[Speeltopic] Wvw 364

Reactiescore
409
Mali 4
De rest 1 of 0

Mali is de lynch
Is Mali de eerste dode
Nee Mali is prins

Lunch ownageforyou rol is bengel met vertraging
Morgen dl om 21:30
 
Reactiescore
1.279
Dl gemist, maar heeft niet uitgemaakt zie ik. Naast je eerder post nog een andere reden om nu op legende te gaan @time?
 
Reactiescore
141
Helaas geen tijd gehad vandaag. Waarom ook starten int weekend?
 
Reactiescore
141
oh rip ben al dood :d
 
Reactiescore
450
Zowel Mali als Time de enige met afwijkend gedrag. Dat Mali niet in protest ging tegen de stemmen en/of claimde is nu gelijk verklaard.

Time lijkt mij bang dat de stemmen nu naar hem gaan. Gisteren maakt hij mij al verdacht maar stemde niet op mij ondanks dat er nog amper stemmen op Mali stonden. Voorsorterend wolfje in mijn ogen en dat die direct daarna na de DL z'n stem wel weet te plaatsen zegt mij genoeg.

Time

Hoop inactieven @jan1996, eerste waarschuwingen lijken me wel terecht
 
Reactiescore
2.196
Zowel Mali als Time de enige met afwijkend gedrag. Dat Mali niet in protest ging tegen de stemmen en/of claimde is nu gelijk verklaard.

Time lijkt mij bang dat de stemmen nu naar hem gaan. Gisteren maakt hij mij al verdacht maar stemde niet op mij ondanks dat er nog amper stemmen op Mali stonden. Voorsorterend wolfje in mijn ogen en dat die direct daarna na de DL z'n stem wel weet te plaatsen zegt mij genoeg.

Time

Hoop inactieven @jan1996, eerste waarschuwingen lijken me wel terecht

Mali was al lynch, stonden genoeg stemmen op haar. Vond een uitspraak verdacht dus stemde idd mee maar vond jou verdachter.

Lekker meelopen ook op post van speeder trouwens. Lekker makkelijk om lijstje af te werken.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Kan me wel vinden in een legende lynch, zoals time zegt en als ie het niet is zijn we in ieder geval een waardeloze speler kwijt?
 
Reactiescore
450
Mali was al lynch, stonden genoeg stemmen op haar. Vond een uitspraak verdacht dus stemde idd mee maar vond jou verdachter.

Lekker meelopen ook op post van speeder trouwens. Lekker makkelijk om lijstje af te werken.
Als jij Mali verdacht vond dat snap je zelf ook wel waarom we jou nu verdacht vinden.

Speeder gooit een theorie waar wel logica in zit, Legende breid erop uit zonder enige eigen inbreng.
En dit bevestigd nogmaals voor mij dat je aan het voorsorteren was om ervoor te zorgen dat we nu het lijstje waar enkel jouw naam opstaat niet afwerken.
 
Reactiescore
2.196
Als jij Mali verdacht vond dat snap je zelf ook wel waarom we jou nu verdacht vinden.


En dit bevestigd nogmaals voor mij dat je aan het voorsorteren was om ervoor te zorgen dat we nu het lijstje waar enkel jouw naam opstaat niet afwerken.

Welk voorsorteren? Speeder noemt een argument en je volgt t klakkeloos zonder enige inbreng.

Naast mij, wie vind je verdacht?
 
Reactiescore
1.707
blond speeder en dash bewegen zich sluw rondom de lynch heen ik hou jullie in de gaten
 
Reactiescore
450
Welk voorsorteren? Speeder noemt een argument en je volgt t klakkeloos zonder enige inbreng.

Naast mij, wie vind je verdacht?
Gezien de matige activiteit zal er iig een of meerdere wolfjes er voor kiezen om zich koest te houden en niet op te vallen.
 
Bovenaan