[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
223
Wat is Mohniels zijn rol? En waarom mij niet aangeraden om Vic of Speeder te wateren.

Mohniels is wijze burger.

Er waren al zat mensen die zeiden dat je Speeder moest wateren. Die ene meer of minder maakt niet uit, claimen ging ik toch niet.

En wat betreft Victorious: Jij vond het al verdacht dat ik me stem van jou weg haalde. Wat had je ervan gevonden als ik ook nog is iemand anders wateren ging pushen?
 
Reactiescore
1.804
moh gaf eerder aan niet meer online te komen vanavond
 
Reactiescore
223
Legende is Bengel... Waarom denk je dat ik als een van de weinige niet mee ging op Legende en hem probeerde te beschermen?

Jezus wat een ontzettend sjannante vertoning weer van Dash, Bappos en Victorious.

@Azzandra ook ofwel niet al te slim ofwel medewolf om weer zó snel te volgen

Niet voor niets noem ik deze drie heren die weer direct op legende gingen, waarna de hele horde weer ging meelopen.
 
Reactiescore
1.804
Legende is Bengel... Waarom denk je dat ik als een van de weinige niet mee ging op Legende en hem probeerde te beschermen?



Niet voor niets noem ik deze drie heren die weer direct op legende gingen, waarna de hele horde weer ging meelopen.

Iedereen liep mee behalve ik. Waarom zou dat zijn denk je?
oh ja uiteraard heb je iemand gezien die toevallig geclaimed heeft

je argument houdt overigens weinig steek, want als je wolf bent weet je evengoed dat zijn claim al dan niet oprecht is.
 
Reactiescore
223
Goed ik ga er nu echt vandoor want dit heeft toch geen zin. Heb geprobeerd mezelf te verdedigen maar klaarblijkelijk zitten jullie in een tunnelvisie of voor het merendeel een meeloop visie

Fijne avond. Vergeet niet dat Victorious wolf is. Hoogstwaarschijnlijk Dash en Azzandra ook. Mohniels is een goedje.
 
Reactiescore
1.804
ik roep ook bengel en heks op om vannacht hun werkskes te doen!!
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Legende is Bengel... Waarom denk je dat ik als een van de weinige niet mee ging op Legende en hem probeerde te beschermen?



Niet voor niets noem ik deze drie heren die weer direct op legende gingen, waarna de hele horde weer ging meelopen.
Vind het bijzonder dat je zoiets bij rover die amper wat benoemd niet opvoert, maar richting mij wel als argument zou gebruiken, maar dat kan aan mij liggen!

Ik liep ook zo lekker snel mee in de lynch stem op jan, oh wacht…
 
Reactiescore
1.014
Bijzonder stil laatste uur. Wie moeten er nog stemmen en waarom heb je dat nog niet op Sule gedaan?
Ben er weer.
Sule

Als t klopt. Moh/legende ook wolf toch?
 
Reactiescore
1.014
Of was die laatst genoemde nou goed gewaterd?
 
Reactiescore
1.014
klopt, volgens de logica zou moh ook wolf moeten zijn of sule heeft een groot risico genomen
En dat is precies t punt. Dat risico is te groot. Maar waarom als wolf die op lynch staat eventueel(!) een andere wolf benoemen. Dan maak je het de goedjes makkelijker.

Als MOH wel actief had geweest had hij voor sule op kunnen komen. Heeft sule misschien verkeerd ingeschat
ik heb geclaimed en ben al gewaterd. Weet niet wat ik nog meer moet doen XD
Een dansje
 
Bovenaan