Algemeen Praattopic w8

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Inderdaad, ik probeer hun te kleineren, en de reden staat er ook op hoe dit komt ;).

Dan weer van mijn kant, wat voor een zin heeft het om hun hier te kleineren hier op het Af? Waarom ga je ze dan niet IG aanvallen? Voel je jezelf beter als je hun hier probeert af te zeiken ofwat? Nouja hun, mij in ieder geval niet, ik waardeer het dat je er gewoon een eerlijke reactie op geeft.
 

DeletedUser34519

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Dan weer van mijn kant, wat voor een zin heeft het om hun hier te kleineren hier op het Af? Waarom ga je ze dan niet IG aanvallen? Voel je jezelf beter als je hun hier probeert af te zeiken ofwat? Nouja hun, mij in ieder geval niet, ik waardeer het dat je er gewoon een eerlijke reactie op geeft.

Moesten er meer spelers zoals jou zijn, die wat betere posts kan uitgeven, zou zo'n dingen nooit gebeurd zijn. ViB-spelers doen dit ook op AF, ik ook, anders zou dit hier een dood boeltje zijn ;).

Zo zie ik het graag, iemand die niet de grote uithangt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Moesten er meer spelers zoals jou zijn, die wat betere posts kan uitgeven, zou zo'n dingen nooit gebeurd zijn. ViB-spelers doen dit ook op AF, ik ook, anders zou dit hier een dood boeltje zijn ;).

Zo zie ik het graag, iemand die niet de grote uithangt.

Nee dan zie je het in mijn ogen helemaal verkeert. Als iedereen met elkaar zou communiceren zoals wij nu doen, zou het dan niet stukken aangenamer zijn? We hoeven elkaar niet persee proberen zwart te maken. Maar met een interessante discussie elkaar te proberen te overtuigen van je standpunt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Nee dan zie je het in mijn ogen helemaal verkeert. Als iedereen met elkaar zou communiceren zoals wij nu doen, zou het dan niet stukken aangenamer zijn? We hoeven elkaar niet persee proberen zwart te maken. Maar met een interessante discussie elkaar te proberen te overtuigen van je standpunt.

je hebt het niet over een doorsnee forum billy je hebt het over het algemeen moddergooi toernooi wie het meeste modder gooit naar ViB krijgt het meeste aanzien omdat hij/zij ViB probeert neer te halen en/of leuke reacties te krijgen.

wie de post neerzet waardoor op een dag 3 pagina's met welles nietes neerzet is de winnaar van de dag want anders is het te snel voorbij
:cool:
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

je hebt het niet over een doorsnee forum billy je hebt het over het algemeen moddergooi toernooi wie het meeste modder gooit naar ViB krijgt het meeste aanzien omdat hij/zij ViB probeert neer te halen en/of leuke reacties te krijgen.

wie de post neerzet waardoor op een dag 3 pagina's met welles nietes neerzet is de winnaar van de dag want anders is het te snel voorbij
:cool:

Het klopt niet helemaal wat je zegt. Als je alle post's eens doorleest zie je dat vooral Vib toch post's heeft met niveau erin. Om simpelweg het moddergooien naar Vib te beperken, en de moddergooiers de mond te snoeren. Dit is niet naar alle niet Vib'ers bedoelt. Maar wel naar de meeste. Wat ik al zei, spelers zoals careless, hij begon net niveau te krijgen, gaat hij weer terugvallen in zijn oude doen en laten. Snap je wat ik bedoel?
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Moesten er meer spelers zoals jou zijn, die wat betere posts kan uitgeven, zou zo'n dingen nooit gebeurd zijn. ViB-spelers doen dit ook op AF, ik ook, anders zou dit hier een dood boeltje zijn ;).

Zo zie ik het graag, iemand die niet de grote uithangt.

Dat is zijn tactiek hoor ^^.
 

DeletedUser16256

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Even tussendoor, het is niet ViB's schuld dat Beurre en Bart.Hurink gekickt werden, wel die van mij en hunzelf ;)

Dus Kenneth stop met een grote mond op te zetten, en larie uit je bek te slaan.. ViB is hoe ik dacht dat het was.. en dat is zeker positief!
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Even tussendoor, het is niet ViB's schuld dat Beurre en Bart.Hurink gekickt werden, wel die van mij en hunzelf ;)

Dus Kenneth stop met een grote mond op te zetten, en larie uit je bek te slaan.. ViB is hoe ik dacht dat het was.. en dat is zeker positief!

Lol, zegt mijn opleider :p.

Larie uit mijn bek? Nog altijd aan de kant van Roy hé ^^, zegt al veel waarom jij stopt :cool: (party-girl) ^^.

Vergeet niet Bart, wij hebben geleaved, jou hebben ze gekicked (vast omdat ik inderdaad veel over jou bezig was ^^)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Even tussendoor, het is niet ViB's schuld dat Beurre en Bart.Hurink gekickt werden, wel die van mij en hunzelf ;)

Dus Kenneth stop met een grote mond op te zetten, en larie uit je bek te slaan.. ViB is hoe ik dacht dat het was.. en dat is zeker positief!

je hebt natuurlijk nog even snel onze sexy nieuwe nieuwsbrief gelezen... Heb je me btw van de msn Gegooid :O.. Wou je nog even gedag zeggen :eek: Tja...wel een goede tip voor de volgende keer om iedereen die tw gerelateerd is van de msn te gooien.

Greetz Ferdy
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Careless aka Fre, nu naar jou toe, je begon net een degelijk niveau aan het krijgen op het Af, waarom ga je dan nu weer zo beginnen? Zoals ik al zei, het is inderdaad mooi dat jullie nu allemaal tegen Vib kunnen gaan beginnen, maar doe het dan met mooie post's.


Gvd billy, niet iedereen wist men naam:mad:


1 zwaluw maakt nog geen zomer, we staan nog steeds ruim voor in de stats op al onze tegenstanders, dus er is nog steeds recht van spreken. Je bent pas een goede winnaar als je ook weet wat verliezen is, dus die les hebben we gehad en hebben we lering uit getrokken. We nemen onze verliezen en zullen er sterker weer uit tevoorschijn komen.

Als ik jou was, zou ik mijn mond gaan houden demo, blijkbaar huil jij nog meer om OS dan gelijk welke speler ook...

O, en wees gerust, ik heb mooie nieuwe bronnen:D


Het klopt niet helemaal wat je zegt. Als je alle post's eens doorleest zie je dat vooral Vib toch post's heeft met niveau erin. Om simpelweg het moddergooien naar Vib te beperken, en de moddergooiers de mond te snoeren. Dit is niet naar alle niet Vib'ers bedoelt. Maar wel naar de meeste. Wat ik al zei, spelers zoals careless, hij begon net niveau te krijgen, gaat hij weer terugvallen in zijn oude doen en laten. Snap je wat ik bedoel?
Oh ja, ik was ff hyper, en speelde leuk mee op ferdy in:D


/Care


Btw, billy, mijn posts zijn steeds gerelateerd met andere info:D
 

DeletedUser25273

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Fijn voor je dat je leuke bronnen hebt. Ik zie geen enkele reden om mijn mond te gaan houden. Wanneer jij een mass over je heen krijgt met 9k aanvallen, terwijl je diezelfde week 150 nieuwe dorpen hebt overgenomen, dan vraag jij ook om ondersteuning, aangezien er dan nog niet voldoende troepen in de buurt staan om effectief te verdedigen. (Er is geen enkel dorp verloren gegaan, had jou vast ook gelukt....) Maar jij zal het wel weer beter weten, want dat schijn je altijd te denken. Jij vraagt zelfs spelers of ze bij jou in de buurt een cluster willen starten, omdat je vreest dat je grote mondje afgestraft gaat worden. Wees gerust, je zult nog anders gaan piepen en ik doneer met liefde mijn clears.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Fijn voor je dat je leuke bronnen hebt. Ik zie geen enkele reden om mijn mond te gaan houden. Wanneer jij een mass over je heen krijgt met 9k aanvallen, terwijl je diezelfde week 150 nieuwe dorpen hebt overgenomen, dan vraag jij ook om ondersteuning, aangezien er dan nog niet voldoende troepen in de buurt staan om effectief te verdedigen. (Er is geen enkel dorp verloren gegaan, had jou vast ook gelukt....) Maar jij zal het wel weer beter weten, want dat schijn je altijd te denken. Jij vraagt zelfs spelers of ze bij jou in de buurt een cluster willen starten, omdat je vreest dat je grote mondje afgestraft gaat worden. Wees gerust, je zult nog anders gaan piepen en ik doneer met liefde mijn clears.

En bij deze citeer ik de woorden van een andere ViB'er(Aan deze geen nood, naam komt niet van mij bekend;-)):
vib is klote stam ;)

moet je niet bewonderen

De communicatie intern lijkt leuk te verlopen:D


Daarna:
Zelf hebben we weer probs met demo.
Hij is gaan huilen bij de leiding, omdat we onze OS terug getrokken hebben. Dit terwijl deze er al maanden staat.
Niet te doen

Tiens Demo...:rolleyes:

Demo kan er niet tegen dat ik mijn grote mond op zet tegen hem omdat hij een "grotere" naam heeft *******
En dan gaat hij weer naar de leiding maar zelf er op ingaan durft ie niet

De sterretjes zijn een verbloeming van 2 lijnen omschrijving over Demo:D

Die 2 vetgedrukte dingen strijden nogal, niet?:D

En dat onderlijnde, tiens, de vorige keer dat jullie spraken van de mass waren het slechts 5k aanvallen:rolleyes:

Ik denk dat jij alles wat vergroot demo:D
opdat je er zelf beter zou uitkomen, bij deze:

FAILED:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Die bron is zo klaar als een klontje en zal hierover aangesproken worden. Wederom een dikke fail voor Careless dat die wederom zijn ego moet nalopen en niet zn mond kan houden wetende dat je info moet gebruiken ingame en niet mee moet gaan stoefen.... De Co zal hierover aangesproken worden want kan er maar 1 zijn... Careless ik kan je berichtjes niet eens zien maar louter aan de reacties kan ik zien dat je gewoon nog steeds Failed zoals je altijd in TW en in je communicatie zal blijven doen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Die bron is zo klaar als een klontje en zal hierover aangesproken worden. Wederom een dikke fail voor Careless dat die wederom zijn ego moet nalopen en niet zn mond kan houden wetende dat je info moet gebruiken ingame en niet mee moet gaan stoefen....

oh, ingame is hier al over gesproken hoor.
En hoe, jij zal een persoon aanpakken over een gesprek 15 dagen geleden, ja, jou reactie op deze persoon was deze:

ferdy81 op 28.08. om 22:05 uur
Dit is geheel langs mij gegaan.
Er is niet genoeg overleg geweest.

Ja ik geef hier een fout van de leiding toe;)

En dat terwijl jij in je 'winterslaap' was.
Plots een groot aantal beslissingen van je exmedeleidingsteam herroepen...

Lol ferdy, je staat voor raap, heb dat dan toch door.
En btw, ik stond toch op je negeer lijst:rolleyes::D
Want qoutes kun je ook niet zien in een negeer lijst, dus ben je steeds nieuwsgierig naar mijn reacties;-)

Nja, ferdy, ga toch slapen

Ik heb medelijden met velen uit ViB

+ ik weet ook redenen tot stoppen van een aantal van hen, gewoon de dwang van de leiding uit om hun lieve demotje vol te zetten, anders lijdt die gezichtsverlies.:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

En bij deze citeer ik de woorden van een andere ViB'er(Aan deze geen nood, naam komt niet van mij bekend;-)):


De communicatie intern lijkt leuk te verlopen:D


Daarna:


Tiens Demo...:rolleyes:



De sterretjes zijn een verbloeming van 2 lijnen omschrijving over Demo:D

Die 2 vetgedrukte dingen strijden nogal, niet?:D

En dat onderlijnde, tiens, de vorige keer dat jullie spraken van de mass waren het slechts 5k aanvallen:rolleyes:

Ik denk dat jij alles wat vergroot demo:D
opdat je er zelf beter zou uitkomen, bij deze:

FAILED:cool:

Je doelt op een speler die 150 fakes binnenkreeg terwijl bij mij de teller op bijna 2000 stond en doodleuk dat kleine beetje OS wat er stond terugtrekt. Een speler met een ODD van nog geen 4 miljoen die groter is dan ik en waarvan alleen de hoofdspeler bereid is stamgenoten te helpen en jouw zogeheten bron te beroerd is om een poot uit te steken voor zijn stamgenoten. Oordeel niet over dingen waar je de details niet van kent. Het ging in totaal om 4 dorpjes die ondersteund stonden, het ging dus niet om de voorraad def, maar het principe dat je elkaar helpt. Dat jij alles wat de betreffende speler zegt slikt als zoete koek, zegt wat over jouw beoordelingsvermogen en de ethiek van de betreffende speler.

De teller heeft maximaal op 5600 gestaan, het aantal aanvallen totaal is boven de 9k geweest, ik leg het nog maar even uit, want jouw intelectuele vermogens schieten klaarblijkelijk tekort. Daarnaast heb je dus met deze post direct je bron verraden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Je doelt op een speler die 150 fakes binnenkreeg terwijl bij mij de teller op bijna 2000 stond en doodleuk dat kleine beetje OS wat er stond terugtrekt. Een speler met een ODD van nog geen 4 miljoen die groter is dan ik en waarvan alleen de hoofdspeler bereid is stamgenoten te helpen en jouw zogeheten bron te beroerd is om een poot uit te steken voor zijn stamgenoten. Oordeel niet over dingen waar je de details niet van kent. Het ging in totaal om 4 dorpjes die ondersteund stonden, het ging dus niet om de voorraad def, maar het principe dat je elkaar helpt. Dat jij alles wat de betreffende speler zegt slikt als zoete koek, zegt wat over jouw beoordelingsvermogen en de ethiek van de betreffende speler.

De teller heeft maximaal op 5600 gestaan, het aantal aanvallen totaal is boven de 9k geweest, ik leg het nog maar even uit, want jouw intelectuele vermogens schieten klaarblijkelijk tekort. Daarnaats heb je dus met deze post direct je bron verraden.

Dus met andere woorden gezegd, jij kan niet zonder je stamgenoten...
je bent uitsluitend van hen afhankelijk.
En jij bent de enige in die bernarde situatie...:rolleyes:

Jij bent het symbool van ViB, en jij mag absoluut geen gezichtsverlies lijden, want dan zou je wel es op andere werelden slechte geruchten over je horen.


Demo, je bewijst nu net dat jij eigenlijk helemaal geen zo'n defking bent als ze allen zeggen.:rolleyes:

Je geeft nu openlijk aan alle lezers toe dat je iig meer aanhankelijk bent, en altijd os nodig hebt, terwijl als ik me niet vergis, je een enorm safe cluster hebt achter je linie:rolleyes:
 

DeletedUser15937

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Demo, doe net als mij. Zet hem gewoon op de negeerlijst. Dan is zijn lol op agf gouw afgelopen.
 

DeletedUser25273

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Dus met andere woorden gezegd, jij kan niet zonder je stamgenoten...
je bent uitsluitend van hen afhankelijk.
En jij bent de enige in die bernarde situatie...:rolleyes:

Jij bent het symbool van ViB, en jij mag absoluut geen gezichtsverlies lijden, want dan zou je wel es op andere werelden slechte geruchten over je horen.


Demo, je bewijst nu net dat jij eigenlijk helemaal geen zo'n defking bent als ze allen zeggen.:rolleyes:

Je geeft nu openlijk aan alle lezers toe dat je iig meer aanhankelijk bent, en altijd os nodig hebt, terwijl als ik me niet vergis, je een enorm safe cluster hebt achter je linie:rolleyes:


Je oordeelt maar een eind weg, jij bent de laatste aan wie ik me überhaupt zou willen bewijzen. Met 150 nieuwe dorpen is iedereen afhankelijk, ook de onovertroffen TW-master careless. Het spel heet niet voor niets Tribalwars, dat betekent dat je het samen met je stamgenoten speelt. De accounts die het meest aangevallen worden het meest ondersteund, simpelweg omdat de meeste mensen een leven naast TW hebben en dus niet willen no-lifen als er een mass op ze is. Even in jouw herinnering, Hydramine was toen nog geen stamgenoot en =UD= is een vijandige stam. De Meeste OS arriveerde ook pas toen er al een paar duizend aanvallen geweest waren, dus het is genoeg werk geweest om alles te dodgen, ook mijn vv's dank ik daarvoor. We zullen eens zien hoe jij het er vanaf brengt onder gelijksoortige omstandigheden.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Demo, doe net als mij. Zet hem gewoon op de negeerlijst. Dan is zijn lol op agf gouw afgelopen.

Oh neen hoor:rolleyes:

Zo zie je mensen, Dye devil was degene die dit sprak met djock:rolleyes:
de oude bruno.


Ik pik enkele fragmenten eruit, en meteen loopt leiding ViB al van het dakje met een spion.
Als demo dan o zo goed is, waarom dan steeds zoveel os nodig, waarom kan ie niet op zichzelf spelen.


En dan is het wss ferdy die dye ontslagen heeft.
Onze o zo superintelligente leider die denkt een juiste beslissing te nemen...:rolleyes:

Nice try furb.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Je oordeelt maar een eind weg, jij bent de laatste aan wie ik me überhaupt zou willen bewijzen. Met 150 nieuwe dorpen is iedereen afhankelijk, ook de onovertroffen TW-master careless. Het spel heet niet voor niets Tribalwars, dat betekent dat je het samen met je stamgenoten speelt. De accounts die het meest aangevallen worden het meest ondersteund, simpelweg omdat de meeste mensen een leven naast TW hebben en dus niet willen no-lifen als er een mass op ze is. Even in jouw herinnering, Hydramine was toen nog geen stamgenoot en =UD= is een vijandige stam. De Meeste OS arriveerde ook pas toen er al een paar duizend aanvallen geweest waren, dus het is genoeg werk geweest om alles te dodgen, ook mijn vv's dank ik daarvoor. We zullen eens zien hoe jij het er vanaf brengt onder gelijksoortige omstandigheden.

En demo, waarom vond je het raar dat dye haar os terug trok?

Jij bent niet de enige die zoveel edelt he.
Dye heeft de afgelopen week ook denkik ong 100 nieuwe dorpen gepakt.
En haar os staat bij jou toch te niksen.

Why should she.

Maar aan alle ViB'ers:

Dit is dus een teken he.
Als je de os bij demo terug trekt wordt je gekickt, een lekkere dwangmatige stam.:rolleyes:
 
Bovenaan