[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
223
Sluwe trekt zijn staart terug om op goed blaadje te staan

Jezus joker meen je dit serieus? Zo moedig je mensen niet echt aan om hun stem van je af te halen.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin mezelf te gaan verdedigen om deze reden, maar als je iets beter had opgelet dan wist je dat ik claims vrijwel altijd het voordeel van de twijfel geef. Moet je er wel wat mee doen.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.804
Jezus joker meen je dit serieus? Zo moedig je mensen niet echt aan om hun stem van je af te halen.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin mezelf te gaan verdedigen om deze reden, maar als je iets beter had opgelet dan wist je dat ik claims vrijwel altijd het voordeel van de twijfel geef. Moet je er wel wat mee doen.
ik denk dat joker rekening houdt met het feit dat hij er sowieso uit gaat, aangezien er ketterse wolf in kan zitten
 
Reactiescore
1.539
het enige wat ik zeg is dat je zeker mij niet moet wateren en zoek eens op wie ik voorspel dat wolf is ; -)
 
Reactiescore
451
Hoezo wil jij niet weten of de BM een wolf is?
Ik wil van iedereen z'n rol weten, spieder niet anders.

Ik zie jou echter alleen maar sturen hier met "als je vertrouwen wilt winnen moet je niet je eigen gang gaan maar een keuze maken waarmee je vertrouwen wekt"

Je bent sws overal als de kippen bij, Candiu mag ik ook geen seconde verdacht noemen.

Jokersbrain zal een gok moeten nemen. Gokt die mis maakt hem niet gelijk ketterse wolf.
 
Reactiescore
1.014
Ik wil van iedereen z'n rol weten, spieder niet anders.

Ik zie jou echter alleen maar sturen hier met "als je vertrouwen wilt winnen moet je niet je eigen gang gaan maar een keuze maken waarmee je vertrouwen wekt"

Je bent sws overal als de kippen bij, Candiu mag ik ook geen seconde verdacht noemen.

Jokersbrain zal een gok moeten nemen. Gokt die mis maakt hem niet gelijk ketterse wolf.
Dit is niet wederzijds trouwens.
 
Reactiescore
1.503
Ik wil van iedereen z'n rol weten, spieder niet anders.

Ik zie jou echter alleen maar sturen hier met "als je vertrouwen wilt winnen moet je niet je eigen gang gaan maar een keuze maken waarmee je vertrouwen wekt"

Je bent sws overal als de kippen bij, Candiu mag ik ook geen seconde verdacht noemen.

Jokersbrain zal een gok moeten nemen. Gokt die mis maakt hem niet gelijk ketterse wolf.
Mooi dan laten we spieder doen.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Er zijn geen acties nu
 
Reactiescore
1.014
nou gooien die handel
Extra: maandag & woensdag worden er geen acties doorgevoerd tussen 19u en 22u. (e.g. beul/priester)
Van zodra ik ze zie, +/- 22u voer ik ze uit en wordt de DL uitgesteld naar 23u, geen actie = geen uitstel.
 
Reactiescore
3.586
Goed, ik zal de wil van het volk volgen en voor Speeder gaan. Kan in ieder geval niemand zeggen ik zomaar iemand naar keuze genomen heb.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.291
hallo het gaat me niet lukken om 15 paginas terug te lezen

ik ben afhankelijk van wie me gaat inlichten de komende minuten.

Op wie moet ik gaan. Het lot va nhet potje hangt in jullie kleffe handjes
 
Bovenaan