Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.490
Joeri: 348.812
Duckje: 1.261.688

Ik ben 3 keer zo groot als hem. Dus in zijn ogen ben ik vast een speler van formaat.
Dus als die jou zou aanvallen zou die ook een speler van formaat aanvallen.

Maar hey, toch leuk dat je eens probeert grappig uit de hoek te komen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1570

Guest
Joeri: 348.812
Duckje: 1.261.688

Ik ben 3 keer zo groot als hem. Dus in zijn ogen ben ik vast een speler van formaat.
Dus als die jou zou aanvallen zou die ook een speler van formaat aanvallen.

Maar hey, toch leuk dat je eens probeert grappig uit de hoek te komen

respect dat je voor alles een uitleg blijft geven :D:D
 
Reactiescore
2.490
respect dat je voor alles een uitleg blijft geven :D:D

Tuurlijk dat, iedereen moet het begrijpen, toch ?

Hell, ik geef de dag in en dag uit uitleg. Noem dit maar beroepsmisvorming ofzoiets ...
 

DeletedUser

Guest
nou nou ... 18K/18K in een dorp en je gaat al huilen.
Jammer dat je scouts van 2 dagen ver kwamen en ik absoluut niet de moeite ga doen om scouts in een dorp te steken voor zo'n 'noobje' zoals jij.

Ik baseer het woord noob op het feit dat je toch nog de moeite doet om mij schrik aan te jagen terwijl je inmiddels al zou moeten weten dat dit spel draait om aanvallen en aangevallen worden. Het is dus geen ramp om aangevallen te worden, hell ik ben zelf een defensieve speler en ik word zelfs graag aangevallen. Ik heb heus geen schrik van je.Daarnaast komt je aanvallen over 40 uur, daar kijk ik al helemaal niet meer van op.Maar ach, wie weet probeer je mij schrik aan te jagen en volgt er echt een massa-aanval op dit eendje. go ahead dan maar. ik kan al niet wachten.

Daarnaast ga ik ook nog even jou quoten:


Alsjeblieft, hier heb je je aandacht!
Want dat is het toch dat je wilt ? Nou kijk, doe eens wat met je account. Richt eens wat groots op, en ga niet zoals elke 300 puntennoob een speler van formaat aanvallen zodat hij je wat aandacht geeft.

Zolang je niet met iets deftig komt zal ik ook niets boeiends meer over jou schrijven hier, verdien je niet.


Ik doelde niet op deze aanval,
De volgende :p
 

DeletedUser624

Guest
Duckje zei:
en ga niet zoals elke 300 puntennoob een speler van formaat aanvallen zodat hij je wat aandacht geeft.

Laat hem lekker zelf uitmaken wie hij wel en niet aanvalt...

Persoonlijk heb ik wel respect voor kleinere spelers die "spelers van formaat" aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Laat hem lekker zelf uitmaken wie hij wel en niet aanvalt...

Persoonlijk heb ik wel respect voor kleinere spelers die "spelers van formaat" aanvallen.

Jop, als ze het goed doen, zeker! (Zoals Maribomba). Niet als een 24k speler steds zwaard fakes stuurt of sommige pks/novus/blablablub leden hun scouts op de seconde timen :D
 

DeletedUser

Guest
Joeri: 348.812
Duckje: 1.261.688

Ik ben 3 keer zo groot als hem. Dus in zijn ogen ben ik vast een speler van formaat.
Dus als die jou zou aanvallen zou die ook een speler van formaat aanvallen.

Maar hey, toch leuk dat je eens probeert grappig uit de hoek te komen


Punten maken niet zoveel uit hoor :):rolleyes:
 

DeletedUser243

Guest
Jop, als ze het goed doen, zeker! (Zoals Maribomba). Niet als een 24k speler steds zwaard fakes stuurt of sommige pks/novus/blablablub leden hun scouts op de seconde timen :D

I (L) getimede scouts. Zwaardfakes sturen is inderdaad niet het helderste plan ooit maar ja ...



Post scriptum : mooie avatar
 

DeletedUser

Guest
>Lolzzzz

als je die tactiek niet kend ben je niet echt wat je noemt...

ervaren :)
 

DeletedUser

Guest
1)duckje wat vriendelijker kan el zo slecht is die ook niet
2)ja respect als je hogere spelers aanvalt maar van 40 uur ver heeft het niet veel nut
3)opus is goed novus is al weg
en hoe ging het ook weer
opus tegen 5 top stammen
aja en wat verloren ze
aja ze hadden een verlies van 100k punten op laten we zeggen 2 maand
maar jullie dumpen er wel ongeveer de aanvalsdorpen van 5 topstammen op leeg

komaan doe wat nuttig opus is goed geneen stam houd dit zo lang vol tegen de halve wereld vechten enja opus wel

dus sorry he maar die andere zijn maar laf dta ze het niet alleen tegen opus durven vechten maarja dat zouden ze verliezen


vala tis der ook ne keer uit kwil dit al 3 maand zeggen
 

DeletedUser1570

Guest
1)duckje wat vriendelijker kan el zo slecht is die ook niet
2)ja respect als je hogere spelers aanvalt maar van 40 uur ver heeft het niet veel nut
3)opus is goed novus is al weg
en hoe ging het ook weer
opus tegen 5 top stammen
aja en wat verloren ze
aja ze hadden een verlies van 100k punten op laten we zeggen 2 maand
maar jullie dumpen er wel ongeveer de aanvalsdorpen van 5 topstammen op leeg

komaan doe wat nuttig opus is goed geneen stam houd dit zo lang vol tegen de halve wereld vechten enja opus wel

dus sorry he maar die andere zijn maar laf dta ze het niet alleen tegen opus durven vechten maarja dat zouden ze verliezen


vala tis der ook ne keer uit kwil dit al 3 maand zeggen

Je had het beter voor je eigen gehouden :D
 

DeletedUser

Guest
1)duckje wat vriendelijker kan el zo slecht is die ook niet
2)ja respect als je hogere spelers aanvalt maar van 40 uur ver heeft het niet veel nut
3)opus is goed novus is al weg
en hoe ging het ook weer
opus tegen 5 top stammen
aja en wat verloren ze
aja ze hadden een verlies van 100k punten op laten we zeggen 2 maand
maar jullie dumpen er wel ongeveer de aanvalsdorpen van 5 topstammen op leeg

komaan doe wat nuttig opus is goed geneen stam houd dit zo lang vol tegen de halve wereld vechten enja opus wel

dus sorry he maar die andere zijn maar laf dta ze het niet alleen tegen opus durven vechten maarja dat zouden ze verliezen


vala tis der ook ne keer uit kwil dit al 3 maand zeggen




Ja tuurlijk, dan moet jij me toch eens vertellen welke topstammen. Ik bedoel TOPstammen. Aangezien jij toch meneer de wijsneus bent en alles weet over de oorlog. Geef mij maar de namen van de stammen.
 

DeletedUser532

Guest
Opus vs ....

Novus
PKS

Verder kom ik persoonlijk niet

Misschien dat 'meneer de wijsneus' wel verder komt xD
 

DeletedUser

Guest
Opus vs ....

Novus
PKS

Verder kom ik persoonlijk niet

Misschien dat 'meneer de wijsneus' wel verder komt xD

persoonlijk zeg ik schrap novus, want dat was geen TOPstam, dat was gewoon een samenraapsel.

ze hebben ook nog tegen /ff/ gevochten, maar of dat een topstam was?
 

DeletedUser532

Guest
naja, novus was ook geen top stam, en /FF/ nog niet misschien, zelfs sudden is nog beter xD
maargoed, om maar de mensen van novus in hun waan te houden
ik zel fheb ze altijd gesteund, tot op een gegeven moment in mijn stam een spion zat voor opus (waarom? :s)
maargoed toen keerde ze meteen allemaal tegen me, ik heb gevochten en leef nog steeds, zelfs dat kunnen ze niet
een middelmatige speler met sociale contacten in het spel, zelfs die kunnen ze niet afmaken, met ruim 10 man :p

laat staan dat ze tegen 20 top spelers van Opus moeten strijden, dan lukt het al helemaal niet xD
Tribute to Hafke, ik denk dat hij ongeveer de enige is die wel kon spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Tribute to Hafke, ik denk dat hij ongeveer de enige is die wel kon spelen ;)

Sla die afslag nou maar over, daar is genoeg over gezegd.

En niet te grootst over je spel. Ik denk dat je allang weg bent uit -mijn- gebied, en ik ben nou niet bepaald de meest agressieve speler van Opus ;).
 

DeletedUser

Guest
1)duckje wat vriendelijker kan el zo slecht is die ook niet
2)ja respect als je hogere spelers aanvalt maar van 40 uur ver heeft het niet veel nut
3)opus is goed novus is al weg
en hoe ging het ook weer
opus tegen 5 top stammen
aja en wat verloren ze
aja ze hadden een verlies van 100k punten op laten we zeggen 2 maand
maar jullie dumpen er wel ongeveer de aanvalsdorpen van 5 topstammen op leeg

komaan doe wat nuttig opus is goed geneen stam houd dit zo lang vol tegen de halve wereld vechten enja opus wel

dus sorry he maar die andere zijn maar laf dta ze het niet alleen tegen opus durven vechten maarja dat zouden ze verliezen


vala tis der ook ne keer uit kwil dit al 3 maand zeggen

Zou iemand dit voor mij kunnen vertalen?:eek:
 

DeletedUser624

Guest
1)duckje wat vriendelijker kan el zo slecht is die ook niet
2)ja respect als je hogere spelers aanvalt maar van 40 uur ver heeft het niet veel nut
3)opus is goed novus is al weg
en hoe ging het ook weer
opus tegen 5 top stammen
aja en wat verloren ze
aja ze hadden een verlies van 100k punten op laten we zeggen 2 maand
maar jullie dumpen er wel ongeveer de aanvalsdorpen van 5 topstammen op leeg

komaan doe wat nuttig opus is goed geneen stam houd dit zo lang vol tegen de halve wereld vechten enja opus wel

dus sorry he maar die andere zijn maar laf dta ze het niet alleen tegen opus durven vechten maarja dat zouden ze verliezen


vala tis der ook ne keer uit kwil dit al 3 maand zeggen


Ook ik kom niet bij 5 'topstammen'.

Luciendar en Holy_strider zijn bijna helemaal overgenomen door Novus, dat waren geen 100K puntjes hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan