respectvolste speler van w4

DeletedUser

Guest
Ik wil plox gelijk geven maar voor mij zijn spelers die hun idealen hebben, hun beloftes houden.

Nieuwe spelers een eerlijke kans geven op ontwikkeling als later blijkt dat de "potentie" er niet is owv een bepaalde factor kunnen zo nog steeds "afgeschreven" worden als interns. Iedereen heeft dit spel ooit moeten leren, voor het niveau van het spel is het een beetje jammer dat bepaalde informatie te weinig geintregreerd is in het spel.


Waar in mijn geval ik het leerde van mijn vrienden soms oude vijanden (Doentjuh,Snooz,Feedboy) heb ik een poging gedaan om dit door te geven aan nieuw potentieel in mijn regio, ook al hadden ze 10.000 punten, ik vind dat je iedere nieuwe speler correct een kans moet geven en je beloftes hier in nakomen.

Dat is misschien 1 van de redenen waarin ik en mi vida loco (RUN) of het Dream van phased een andere visie over hebben. Ik heb altijd duidelijk voor mijn (stam)visie gestaan en ondanks dat ik al maanden weg ben zijn er nog steeds mensen die deze visie in stand houden ondanks vele aanbiedingen die ze kregen was het uitgroeien tot een sterke groep op een gezonde manier nog steeds een prio.

Ik mag dan in het westen door mi vida loco en de zijnen niet geliefd zijn en waarschijnlijk was mijn verzet tegen internstapels zoals RUN een struikelblok dat mi vida nooit kon verkroppen ondanks dat hij mij voor de rest niet kent. Hoe dan ook als ik toch 3 namen moet geven van buiten men stam...

Snooz
armina
shaitan


trouwens kod ik weet niet wat ik van het aanmaken van deze topic moet denken, you tell me ;)
 

DeletedUser3877

Guest
Dit is eigenlijk een nutteloos topic, want:

iedereen stemt op de mensen die ze kennen..

ZItten namen bij waark nog niet eens van ge hoord heb.. :rolleyes:

true, de topic naam kan wel aangepast worden naar "speler met het meeste vriendjes die voor een of andere stemming op hem willen stemmen".

Voor mij zijn de meest respectvolle spelers op W4 spelers die respect hebben voor hun vijanden. Zo zijn er veel te weinig :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil plox gelijk geven maar voor mij zijn spelers die hun idealen hebben, hun beloftes houden.

Nieuwe spelers een eerlijke kans geven op ontwikkeling als later blijkt dat de "potentie" er niet is owv een bepaalde factor kunnen zo nog steeds "afgeschreven" worden als interns. Iedereen heeft dit spel ooit moeten leren, voor het niveau van het spel is het een beetje jammer dat bepaalde informatie te weinig geintregreerd is in het spel.


Waar in mijn geval ik het leerde van mijn vrienden soms oude vijanden (Doentjuh,Snooz,Feedboy) heb ik een poging gedaan om dit door te geven aan nieuw potentieel in mijn regio, ook al hadden ze 10.000 punten, ik vind dat je iedere nieuwe speler correct een kans moet geven en je beloftes hier in nakomen.

Dat is misschien 1 van de redenen waarin ik en mi vida loco (RUN) of het Dream van phased een andere visie over hebben. Ik heb altijd duidelijk voor mijn (stam)visie gestaan en ondanks dat ik al maanden weg ben zijn er nog steeds mensen die deze visie in stand houden ondanks vele aanbiedingen die ze kregen was het uitgroeien tot een sterke groep op een gezonde manier nog steeds een prio.

Ik mag dan in het westen door mi vida loco en de zijnen niet geliefd zijn en waarschijnlijk was mijn verzet tegen internstapels zoals RUN een struikelblok dat mi vida nooit kon verkroppen ondanks dat hij mij voor de rest niet kent. Hoe dan ook als ik toch 3 namen moet geven van buiten men stam...

Snooz
armina
shaitan


trouwens kod ik weet niet wat ik van het aanmaken van deze topic moet denken, you tell me ;)

gewoon ik dacht een leuk discussie topic te maken waarom iemand respect verdient
maar ja niet echt gelukt :(
 

DeletedUser

Guest
jammer dat lunat!c niet meer hier speelt:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11726

Guest
ik heb respect voor iedereen op w4,
behalve voor diegene die deze pm sturen:
waarom val je me aan?
 

DeletedUser

Guest
na dat incident van respect van vijand met t0mmeh, ben ik wel benieuwd naar wie de meest respectvolle speler van w4 is. nee, ik ben sowieso niet de respectvolste, want ik heb wel wat vrienden maar ook flink wat vijanden.
Maar ik zou graag willen dat mensen worden genomineerd en dan komt er een poll. Je kan niet jezelf nomineren. en natuurlijk ga ik niet de kleinste speler er op zetten. Mensen graag serieus blijven (oke ik ben het ook niet altijd maar ja :p)

genomineerde:
grymloq
Peeman
TSL
Nemessis

zijn de kleinere dan geen respect waard???
 

DeletedUser33715

Guest
kleine spelers kunnen ook lef hebben en dorpen van grotere afnemen
 

DeletedUser

Guest
1) Lt-mini
2) Lt-mini
3) Lt-mini

:p

Neenee tevens ken ik meeste leden van order ook maar dit is mijn officiële top 3:

1) Dasu
2) Brechtvv
3) Wexie
 
Bovenaan