respectvolste speler van w4

DeletedUser

Guest
Heb je respect voor de accounts gimly / nemessis of voor de spelers die er op zitten?

Als je het voor de spelers en ex-spelers hebt, mag je wel een top100 maken.. :p

Niet dat ik mezelf ga verdedigen hoor, haha, maar: bedoel je nu dat er zoveel spelers op gimly hebben gespeeld? Volgens mij heeft hij het alleen over het account gimyl37, en aangezien ik daarop speel, bedoelt die daar ook mij mee, waarvoor dank :). Maar dat dacht ik dus ;p
 

DeletedUser21032

Guest
Niet dat ik mezelf ga verdedigen hoor, haha, maar: bedoel je nu dat er zoveel spelers op gimly hebben gespeeld? Volgens mij heeft hij het alleen over het account gimyl37, en aangezien ik daarop speel, bedoelt die daar ook mij mee, waarvoor dank :). Maar dat dacht ik dus ;p

Nemessis ftw :rolleyes:
 

DeletedUser12930

Guest
1) Mi vida loco | NLJasper (Ik ken hun beide gehele Real life situaties en uit welke diepe zwarte put zij beiden gekropen zijn, veel gechat op msn gehad en beetje fun in real life, waarvoor respect, @ Loco & Jasper : We zijn Mates 4 life!

2) TSL (Je stam zolang bij elkaar houden na heel wat historie etc, een prima leidersfiguur niet?)

3) Gimly | Nemessis (Om zolang met hun stam "weerstand" en als bijna enigste "succes" te boeken of geboekt hebben tegenover *Free*

==========================

Heb zowel beide spelers in-game als erbuiten eventjes beschouwd..want jah..je real life situatie is dikwijls geheel anders dan je situatie in-game...je moest eens weten hoe Snooz buiten dit spelletje is, denk niet dat er veel sarcasme bij valt te vertellen :p

Groetjes,
(Voor degene die het willen weten : Cospeler @ FeedBoy (wereld 4))
Nljasper, dat ben ik denk ik zo? xD

hihi ^^
 

DeletedUser

Guest
De respectvolste speler: Dat ben ik!

Haha ik ken je behoorlijk goed,maar super veel respect? Nee sorry:p

Veel spelers die worden genoemd ken ik niet,dus kan ik ook niet over oordelen. Als eerste heb ik respect voor alle spelers in domte(ja ook karen;)) en alle oud spare-leden! Spelers die er wat mij betreft bovenuitsteken zijn:

1.Leuco(Absolute nr.1)
2.Janzondervrees
3.jacco104
4.Outlaw08
5.najnaj
 

DeletedUser

Guest
Binnen de stam:

- Toxandria
2 -Legacy Forever & Cluc (Gedeeld 2e) :)

Buiten de stam:

1- Den Rotzak- Scherp, eerlijk en leuke speelster. Spamt wel veel! :)
2- Geen
3- Geen
 

DeletedUser

Guest
Niet dat ik mezelf ga verdedigen hoor, haha, maar: bedoel je nu dat er zoveel spelers op gimly hebben gespeeld? Volgens mij heeft hij het alleen over het account gimyl37, en aangezien ik daarop speel, bedoelt die daar ook mij mee, waarvoor dank :). Maar dat dacht ik dus ;p

Respect voor jouw.
 

DeletedUser

Guest
Haha ik ken je behoorlijk goed,maar super veel respect? Nee sorry:p

Veel spelers die worden genoemd ken ik niet,dus kan ik ook niet over oordelen. Als eerste heb ik respect voor alle spelers in domte(ja ook karen;)) en alle oud spare-leden! Spelers die er wat mij betreft bovenuitsteken zijn:

1.Leuco(Absolute nr.1)
2.Janzondervrees
3.jacco104
4.Outlaw08
5.najnaj

Ken jij ook jessek? Ik weet het niet meer. Of ken je TW-Daimen? Want ik ben Daimen. Ben toen gefuseerd met jesse, op jessek. Weet het niet meer. Je naam ken ik, volgens mij ken jij jessek.
 

DeletedUser

Guest
IK ken ze allebei,maar heb dan nog het meeste respect voor de originele moto;) Moto was een goede speler alleen had ie nooit met een stel kinderachtige pubers moeten fuseren! Het gebeurde meerdere malen dat jan en alleman op het account motogp4 zat en dan bijvoorbeeld het hele ~TwF~ forum naar de knoppen hielpen om maar even een voorbeeldje te noemen. En ik als leider was daar natuurlijk niet echt blij mee:mad:

Haha maar het ga je goed gozer;)
 
Reactiescore
28
grymloq for president

heel grote meneer, altijd in voor een (spam)babbeltje, altijd respectvol naar vriend en vijand (als je door dyslexie geraakt :p), doet veel voor de stam, ...
 

DeletedUser

Guest
IK ken ze allebei,maar heb dan nog het meeste respect voor de originele moto;) Moto was een goede speler alleen had ie nooit met een stel kinderachtige pubers moeten fuseren! Het gebeurde meerdere malen dat jan en alleman op het account motogp4 zat en dan bijvoorbeeld het hele ~TwF~ forum naar de knoppen hielpen om maar even een voorbeeldje te noemen. En ik als leider was daar natuurlijk niet echt blij mee:mad:

Haha maar het ga je goed gozer;)

Daniel, dat wat een hacker.... Niemand geloofde het... Ik zit daar nog steeds mee...
 

DeletedUser26928

Guest
bronnetje van w4 respecteer ik het meeste dan de speler frans die er op zit
 

DeletedUser

Guest
Lucifertje666, heb ik nog nooit boos gezien ofzo ookal is ze de leider van een vijandelijke stam. Blijft altijd rustig etc.
 

DeletedUser

Guest
Ik zat me te vervelen en leesde dit eens door.
Wat ik wel verassent vind is dat Slick (ookal is hij gestopt) er niet bij staat?
 
Bovenaan