Speeronde #97 (gehaktbal8)

DeletedUser34771

Guest
hehe, was bezig fakes te sturen naar eitje, waren er 250^^
Lagg ftw:p
 

DeletedUser28453

Guest
M'n complimenten gebakken ei =). Ik dacht al van in het begin dat er ervaren mensen zouden opzitten. iedereen begon te edelen, maar enkel een paar (ervaren) mensen begonnen eerst hun clears/Gsen etc op te bouwen. 7,2 miljoen is ongeloofelijk :). Proficiat.

Thx. Alle eer naar mijn co's. Zonder jullie was het bij lange na niet zo goed gelukt als gehoopt/voorspeld had!
 

DeletedUser

Guest
Pff zo eindelijk voorbij deze week geen speed voor mij kan het even niet meer aanzien XD.
Begon al hallicinaties te krijgen van het niet slapen xD .
IIg
Thanks naar pyrr,Rafael,thorsten,mike Voor het bespelen van Freddie :D
En Heel veel dank Aan masterslayer de reden zal die zelf wel weten :rolleyes: XD
 

DeletedUser28453

Guest
Voor de liefhebbers. Even een mooi screenie van onze cluster en prestaties. Zodat het voor altijd in ons geheugen blijft staan :)

243n9t4.jpg

2m5y15c.jpg

1zmczgy.jpg

10z7afd.jpg

2hx3j2f.jpg

25t9nh4.jpg

33duwe8.jpg

2rwp8id.jpg


And last but not least. Bedankt Masterslayer, dat je ons een kans hebt gegeven!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27011

Guest
Voor de liefhebbers. Even een mooi screenie van onze cluster en prestaties. Zodat het voor altijd in ons geheugen blijft staan :)

243n9t4.jpg

2m5y15c.jpg

1zmczgy.jpg

10z7afd.jpg

2hx3j2f.jpg

25t9nh4.jpg

33duwe8.jpg

2rwp8id.jpg


And last but not least. Bedankt Masterslayer, dat je ons een kas hebt gegeven!

Nice Clusters, beetje in de vorm van ying-yang teken :D.
 

DeletedUser34771

Guest
Die incomings waren de mijne (a)
Maar het waren er eerst veel meer:(
 

DeletedUser813

Guest
Gefeliciteerd iedereen, jullie waren geweldig mario, michael, kas en johnny!!!! Heb jammergenoeg maar 5 uurtjes kunnen spelen, maar in de 5 uur heb ik wel alleen maar overgenomen, zo'n 150 dorpjesxD. Zie jullie volgende speed;).
 

DeletedUser34771

Guest
Verjaardagen van vandaag
‎3nriqu3, ‎The-Spy ‎(18), ‎gebakken ei ‎(18), ‎Stuff15 ‎(17), ‎mythe0015 ‎(17), ‎Stuffies15 ‎(17), ‎Rebelion ‎(16), ‎minibike12 ‎(15)

Speed met meeste punten ooit in .nl gewonnen, en dat op zijn verjaardag:p
Weliswaar van Axel, maar toch;)
 

DeletedUser

Guest
Shitt, Komt die speed dr bij van gehaktbal bij lectortje op ik kon dik top 15 komen, maarjaaaa dus Congratulations gekookt ei :p
 

DeletedUser

Guest
Gebakken ei, heel leuk gedaan, en mijn felicitaties:). Volgende speed sta ik aan jullie zij, daarbij mag je mij ook wel een beetje bedanken, want je had daardoor aan het begin veel lekkere grote dorpen erbij, maar dat is maar een klein deel in het grote geheel van wat je hebt neergezet.

Kenneth ook prima gedaan met je team:).
 

DeletedUser30507

Guest
gefeliciteerd. jammer van die paar 100k punten die jullie missen om owhpus in te halen. Echt goed gedaan. Ik heb net een gebakken ei gegeten op jullie overwinning ;)

yero baalt volgens mij als een stekker dat jullie um bijna ingehaald hebben XD
 
Bovenaan