Speeronde #97 (gehaktbal8)

DeletedUser28453

Guest
ja klopt
maar ownen vind ik het niet tenzij jullie backstabben ownen noemen.
Dan hebben jullie me idd hard geownt

Vriend mijn tabs stonden nog open toen jou aanvallen richting mij kwamen. Noem dit geen backstab..





BTW: Soncky beweert dat we de 8 miljoen kunnen halen en daarmee in 1x op de eerste plek te komen. Ikzelf betwijfel het. Maar voor het goede doel, eens kijken wie in ons geloofd:

Poll: Gaat het lukken?
[*]Ja
[*]Nee
[*]/care


[sup]Tussenstand:[/sup]

30441.png


[sup]Ook een poll maken? klik dan hier[/sup]
 

DeletedUser

Guest
Vriend mijn tabs stonden nog open toen jou aanvallen richting mij kwamen. Noem dit geen backstab..





BTW: Soncky beweert dat we de 8 miljoen kunnen halen en daarmee in 1x op de eerste plek te komen. Ikzelf betwijfel het. Maar voor het goede doel, eens kijken wie in ons geloofd:

Poll: Gaat het lukken?
[*]Ja
[*]Nee
[*]/care


[sup]Tussenstand:[/sup]

30441.png


[sup]Ook een poll maken? klik dan hier[/sup]

Er zit een hele kleine kans in, denk eerder tussen de 6-7 mil dat je zal eindigen.

En voortaan zal ik eerder lief doen tegen je op msn.
 

DeletedUser813

Guest
King dennis heeft nooit 4,9 gehaald, zoutzak :eek:

Eitje heeft het record van meeste punten ooit al lang te pakken, het stond op 3,3 en nu hebben we al 4,4.

Als we meer dan 5,1 mio halen stijgt Eitje naar de 2e plek op de eindeloze ranglijst van TWtotal :) lol :D

gaat over the king sin maar dat puntenaantal is van 3 speeds en daar sta ik al heel tijdje derde mee:). Maarja nu met gebakken ei gaan we voor de eerste plaats:p. 3.3 mil was van moppelhund. Maar dat was van speed 1 en die gast heeft toen heel veel geinternt, was toen 3de geworden met the king sin en dit was zo goed als helemaal op eigen kracht;).
 

DeletedUser28453

Guest
gaat over the king sin maar dat puntenaantal is van 3 speeds en daar sta ik al heel tijdje derde mee:). Maarja nu met gebakken ei gaan we voor de eerste plaats:p. 3.3 mil was van moppelhund. Maar dat was van speed 1 en die gast heeft toen heel veel geinternt, was toen 3de geworden met the king sin en dit was zo goed als helemaal op eigen kracht;).

Bij de eerste speed die je met king sin speelde, was mijn eerste speed en was ik je moraalbrekertje. daarna mocht ik via vv op just owning. en dat was het begin van alle ellende. hihi, nu sta ik hier ^^
 

DeletedUser28453

Guest
we gaan het net niet halen jongens, jammer maar helaas!
De lat ligt wel hoog, ben benieuwd wie ons dit nadoet :D
 

DeletedUser

Guest
we gaan het net niet halen jongens, jammer maar helaas!
De lat ligt wel hoog, ben benieuwd wie ons dit nadoet :D

Niemand? Alle echt lange speeds waar punten te scoren vallen, zijn een beetje dezelfde top-spelers die winnen. Vorige lange speed werd StitchXtreme 1e, en werd Appeljongens 2e op 700.000 achterstand. De andere mensen hebben alleen kans om te winnen in korte speeds :)

Al denk ik dat die volgende speed van vanavond ook veel punten kan opleveren ;-) Als eitje meedoet gaan ze dan naar rang 1 :)

Dus succes :)
 

DeletedUser28453

Guest
Niemand? Alle echt lange speeds waar punten te scoren vallen, zijn een beetje dezelfde top-spelers die winnen. Vorige lange speed werd StitchXtreme 1e, en werd Appeljongens 2e op 700.000 achterstand. De andere mensen hebben alleen kans om te winnen in korte speeds :)

Al denk ik dat die volgende speed van vanavond ook veel punten kan opleveren ;-) Als eitje meedoet gaan ze dan naar rang 1 :)

Dus succes :)

en dan tebedenken dat korte snelle speeds mijn specialiteit zijn. Het was de snelheid dat mij naar deze speed lokte :)
 

DeletedUser

Guest
Zo, ik ga maar eens mijn boeken ophalen. :D Heb toch af en toe leuk gespeed. Helaas geen 8 miljoen. :D

Alle credits naar Johnny, Mario, Michael en Dennis :cool:
 

DeletedUser

Guest
M'n complimenten gebakken ei =). Ik dacht al van in het begin dat er ervaren mensen zouden opzitten. iedereen begon te edelen, maar enkel een paar (ervaren) mensen begonnen eerst hun clears/Gsen etc op te bouwen. 7,2 miljoen is ongeloofelijk :). Proficiat.
 
Bovenaan