Stam Oprichten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.736
en als je nou net bij de 9999 word geedelt dan heb je keihard pech en bijv als je nou een stam had opgericht toen je 10000 putnen had maar je bent geedelt en nu heb je er maar 200 als de stam dan blijft bestaan krijg je tog weer last van noobstammen
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor ,
net beginnende noobs willen weten wat een stam is en richten er een op zo krijg je veel te veel stammen, ik vind dat je dit spel eerst een tijd moet spelen en dat je dan pas een stam mag oprichten
 

DeletedUser

Guest
maar er moet toch ook een uitdaging zijn..
of je moet premium hebben voor een stam op te richten, of gewoon dat je min. zoveel punten moet hebben om een stam op te richten. zodat het toch een beetje een uitdaging is!
 

DeletedUser

Guest
Tegen, hou zouden de mods anders zo'n super leuke MOD'S ONLY stam op kunnen richten?? snik snik:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Laat mensen toch gewoon een stam oprichten als ze willen zeg :rolleyes:
Wat maakt het in vredesnaam uit?
 

DeletedUser

Guest
misschien is het een goed idee maar 10k punten is wel wat overdreven vind ik 1k miss niet genoeg of 2k maar 10k dan waren er nu nog geen stammen dus
 

DeletedUser

Guest
Nu, net na het begin van Wereld 5 zie je meteen dat er al weer meer dan 1000 stammen zijn waarvan de meeste met 1 (noobie) lid.

Mijn idee was: kunnen de mods niet instellen dat je pas na het behalen van een puntenlimiet (vb. 10k punten) een stam kunt oprichten? Je hebt bijvoorbeeld in W1 150k punten en je begint ook in W5(onder dezelfde naam natuurlijk) en dan kun je in W5 een stam oprichten.
Ben je pas begonnen en heb je geen ervaring noch dat je weet hoe het spel werkt en in elkaar zit dan hoef je ook geen stam op te (kunnen) richten.

Zet hier aub neer wat je ervan vind.

Zaklamp

ik vind het ook een goed idee!
 

DeletedUser

Guest
Maar gaat de server van zoveel stammen niet slecht lopen:confused:

Niet tot je miljoenen stammen heb ;) K denk niet dat we dat in nederland gaan halen :)

Overigens, ik denk dat het wel een idee is om een puntenvoorwaarde te verbinden aan het oprichten van een stam. Het hoeft niet veel te zijn, zeg 300 punten, maar ik denk dat het gewoon veel mensen die heel even spelen, en dan weer stoppen (zonder ooit 300 punten te hebben gehaald) verhindert om een stam op te richten die eigenlijk vrij zinloos is.

En natuurlijk is in principe niet erg, maar het is gewoon vervelend om een lijst met 1000 stammen te hebben, waarvan alleen de bovenste 100 actief zijn.
 

DeletedUser

Guest
in andere games krijg je vaker een week of 10 dagen ofzo om een minimum aantal leden of punten te hebben voordat je stam/clan/guild word opgeheven
 

DeletedUser

Guest
iemand van 10 K gaat echt wel een speler van nog geen 1 K in zijn stam willen en jouw truckje om iemand medeleider te maken is echt te vergezocht.

Want het is zo al moeilijk genoeg voor de noobs om sterk te worden probeer dt dan eens zonder stam omdat niemand je wilt en je in een massastam moet gaan .... san nog liever geen stam.
 

DeletedUser

Guest
Wacht dacht je van dit systeem.
Je kunt de eerste keer een stam oprichten vanaf 100 punten.
Na een tweede keer heb je 500 punten nodig.
Een derde keer is dit 1000
en vier of meer 5000

Zo zullen spelers die in het begin een stam oprichten maar hem opheffen door een reden beperken om terug één op te richten.

Volgens mij zal dit veel schelen en op één dag haal je makkelijk 100 punten dus die stamoprichten zal geen vertraging hebben.
 

DeletedUser

Guest
Echt een slecht idee..
mss is het beter dat als je in die wereld 10k punten ofzo moet hebben om een stam op te richten..

ik ben persoonlijk voor 50k punten hebt, dan is het een uitdaging om een stam op te richten

Ja hoor, en dan de eerste week(en) zonder stammen... -_-
 

DeletedUser

Guest
de eerste week zonder stammen lijkt me helemaal niet zo'n groot probleem, deze eerste week kun je toch nog niet aanvallen of aangevallen worden
ook kun je in deze week een goed beeld krijgen van wie actief is en wie niet, en als er meteen bij de start van een nieuwe wereld al honderden stammen zijn, dan heeft iedereen na die week al een stam

ik vind het helemaal niet erg om een bepaald doel te hebben gehaald voordat je een stam kunt beginnen, maar doe dan iets van 1000 of 2000 punten
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het aan de ene kant wel een goed idee, maar als de werelden los van elkaar staan kun je begrijpen dat het niet haalbaar is.
 

DeletedUser3577

Guest
TEGEN Dan zouden er nu geen stammen zijn in wereld 5 maar pas over een half jaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan