[Speeltopic] WvW #363

Reactiescore
405
kan heks zijn, kan bengel zijn, kan zijn dat sluwe welp was die nacht 3 pas opgroeide en de wolven op waren, kan lunch op DO zijn maar tis geen infectie.
er is al een infectiewolf uit, er zit een assistent van de BM in en de wolven krijgen al een gratis infectie

en voor de duidelijkheid bovenstaand is niet i.p.v. een lunch dus dat kan nu al zijn.

Als je denk dat extra infectie geweest kan zijn
Dan is op een actieve speler stemmen niet handig
 
Reactiescore
405
Als ik eerlijk ben ben ik niet heel blij met de beulactie
Als er 4 wolven waren dan hebben ze geïnfecteerd
En mogen ze infecteren bij een gedode wolf de komende 3 of 4 dagen
Dus een wolf doden is nu niet slim
Stel voor om inactieve spelers te lynchen de komende dagen
 
Reactiescore
1.279
ik schrijf me bij deze uit. dit heeft niets met wvw te maken waarin ik dus wolven moet laten leven en burgers moet gaan lynchen zodat de wolven niet kunnen infecteren.
 
Reactiescore
1.279
nee ik blijf hier lekker de boel verstieren totdat je terugkomt van je onzin zoals besproken
 
Reactiescore
1.498
Gaat niet gebeuren dus stop met dat kinderachtige gedoe en laat de rest hun spel afmaken.
Als je problemen hebt weet je mij prima te vinden op Discord.
 
Reactiescore
1.498
Oké Dash, zoals ik zei weet je mij prima te vinden op Discord. Graag nu de rest weer laten spelen. Aan deze discussie heeft niemand wat hier, inclusief jijzelf.
 
Reactiescore
277
We hebben geen idee hoe veel wolfjes er nog zijn tho. De inschrijflijst zegt nog 18 spelers, inclusief Dash, (@Leaving Behind @OwnageForYou leven jullie nog?) van de 25 inschrijvingen.

Op 25 spelers verwacht ik op z'n minst 6 a 7 slechtjes. We hebben nu 3 wolfjes dood waarvan 1 infectiewolfje. Dan zoeken we op dit punt sowieso nog 3 slechtjes dus. En misschien zit er zelfs nog een infectiewolf in en zoeken we wellicht nog eentje extra. Voordat we op die tien spelers zitten moeten er echt nog wel even een paar wolven dood. Ik snap deze hele frustratie op dit punt niet zo.
 
Reactiescore
1.279
We hebben geen idee hoe veel wolfjes er nog zijn tho. De inschrijflijst zegt nog 18 spelers, inclusief Dash, (@Leaving Behind @OwnageForYou leven jullie nog?) van de 25 inschrijvingen.

Op 25 spelers verwacht ik op z'n minst 6 a 7 slechtjes. We hebben nu 3 wolfjes dood waarvan 1 infectiewolfje. Dan zoeken we op dit punt sowieso nog 3 slechtjes dus. En misschien zit er zelfs nog een infectiewolf in en zoeken we wellicht nog eentje extra. Voordat we op die tien spelers zitten moeten er echt nog wel even een paar wolven dood. Ik snap deze hele frustratie op dit punt niet zo.
je maakt een denkfout. 6 a 7 is inclusief infecties. dus infectie telt voor 2, random infectie is ook een infectie. ik denk dat we de startwolven er al zo goed als uit hebben. misschien nog 1. maar daardoor krijg je nu op een random moment een infectie totdat je onder de 10 spelers zit.

dus ga maar goedjes lynchen want de wolven kunnen niet verliezen totdat je onder de 10 spelers komt.
 
Reactiescore
1.279
en dat is waar ik nu zo pissig over ben. want jan heeft gelijk. je kan nu beter een leaving behind lynchen zodat de wolven blijven leven zodat je geen random infectie krijgt omdat je nog met teveel bent. want ik dacht dat is eenmalig, maar dat is dus niet zo. dat kan nog 3-4 keer gebeuren...
 
Bovenaan