch vijanden)
Oost: Cervix en Alui
Zuid: Cervix en DTW
West: B0rg.

Ons enige veilige grensdeel is dat met TFT in noordwest, maar dat is niet heel erg groot.

Lol het is veel groter als het grensgebied met borg
 

DeletedUser

Guest
Firm heeft ook aan alle kanten vijanden:

Noord: ENG, *a* en meer van dat soort geneuzel (niet hele serieuze stammen, maar toch vijanden)
Oost: Cervix en Alui
Zuid: Cervix en DTW
West: B0rg.

Ons enige veilige grensdeel is dat met TFT in noordwest, maar dat is niet heel erg groot.

Nu maak je van een muis een olifant Firm heeft een gigantisch achterland waar zei veilig ligt.
 

DeletedUser

Guest
Nu maak je van een muis een olifant Firm heeft een gigantisch achterland waar zei veilig ligt.

Is dat niet juist tactisch? Daarbij ben ik het eens met AC dat bg's veel meer gaan tellen naarmate de wereld verder vordert. Er zijn ook eigenlijk nog maar 6 echte topstammen waar het allemaal om zal gaan draaien.

Anyway tot nu toe is het niet echt spannend op twee fronten na en dat is B0RG VS DTW en TFT vs B0RG.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan