Reet de Speler

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Een van mijn favorietere topics - spelers reeten :)

Het is heel simpel, iemand biedt z'n account aan voor een rate en jij gaat raten op de volgende punten:

  • Punten
  • OD
  • Stam
  • Ligging
  • Reputatie
Geef alles een cijfertje tussen de 1-10, gooi er wat argumenten bij en klaar :D

Hou het verder wel netjes en kijk eventueel hier voor wat inspiratie. (Het is niet het meest actieve topic maar ik ben lui oké :()

De eerste mag Auf der Jagd reeten, of gooi je acc naam en dan trap ik af.

Ps de bedoeling is dat degene die een rate gooit een acc zegt die de volgende mag raten en de volgende rater dat ook doet enz enz enz. Reacties met 'hoi rate mij mvg' zonder dat je wat doet helpen dus niet :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73636

Guest
Zal mezelf op de slachtbank leggen.

Under The Stairs.
 

DeletedUser25749

Guest
Wanneer word er weer pp aangeboden omdat het te lang duurt?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Under The Stairs
Profiel:
1be9cb1a679700586c7bf0628814560e.png


Stam:
50ad5045ad3d28de1374bae3e3c19d68.png


(Negeer die kutbalk, ik kreeg hem niet weg :confused2:)


Punten:

Met 153.000 punten en 20 dorpen sta je op een nette tiende plek. Je hebt een dorpengemiddelde van ruim 7500, wat ik voor nu best netjes vind. Ben zelf wel een gemiddeldegeiler, dus dat doe je goed. Met een ODA van 126k betwijfel ik hoe je aan die dorpen bent gekomen. Je hebt al een halve week geen ODA stijging gehad en wel wat dorpen veroverd. Misschien zijn het interns, misschien niet, maar het valt me wel op. Voor nu een 6.5/10.


OD:


Zelf split ik deze altijd op in drie delen en behandel ik ODA, ODD en ODS altijd apart.
Ga ik nu dus ook doen :D

  • ODA: Met een ODA van, zoals ik al eerder zei, 126, heb je nog niet echt m'n aandacht te pakken. Je hebt vast het een en ander gecleared, maar als ik bij je mede top-tieners kijk, hebben die allemaal een OD dat met een paar honderd k hoger ligt. Een lage ODA kan ook wel voordelen hebben: je hebt misschien al je off nog en lijdt weinig verliezen, omdat je kleine spelers cleart met full nukes. Voor nu ook een 6.5/10, omdat ik wel potentie zie.
  • ODD: Je ODD is net geen 50k. Erg laag dus, aangezien het niet veel kost om dat te halen. Dit betekent dus sowieso dat je nog weinig te verduren hebt gehad, wat alleen maar goed is. Dit houdt in dat je ofwel veel def hebt, of meer ruimte hebt voor off, maar dat denk ik niet, aangezien je ODA dat een beetje tegenspreekt. Bovendien heeft een lage ODD als voordeel dat je meer def als OS kan sturen, wat altijd goed is. Voor nu ook een 6.5/10 voor de potentie.
  • ODS: Je ODS is 60k, en daarmee sta je 22e. Voor deze fase van het spel is dat best netjes en het kan verklaren waarom je ODD wat lager is. Je hebt er ook al een OSVDD mee te pakken, dus dat is altijd lekker. Een 7.5/10.
6.5+6.5+7.5=20.7, wat dus een nette 6.8/10 gemiddeld wordt voor je OD.


Stam

Je stam is Ex., de momentele koploper. Met 22 leden staan jullie net boven de 2.3mio punten, met een gemiddelde van 105k, wat vrij hoog is. Helaas heb ik het gevoel dat Ex. meer een recruit to win stam is, dan een stam met een hechte club leden die het ver gaat schoppen. Bovendien zijn er intern ook wat schommelingen geweest, aangezien er de laatste tijd best wat leden hebben geleaved. Ik hoop dat jij als leider de boel op orde hebt en jullie m'n gevoel tegen kunnen spreken. Nu is het beoordelen van een stam in deze fase nog lastig, aangezien stammen nog geen bijzondere dingen hebben laten zien. Ik ga voor een 5.5/10, maar ben bereid daar later op terug te komen als er een boel verandert.


Ligging

Je ligging is als volgt:
a3cffbc5663629c95725ecb232276b50.png


Blauw is UTS, Groen is Ex, geel is Modus en blauw is Omnia.
Zoals je ziet heb je best wat ruimte om alle kanten op te gaan en een lekker basis cluster. Je stam ligt ietwat ver, maar dat is over een kleine twee weken denk ik geen probleem meer. Verder lig je close met Modus, maar ook weer niet te close. Je hebt een ligging met een lekker dot potentie, dus een 8/10.


Reputatie

Dit is lastig, want ik ken jullie verder niet.
Weet niet wie er op UTS spelen en heb voorlopig nog niks over jullie gehoord. Vandaar gewoon een hele neutrale 7/10.

6.5+6.8+5.5+8+7 = 33.8 --> een 6.7 gemiddeld.

Al met al denk ik dat dat een faire score is voor een account wat het nu prima doet, maar nog niet heel veel heeft laten zien.

Voor vragen over scores e.d. mag je me altijd aanspreken :D

De volgende mag Auf der Jagd reeten!


Duurt lang Duncan. Wie kan anders beginnen?

Zeiksnor :mad:
 

DeletedUser73919

Guest
Ik sta open voor de roast van Kaarsvet, ben benieuwd wat jullie vinden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77799

Guest
Stam

Je stam is Ex., de momentele koploper. Met 22 leden staan jullie net boven de 2.3mio punten, met een gemiddelde van 105k, wat vrij hoog is. Helaas heb ik het gevoel dat Ex. meer een recruit to win stam is, dan een stam met een hechte club leden die het ver gaat schoppen. Bovendien zijn er intern ook wat schommelingen geweest, aangezien er de laatste tijd best wat leden hebben geleaved. Ik hoop dat jij als leider de boel op orde hebt en jullie m'n gevoel tegen kunnen spreken. Nu is het beoordelen van een stam in deze fase nog lastig, aangezien stammen nog geen bijzondere dingen hebben laten zien. Ik ga voor een 5.5/10, maar ben bereid daar later op terug te komen als er een boel verandert.



Zeiksnor :mad:

Ex more like Exdict?
 

DeletedUser77799

Guest
En om de 3 weken moet er een nieuwe leider aangesteld worden :eek:
 
Bovenaan