Rate de Speler.

  • Topicstarter Deleted User - 487828103
  • Startdatum

DeletedUser77324

Guest
Ik ga the Pianist raten!

Twstats: http://nl.twstats.com/nl51/index.ph...ource=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

602b98221deea5cdf881a78017c191ff.png


4aee0922cd400b6693bff6b7ac36922a.png

Punten:
342k punten en dat levert rang 41 op. Je bent later gestart en je groeirang is dan ook 36. Helemaal niet slecht. Ik weet toevallig ook van dit account dat het de nodige moeilijkheden in het begin van de wereld heeft gehad, wat de groei bemoeilijkte dus al bij al een mooi resultaat. 7.5/10

OD:
ODA: 620k, rang 53. Een beetje aan de lage kant naar mijn gevoel maar niet in die mate dat ik kan zeggen dat het echt een negatief punt is. Op Twstats zie ik geen interns en heb je je eerste grote speler (ikpakjullie) net weggespeeld. Misschien heb je goede moraalbrekers, geluk gehad of het zo kunnen regelen dat je niet veel verloor. Hoe dan ook, weinig ODA heeft zijn voordelen. 6.5/10

ODD: 461k, rang 52. In de normale lijst staat enkel ODA maar ik betrek ODD er ook graag bij wanneer het er wat toe doet.

Je hebt duidelijk al wat tegenstand gehad, misschien zelfs meer op defensief dan op offensief vlak, zoals ik al zei de strubbelingen toen het account startte en nu ook. Ik zie dat je 2 dorpen bent verloren aan At All, iets waar geen schaamte in zit gezien je huidige ligging (maar daarover hieronder meer). Ik vind het een mooie ODD score waaruit wel kan opgemaakt worden dat jullie weten waar je mee bezig zijn (maar dat wist ik stiekem al). 7/10

=> 6.75/10

Ligging: Wat meteen opvalt is het erg brede front dat jullie zijn aan het maken met at all. De dorpen liggen momenteel nog vrij ver uit elkaar wat het verdedigen niet even makkelijk maakt. Echter is je safe wel vrij compact en staat die je toe om die gevaarlijker gelegen dorpen lekker te stacken totdat je cluster iets meer opgevult is. Als ik naar de kaart kijk denk ik dat er wel is nagedacht over het hoe en wat. Leuk is dat je in het zuiden al bent aan het gaan voor rimcontrole met dat ene dorpje en ik al wat kan zien hoe dat verder gaat evolueren. Je front mag dan wel breed zijn, je hebt de kans om een safe te maken die dat front wel aan moet kunnen. Persoonlijk lijkt de ligging me heel leuk, ook in de toekomst, een breed front is altijd leuker dan zo'n smal phalanx slurfje.

9(!)/10

Stam: Edict. heeft veel positieve commentaren gekregen maar in de laatste lijstjes lijkt de mening wat omgeslagen en zien we Edict. wel eens bij overschat staan. Ik denk dat Edict. in het begin wel overschat werd maar dat er nu een gezonder beeld is. Edict. is geen slechte stam maar ook niet de topper van 51 (die hebben we ook gewoon nog niet). Ik ga het hele gedoe rond die kata's even buiten mijn rate laten aangezien het al moeilijk genoeg is om punten te geven.

Ik geef edict een 6.5/10, op vlak van stammen geef ik altijd heel voorzichtig punten en eigenlijk nooit een 9. Je weet nooit wie er gaat runnen of welke stam plots veel zwakker lijkt dan eerst gedacht. Een 8 is voor mij meestal gewoon de topstam van het moment. Ik overweegde een 7 maar dat leek me nog wat hoog om zo snel al te geven. Na een volgende massa (op jullie of door jullie) zie ik misschien dat ik te veel of te weinig heb gegeven.

Reputatie:
Deze is makkelijk, The Pianist heeft voor zover ik weet een uitstekende reputatie & je ziet ze regelmatig in lijstjes tevoorschijn komen. Hier geef ik een 8 voor, een mooie score vind ik zelf.

-> 37.75/50 = 7.55/10


TL;DR: Goed account, weinig op aan te merken. Mag nog wat groter maar alles op zijn tijd!


Als je je afvraagt waarom bepaalde scores zijn wat ze zijn mag je dat gewoon vragen en geef ik nog wat extra redeneringen.


Een reet uit het boekje!
Netjes gedaan.
 

DeletedUser77455

Guest
Allemaal goed en wel, maar deze jongeheer heeft zijn rate nog steeds niet gepost!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ga @snDD raten! :)
Het wordt m'n eerste, dus ik heb een beetje (lees: enorm) afgekeken van de rest, dus ik ga m'n best doen!

f9e419ffc48a230411eb3ab02c88fbba.png


Ik zie dat de kwaliteit laag is, kan iemand deze noob uitleggen hoe dat kan? :p


Punten: Met ruim 640.000 punten en 72 dorpen, wat een gemiddelde geeft van bijna 9k per dorp, sta je op een nette rang 21. Als je op TW stats kijkt zie je dat je in de afgelopen twee weken 26 dorpen van Dawn hebt gepakt, nadat je een paar weken stil hebt gestaan. Bij de overnames van dawn zie je heel veel Humble, dus ik ga er vanuit dat er een redelijk geslaagde massa is geweest, aangezien er sowieso twee spelers weggewerkt zijn. (Glassface en Dissolution). Op de groeirang sta je zestiende, dus net iets boven je in game rang. Ik vind dit een 7.5/10.


OD:
Ik zal eerst je OD nog even neerzetten, het was niet heel duidelijk op de screen.
  • ODA: 2.156.066 (9)
  • ODD: 509.597 (55)
  • ODS: 962.422 (4)
  • OD: 3.628.085 (13)

Ik weet niet hoe OD normaal gerate wordt, dus ik doe ze gewoon alledrie even kort.
  • ODA: Je hebt een ODA van ruim twee miljoen en daarmee sta je op een solide negende plaats. Je hebt 4x een AVDD prestatie te pakken gekregen, dus je bent al lekker aan het bashen geweest. Klein nadeeltje is natuurlijk dat het zou kunnen dat je nu laag zit qua off, maar ik verwacht niet dat het heel erg is. 7.5/10.
  • ODD: Je ODD is nog erg laag, zeker in vergelijking met andere spelers rond jouw rang/puntenaantal. Met een ODD van iets meer dan 500k sta je 55e. Ik neem aan dat je weinig tegenstand hebt gehad, wat alleen maar voordelen heeft. Ik neem aan dat je een redelijke dot def hebt of heel offensief ingesteld bent. 6.5/10.
  • ODS: Met een ODS (is dat wat ze verslagen tegenstanders als OS noemen?) van bijna een miljoen sta je vierde. Aangezien Humble al aardig wat massa's te verduren heeft gehad is dat wel logisch. Ik denk dat het feit dat je een lage ODD hebt ook meespeelt in je hoge ODS. Ik verwacht dat je aardig wat safe hebt/had en die aan je stam hebt gegeven. Met deze ODS heb je 1 OSVDD prestatie weten te bemachtigen. Ik geef het een 8.5/10.
OD score --> 7.5+6.5+8.5= 22.5 --> 22.5/3 = 7.5/10.


Ligging:
Ik zal eerst even een kaartje (met legenda) neerzetten in een spoilertje :)

b910984b4a74b2884e4e4f732307fe2b.png


Legenda:
  • Groen: SNDD
  • Blauw: Humble
  • Zwart: Agoge
  • Paars: AFCA
  • Geel: Edict
  • Roze: N-S
  • Oranje: Septen

Je ligging ten opzichte van je stam is prima. Je sluit lekker aan bij de rest en de helft van je cluster grenst aan je stam. Altijd fijn. Ook lig je uit de buurt van Humble's grote vijand Septen, wat in mijn ogen alleen maar voordelen heeft. Wat de andere helft betreft is het wel wat spannender. Je hebt een front met 3 stammen; AFCA, Agoge en Edict. De eerste twee zijn kleinere stammen die samen ongeveer drie keer zo groot zijn als jij. Er is volgens mij weinig over hen bekend en mochten ze samenwerken tegen jou, dan heb je een flink deel van je stam in de buurt om te os'en. Ook heb je een flink front met Edict, die denk ik toch een wat waardigere tegenstander kijkt puur op basis van grootte. Het stuk rim van je is al grotendeels gepakt door ze, dus dat kan nog wel eens tricky worden. Ik ben benieuwd hoe dit uit zal pakken! 7/10.


Stam:
Over jouw stam, Humble, met Jannes aan het roer, wordt enorm veel gezegd. Feit is, jullie hebben met een matig cluster tegenover het grotere, beter geclusterde Septen nog relatief weinig verliezen geleden. Er zijn nog geen accounts gevallen (op WOWS na, maar dat lag volgens mij meer aan het acc dan aan de stam) en het defwerk van sommige leden (neem SC als voorbeeld) wordt in veel lijstjes als heel goed neergezet. Ook zit het binnenin de stam denk ik wel goed. Je hoort weinig over schommelingen of gedoe in de stam. Het enige wat je aan zou kunnen merken is het leaven van Lion, maar dat was al wel voorspelbaar. Deze krijgt ook een 7/10.

Reputatie:
Ik vond het tof om jullie te raten, omdat ik nog niets over jullie wist of heb gezien. Geen gedoe rondom kata's, stabs en dat soort dingen. Je blijft lekker under the radar vind ik en dat is altijd wel chill. Kan verder niet zoveel zeggen behalve dan een 8/10.


Totaal wordt je score dan 37/50, wat een 7.4 oplevert. Een dikke voldoende, die je zeker wel waard bent!


Ik hoop dat m'n rate een beetje leuk was om te lezen, heb er m'n best op gedaan.
Voor verdere vragen of opmerkingen mag je me altijd een PM oid sturen :D
 

DeletedUser31490

Guest
Thanks Hopeful! Vond het leuk om te lezen allemaal:D

Als je een half uurtje later had gerate stond ik 7e qua ODA, toch jammer van de punten die ik mis loop daar haha.

Op welk account speel je? Misschien kan ik er over een tijdje even voor gaan zitten om een rate terug te geven.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Thanks Hopeful! Vond het leuk om te lezen allemaal:D

Als je een half uurtje later had gerate stond ik 7e qua ODA, toch jammer van de punten die ik mis loop daar haha.

Op welk account speel je? Misschien kan ik er over een tijdje even voor gaan zitten om een rate terug te geven.

Fijn om te horen!

Ik zit op Auf Der Jagd :D
 

DeletedUser76106

Guest
Iedereen hier The Pianist raten :p er zijn toch veel interessantere spelers om te raten please :p
 

DeletedUser76513

Guest
10 voor de rate+bonus punt voor de tijd die je er in gestoken hebt.

een 11 voor de rate
 

DeletedUser60292

Guest
Auf Der Jagd
2eoe0ao.png

Punten:
Hij bezit momenteel 63 dorpen wat hem 511k punten bezorgt.
Dit is een gemiddelde van 8126 punten per dorp.
Het matige puntengemiddelde is te verklaren aan het feit dat hij de laatste 2 weken voornamelijk barbarendorpen heeft geedeld van 3k punten.
Het account is gestart op 4 augustus waardoor hij op de groeiranglijst een 33ste plaats heeft gekregen.

Op zich vind ik het maar een matige puntenaantal voor zijn start maar dat is natuurlijk te verklaren aan de moeilijke ligging en de aanvallen die hij al te verduren heeft gekregen wat straks zal besproken worden bij de od.
6/10

OD:
ODA:
1.7 mill oda staat er op zijn naam geschreven wat niet zo slecht is.
Hiermee behaald hij de 14de plaats.
Voor oda krijgt hij een 7/10 van mij.

ODD:
Hij heeft al 4 mill odd ontvangen wat dus een duidelijk teken is dat hij al veel te verduren heeft gehad.
Hiervoor krijgt hij een 2de plaats op de odd ranking.
Dit praat zijn matig puntenaantal goed, voor de grote van zijn account doet die het dus zeker niet slecht.
9/10

ODS:
Op vlak van ondersteuning heeft die al 700k verdiend wat hem op de 8ste plaats zet.
Naar de ligging gekeken van het account met het front dat hij bezit vind ik dit zeker niet slecht dat hij nog troepen investeerd om zijn stamgenoten te helpen.
8/10

Ligging:
immiir.png

Hier zie je zijn ligging met septen in het rood en edict (zijn stam) in het blauw.
Ik vind het persoonlijk een zeer mooie ligging, relatief groot front met veel safe dankzij zijn stam rond hem.
Perfecte positie om oorlog mee te voeren.
8/10

Stam:
Edict.
Ze behoren tot de top van deze wereld maar naar mijn mening staat deze stam maar op een 4de plaats van de top 5.
Voor zover ik tot nu toe gezien hebt valt alles wel goed mee en heeft deze stam een zeer mooi cluster maar zit de kwaliteit niet overal even goed.
Momenteel hebben ze ook wat verliezen tegen at all maar nog niets zorgwekkend.
7/10

Reputatie:
Ik heb nog geen slechte dingen gehoord over het account en het lijken me wel toffe spelers zowel op het af als ig.
Qua kwaliteit kan ik er niet veel op zeggen aangezien ik niet zo op de hoogte ben van die kant van de wereld maar je odd spreekt boekdelen samen met het relatief weinig verlies dat je hebt geleden tegen een account dat +3x zo groot is als jou.
8/10

Totaal:
53/70 --> 7.57/10

eerste keer dat ik een rate doe en heb weinig zin gehad om af te kijken van eerdere rates dus heb wat men eigen ding gedaan :p
Kans dat er fouten in staan is ook reeel aangezien ik niet echt nagelezen heb :)

Als iemand zin heeft om mij te raten,
*Suicide Consultant
 

Deleted User - 487828103

Guest
Vond mijn rate toch beter :)

Prima voor je eerste rate hoor.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Auf Der Jagd
2eoe0ao.png

Punten:
Hij bezit momenteel 63 dorpen wat hem 511k punten bezorgt.
Dit is een gemiddelde van 8126 punten per dorp.
Het matige puntengemiddelde is te verklaren aan het feit dat hij de laatste 2 weken voornamelijk barbarendorpen heeft geedeld van 3k punten.
Het account is gestart op 4 augustus waardoor hij op de groeiranglijst een 33ste plaats heeft gekregen.

Op zich vind ik het maar een matige puntenaantal voor zijn start maar dat is natuurlijk te verklaren aan de moeilijke ligging en de aanvallen die hij al te verduren heeft gekregen wat straks zal besproken worden bij de od.
6/10

OD:
ODA:
1.7 mill oda staat er op zijn naam geschreven wat niet zo slecht is.
Hiermee behaald hij de 14de plaats.
Voor oda krijgt hij een 7/10 van mij.

ODD:
Hij heeft al 4 mill odd ontvangen wat dus een duidelijk teken is dat hij al veel te verduren heeft gehad.
Hiervoor krijgt hij een 2de plaats op de odd ranking.
Dit praat zijn matig puntenaantal goed, voor de grote van zijn account doet die het dus zeker niet slecht.
9/10

ODS:
Op vlak van ondersteuning heeft die al 700k verdiend wat hem op de 8ste plaats zet.
Naar de ligging gekeken van het account met het front dat hij bezit vind ik dit zeker niet slecht dat hij nog troepen investeerd om zijn stamgenoten te helpen.
8/10

Ligging:
immiir.png

Hier zie je zijn ligging met septen in het rood en edict (zijn stam) in het blauw.
Ik vind het persoonlijk een zeer mooie ligging, relatief groot front met veel safe dankzij zijn stam rond hem.
Perfecte positie om oorlog mee te voeren.
8/10

Stam:
Edict.
Ze behoren tot de top van deze wereld maar naar mijn mening staat deze stam maar op een 4de plaats van de top 5.
Voor zover ik tot nu toe gezien hebt valt alles wel goed mee en heeft deze stam een zeer mooi cluster maar zit de kwaliteit niet overal even goed.
Momenteel hebben ze ook wat verliezen tegen at all maar nog niets zorgwekkend.
7/10

Reputatie:
Ik heb nog geen slechte dingen gehoord over het account en het lijken me wel toffe spelers zowel op het af als ig.
Qua kwaliteit kan ik er niet veel op zeggen aangezien ik niet zo op de hoogte ben van die kant van de wereld maar je odd spreekt boekdelen samen met het relatief weinig verlies dat je hebt geleden tegen een account dat +3x zo groot is als jou.
8/10

Totaal:
53/70 --> 7.57/10

eerste keer dat ik een rate doe en heb weinig zin gehad om af te kijken van eerdere rates dus heb wat men eigen ding gedaan :p
Kans dat er fouten in staan is ook reeel aangezien ik niet echt nagelezen heb :)

Als iemand zin heeft om mij te raten,
*Suicide Consultant

Leuk om te lezen, dankjewel!
Ik vind het gemiddelde zelf ook kut, toen het rond de 9500 lag vond ik het mooier :p
 
Bovenaan