[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
277
Azzandra speelt weer wolfs, is duidelijk em je verdedigt openlijk. Wellicht heeft azzandra een mooie rol
Makker jij speelt ook wolfs met je meelopen, maar het ontbreken van jouw naam in posts van andere wolfjes bewijst helaas het tegendeel. OFY speelde ook moker wolfs en was ook een Priester. Speelstijl zegt op dit forum helemaal niets.
 
Reactiescore
116
Die doet z'n ding maar vannacht. We hebben daarvoor alleen nog een lynch en dan moeten we een van die drie wolfjes lynchen. Je gaat me niet zeggen dat je net m'n triple-post hebt gelezen en daarna die namen van Sule gewoon gaat negeren.

Sule was slechtje, waarom zijn lijstje niet negeren?
 
Reactiescore
277
Sule was slechtje, waarom zijn lijstje niet negeren?
Omdat Sule net als Speedertje het hele spel al medewolven noemt (inclusief Speeder) maar ondertussen stem op Niels en Bappos.

Oftewel: Victorious, Dash en Candiu zijn de wolfjes.
 
Reactiescore
116
Makker jij speelt ook wolfs met je meelopen, maar het ontbreken van jouw naam in posts van andere wolfjes bewijst helaas het tegendeel. OFY speelde ook moker wolfs en was ook een Priester. Speelstijl zegt op dit forum helemaal niets.
Als iedereen deze reactie leest, wat is de gedachte?
 
Reactiescore
116
Omdat Sule net als Speedertje het hele spel al medewolven noemt (inclusief Speeder) maar ondertussen stem op Niels en Bappos.

Oftewel: Victorious, Dash en Candiu zijn de wolfjes.
En deze laveloze taktiek blijft maar gevolgd worden. Je geeft aardig de indruk iets kostbaars te willen redden.. ten positieve van de wolven. Is de indruk.
 
Reactiescore
1.014
Zonder reden mijn naam in t rood
Deze 3 zijn het meest interessant:





Ik presenteer: Wolfje Victorious.

Reden: Silmad zit net als met Speeder het hele potje al op Victorious, maar stemt ofwel iemand anders ofwel stemt Victorious wanneer die niet in gevaar is voor lynch. Zelfde gedrag als Speeder.

Ik denk Candiu dus infectie nog, en Dash ook infectie/startwolf.
Dan opeens toch Vic
Dit is trouwens ook een leuke poging om Victorious goed te laten lijken denk ik. Net als het zogenaamd dag 2 Victorious als wolf gezien te hebben.

Yikes je zou maar de laatste 3 medewolven wolf noemen in de hoop dat we die niet verdenken, net nadat bleek dat Speeder ook medewolven aan het verdacht maken was?

Gewoon Victorious -> Dash -> Candiu stemmen. Source: Trust me bro
Dan opeens komt Dash er ook nog tussen en sta ik op plek 3 voor jou om te lynchen
Die doet z'n ding maar vannacht. We hebben daarvoor alleen nog een lynch en dan moeten we een van die drie wolfjes lynchen. Je gaat me niet zeggen dat je net m'n triple-post hebt gelezen en daarna die namen van Sule gewoon gaat negeren.
Waarom een wolf 100% vertrouwen in zn post??!!
Sule was slechtje, waarom zijn lijstje niet negeren?
Dit dus :like:
Omdat Sule net als Speedertje het hele spel al medewolven noemt (inclusief Speeder) maar ondertussen stem op Niels en Bappos.

Oftewel: Victorious, Dash en Candiu zijn de wolfjes.
Maar daar kan je helemaal niet vanuit gaan.
Moh is ook zo goed als wolf, maar die laat je bewust weg.
Dit dus :like:

@BloodWolf14 als je toch zo aan het “analyseren” bent. Waarom dan niet het hebben over Moh, dat die volledig werd gebruikt in de verdediging van Sule gisteren???
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Deze 3 zijn het meest interessant:





Ik presenteer: Wolfje Victorious.

Reden: Silmad zit net als met Speeder het hele potje al op Victorious, maar stemt ofwel iemand anders ofwel stemt Victorious wanneer die niet in gevaar is voor lynch. Zelfde gedrag als Speeder.

Ik denk Candiu dus infectie nog, en Dash ook infectie/startwolf.
Ik snap niet zo goed waarom ik wolf zou zijn door het gedrag van een wolf. Is Sule niet gewoon bewust bezig geweest om zich niet met de lynches te bemoeien, zodat hij ook niet erop betrapt kon worden dat hij een goedje er mee uit stemde? Ik denk dat hij gewoon de lynchstemmingen aan het ontwijken was eigenlijk.

Vanuit welk van mijn eigen gedrag zou blijken dat ik wolf ben? Het direct opperen van Speeder om te wateren? Het openen van de stemming op Sule gisteren?

Sule stemde op mij wanneer er niets aan de hand was, ik zorg ervoor dat hij eruit ging. Big difference.
 
Reactiescore
431
Gisteren heb ik @JokersBrain beschermt en dat is volgens mij de enige reden dat er geen lunch heeft plaats gevonden.

Dat maakt @ItsDash voor mij een bewezen goedje omdat hij er als de kippen bij was om mij erop te attenderen dat ik slim moest omgaan met wie ik vorige nacht na mijn claim moest beschermen.

Verbaast me eigenlijk dat ze Joker er uit wilde hebben, hij is zijn krachten immers al kwijt en is nu een goedje als alle anderen.

Of zie ik iets over het hoofd?
 
Reactiescore
1.014
@simeco jij had het over dat het je dit potje opviel hoe makkelijk wolven elkaar opofferde. Bedoel je deze?m

Ik denk dat simeco
Wolfke is

Jij snapt dit spelletje maat



Zou speeder wolf zijn denken jullie?

Die kans is zeer groot



Ik blijf bij simeco

Simeco is wolf
 
Reactiescore
1.014
Gisteren heb ik @JokersBrain beschermt en dat is volgens mij de enige reden dat er geen lunch heeft plaats gevonden.

Dat maakt @ItsDash voor mij een bewezen goedje omdat hij er als de kippen bij was om mij erop te attenderen dat ik slim moest omgaan met wie ik vorige nacht na mijn claim moest beschermen.

Verbaast me eigenlijk dat ze Joker er uit wilde hebben, hij is zijn krachten immers al kwijt en is nu een goedje als alle anderen.

Of zie ik iets over het hoofd?
Waarom jezelf eigenlijk niet?
 
Reactiescore
431
Waarom jezelf eigenlijk niet?
Mag niet twee keer dezelfde achterelkaar ;)

Dubbele stem en wolven willen zoveel mogelijk bewezen goedjes eruit halen om het speelveld open te houden.
Maar waarom dan jou? Het was toch best logisch dat ik mezelf in bescherming nam na mijn claim en nu jou als bewezen goedje?
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Gisteren heb ik @JokersBrain beschermt en dat is volgens mij de enige reden dat er geen lunch heeft plaats gevonden.

Dat maakt @ItsDash voor mij een bewezen goedje omdat hij er als de kippen bij was om mij erop te attenderen dat ik slim moest omgaan met wie ik vorige nacht na mijn claim moest beschermen.

Verbaast me eigenlijk dat ze Joker er uit wilde hebben, hij is zijn krachten immers al kwijt en is nu een goedje als alle anderen.

Of zie ik iets over het hoofd?
Om even alle opties open te houden:
- Lunch kan op dorpsoudste geweest zijn
- Simeco riep op dat de heks in actie moest komen, dus kan ook levensdrankje geweest zijn
 
Bovenaan