[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.014
Dit vind ik een zeer vreemde BM stem wel, hij was de minst goede speler vorig potje? Zit hier een achterliggende gedachte achter.
Sinds wanneer gaat alles over alleen het vorige potje?
 
Reactiescore
1.707
en of bappos slecht was vorig potje is ook discutabel.

ik kon zijn beweegredenen goed volgen. Het ligt echt aan bepaalde spelers dat er 'slechte' keuzes worden gemaakt.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
269
en of bappos slecht was vorig potje is ook discutabel.

ik kon zijn beweegredenen goed volgen. Het ligt echt aan bepaalde spelers dat er 'slechte' keuzes worden gemaakt.
Je hoeft niet altijd voor je vrienden op te komen. Soms mag je ook gewoon erkennen dat iemand fout zat.
 
Reactiescore
1.707
Je hoeft niet altijd voor je vrienden op te komen. Soms mag je ook gewoon erkennen dat iemand fout zat.
hij zat wel fout maar dat wil niet zeggen dat de redenatie slecht was.


maar voor jou geld zelfde. je hoeft niet altijd voor je vrienden op te komen.
 
Reactiescore
1.014
Niet alles, maar om je vertrouwen/dubbele stem te geven aan iemand die recent 2x in 1 potje de verkeerde gebeuld heeft vind ik gewoon opvallend.
Fijn dat jij dat bij speeder hebt
 
Reactiescore
1.503
Niet alles, maar om je vertrouwen/dubbele stem te geven aan iemand die recent 2x in 1 potje de verkeerde gebeuld heeft vind ik gewoon opvallend.
De 2de beulactie heb ik niet uitgevoerd.

Daarnaast was dat prima, immers was Rover Ram anders nooit gevolgd.
Waarom misgun je het mij zo? Heb je belang bij een andere BM?
 
Reactiescore
1.503
Klopt daar heb je een punt, maar dat is altijd mijn manier van BM kiezen dus die lijn zet ik verder, ik beloon mensen voor hun vorig potje.
Dat is prima, maar je benadeelt ook en dat gaat te ver.
Het vorige potje is niet verloren omdat ik Victorious beulde.
 
Reactiescore
1.014
Overduidelijke ziener was pas daarna bekend?
Niemand volgde Rover Ram behalve Mohniels.
Joker vergeet dat wij voorkennis hadden en daardoor meer gefocust waren op Rover.

Hij bleef maar freaker roepen. En wij wisten dat die idd wolfje was. Anderen hebben hem denk ik alleen maar zien roepen en niks anders.

Maar..

Dit potje.
Ik denk Jan en Joker wolf? :cool:
 
Reactiescore
1.707
Jan is wel wolf ja. Normaal gaat hij helemaal op in details en nu mist hij dat er een lynch mist op dag 1. Opmerkelijk. Victorious ook verdacht
 
Reactiescore
1.503
Joker vergeet dat wij voorkennis hadden en daardoor meer gefocust waren op Rover.

Hij bleef maar freaker roepen. En wij wisten dat die idd wolfje was. Anderen hebben hem denk ik alleen maar zien roepen en niks anders.

Maar..

Dit potje.
Ik denk Jan en Joker wolf? :cool:
Jan staat bovenaan momenteel bij mij ja.
 
Bovenaan