oudste stam

DeletedUser

Guest
Ah de kruipele nog een keertje op het AF. Zijn om-de-5-maandelijkse-post :D. Zouden er zo meer moeten zijn, beetje leven hier^^

En hoe is het in AS? Geen interne problemen? (zou niet spectaculair zijn, maar in DOW zijn ze er zo trots op :rolleyes:) Grote acties gepland?

Ben je voor of tegen het einde van w2? Mis je appeljongens niet als ex-buur? Zegt een oorlog tegen RN je niks? Hoe is het met de activiteit in AS?

Zo, genoeg vragen, met wat geluk hebben we een interessante discussie over AS^^
 

DeletedUser

Guest
Ah de kruipele nog een keertje op het AF. Zijn om-de-5-maandelijkse-post :D. Zouden er zo meer moeten zijn, beetje leven hier^^

En hoe is het in AS? Geen interne problemen? (zou niet spectaculair zijn, maar in DOW zijn ze er zo trots op :rolleyes:) Grote acties gepland?

Ben je voor of tegen het einde van w2? Mis je appeljongens niet als ex-buur? Zegt een oorlog tegen RN je niks? Hoe is het met de activiteit in AS?

Zo, genoeg vragen, met wat geluk hebben we een interessante discussie over AS^^

Oorlog met RN? Liever een oorlog met TBR hoop ik :p
 

DeletedUser13857

Guest
Ah de kruipele nog een keertje op het AF. Zijn om-de-5-maandelijkse-post :D. Zouden er zo meer moeten zijn, beetje leven hier^^

En hoe is het in AS? Geen interne problemen? (zou niet spectaculair zijn, maar in DOW zijn ze er zo trots op :rolleyes:) Grote acties gepland?

Ben je voor of tegen het einde van w2? Mis je appeljongens niet als ex-buur? Zegt een oorlog tegen RN je niks? Hoe is het met de activiteit in AS?

Zo, genoeg vragen, met wat geluk hebben we een interessante discussie over AS^^

Achja ik reageer niet zo vaak hier op AF idd,this net als wanneer ik vaak aanvallen uitvoer:)

In -A.S- is het prima:) Als wij interne problemen zouden hebben dan is dat ook meteen in RL of omgekeerd,maar in RL gaat het goed onder elkaar en dus zo ook hier:)

Wij kunnen geen grote acties plannen,daar zijn wij te klein voor als stam;)

Wij zijn allemaal tegen einde van w2 aangezien het echte spel/werk nog moet gaan komen,pak em beet over 1jaar:)

Ik mis Appel niet aangezien ik ook niet echt wat met hem had(dat had The Farmer),verder mis ik ook niemand die al gestopt is op TW.

Wij hebben niks tegen RN en weten niks over een oorlog tegen hun! Jij weet/denkt/gokt/bluft wel dat er een oorlog met hun is of aanstaande is?:eek:

Wat bedoel je precies met "activiteit"?
 

DeletedUser

Guest
Achja ik reageer niet zo vaak hier op AF idd,this net als wanneer ik vaak aanvallen uitvoer:)

In -A.S- is het prima:) Als wij interne problemen zouden hebben dan is dat ook meteen in RL of omgekeerd,maar in RL gaat het goed onder elkaar en dus zo ook hier:)

Wij kunnen geen grote acties plannen,daar zijn wij te klein voor als stam;)

Wij zijn allemaal tegen einde van w2 aangezien het echte spel/werk nog moet gaan komen,pak em beet over 1jaar:)

Ik mis Appel niet aangezien ik ook niet echt wat met hem had(dat had The Farmer),verder mis ik ook niemand die al gestopt is op TW.

Wij hebben niks tegen RN en weten niks over een oorlog tegen hun! Jij weet/denkt/gokt/bluft wel dat er een oorlog met hun is of aanstaande is?:eek:

Wat bedoel je precies met "activiteit"?

Oorlog met jullie zal er nooit komen hoor De kruipele. Toch nooit langs onze kant :)

_TBR_ ronselt gewoon wat nieuwe BG's blijkbaar :D
 

DeletedUser

Guest
Kom kom, niet doen alsof je neus bloed Twan! Vanaf een stam beetje opsplitst of paar leden verliest komt psycholoog nanda vertellen hoe goed het in DOW gaat :p

Voor ik het vergeet...in DoW gaat alles nog steeds echt perfect idd :D
 

DeletedUser

Guest
Achja ik reageer niet zo vaak hier op AF idd,this net als wanneer ik vaak aanvallen uitvoer:)

In -A.S- is het prima:) Als wij interne problemen zouden hebben dan is dat ook meteen in RL of omgekeerd,maar in RL gaat het goed onder elkaar en dus zo ook hier:)

Wij kunnen geen grote acties plannen,daar zijn wij te klein voor als stam;)

Wij zijn allemaal tegen einde van w2 aangezien het echte spel/werk nog moet gaan komen,pak em beet over 1jaar:)

Ik mis Appel niet aangezien ik ook niet echt wat met hem had(dat had The Farmer),verder mis ik ook niemand die al gestopt is op TW.

Wij hebben niks tegen RN en weten niks over een oorlog tegen hun! Jij weet/denkt/gokt/bluft wel dat er een oorlog met hun is of aanstaande is?:eek:

Wat bedoel je precies met "activiteit"?

Mooi, had ook niet verwacht dat het in AS minder ofzo zou gaan, AS is al een eeuwigheid een constante op w2. Toont trouwens nog maar eens aan dat met een deel RL kenissen samen in een stam zitten de beste weg tot succes is.

Over grote acties heb je gelijk. Al was mijn vraag meer in combinatie met die andere, over het einde van w2. Jij/jullie zijn ook tegen het einde van w2 (zoals tot mijn verbazing veel w2 spelers). Je haalt hier zelf aan dat het echte werk maar begint over 1 jaar. Wat beschouw je dan als het echte werk? Dat AS met een grote grens tegen Mas Mad ligt? Of dat er nog maar 100 spelers overschieten ofzo? Ik verwacht dat er over een jaar nauwelijks nog leven op w2 is.

Dat jullie niks tegen RN hebben weet ik, is logisch, zij zullen niks tegen jullie starten en daardoor houden jullie je 'front' voornamelijk beperkt tot TBR. Was ook meer een vraag in de trend van de vorige: heeft AS nog verrassende wendingen in petto? Al ben ik ook niet zo naïef dat ik verwacht dat je die hier op het AF gaat gooien ;)

'activiteit' bedoel ik mee of jullie er nog zin in hebben. Waar je eigenlijk op geantwoord hebt door te zeggen dat jullie w2 nog wel ff willen verder zetten ;). Ik merk dat veel stammen langzaam uitdoen (ja, oa TBR vind ik) en sommigen op sterven na dood zijn (HF vind ik goed voorbeeld) al is dit in een kleine stam AS nog meer afhankelijke van 1-2 personen.

@Graspop, we hebben al genoeg en goeie bondgenoten hoor ;)
@Nanda, idd, houden zo^^
 

DeletedUser

Guest
@ Dietrix: Ok, ik dacht toch wel even dat je nog een BG'tje bij zocht ^^
Voor de rest hebben jullie idd goede BG's. Het leven zit terug in -KH-, dat was een tijd geleden wel eventjes anders.
 

DeletedUser13857

Guest
Mooi, had ook niet verwacht dat het in AS minder ofzo zou gaan, AS is al een eeuwigheid een constante op w2. Toont trouwens nog maar eens aan dat met een deel RL kenissen samen in een stam zitten de beste weg tot succes is.

Over grote acties heb je gelijk. Al was mijn vraag meer in combinatie met die andere, over het einde van w2. Jij/jullie zijn ook tegen het einde van w2 (zoals tot mijn verbazing veel w2 spelers). Je haalt hier zelf aan dat het echte werk maar begint over 1 jaar. Wat beschouw je dan als het echte werk? Dat AS met een grote grens tegen Mas Mad ligt? Of dat er nog maar 100 spelers overschieten ofzo? Ik verwacht dat er over een jaar nauwelijks nog leven op w2 is.

Dat jullie niks tegen RN hebben weet ik, is logisch, zij zullen niks tegen jullie starten en daardoor houden jullie je 'front' voornamelijk beperkt tot TBR. Was ook meer een vraag in de trend van de vorige: heeft AS nog verrassende wendingen in petto? Al ben ik ook niet zo naïef dat ik verwacht dat je die hier op het AF gaat gooien ;)

'activiteit' bedoel ik mee of jullie er nog zin in hebben. Waar je eigenlijk op geantwoord hebt door te zeggen dat jullie w2 nog wel ff willen verder zetten ;). Ik merk dat veel stammen langzaam uitdoen (ja, oa TBR vind ik) en sommigen op sterven na dood zijn (HF vind ik goed voorbeeld) al is dit in een kleine stam AS nog meer afhankelijke van 1-2 personen.

@Graspop, we hebben al genoeg en goeie bondgenoten hoor ;)
@Nanda, idd, houden zo^^

Wat betreft het "ECHTE WERK" bedoel ik met dat er dan nog maar een aantal spelers zijn die echt actief dit spel spelen en dan niet zozeer meer hun kwaliteiten kunnen bewijzen in "combinatie" met hun stam(hulp) maar dan meer opzichzelf zullen zijn aangewezen.
 

DeletedUser

Guest
Wat betreft het "ECHTE WERK" bedoel ik met dat er dan nog maar een aantal spelers zijn die echt actief dit spel spelen en dan niet zozeer meer hun kwaliteiten kunnen bewijzen in "combinatie" met hun stam(hulp) maar dan meer opzichzelf zullen zijn aangewezen.

Tsjaa wat is nou het ECHTE WERK? Een massa tegenhouden? Een goede speler uitschakelen? Een stam uitschakelen?
 

DeletedUser13857

Guest
Tsjaa wat is nou het ECHTE WERK? Een massa tegenhouden? Een goede speler uitschakelen? Een stam uitschakelen?

Dat allemaal dus,maar dan niet in combinatie met een stam;)

Oftewel dan zijn jullie snel van de kaart,aangezien jullie(account) dan een probleem zullen hebben.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo snel van de kaart? Echt goede massa's of gewoon hele grote massa's zijn in je eentje gewoon niet tegen te houden. Elk account bezwijkt dan wel na verloop van tijd.
 

DeletedUser

Guest
Oftewel dan zijn jullie snel van de kaart,aangezien jullie(account) dan een probleem zullen hebben.

Dus jij bent overtuigd dat als je 1vs1 doet wij in het nadeel zijn omdat onze accounts meestal niet zo geclusterd liggen? Ik vind 75% onbereikbare save zone anders ook niet slecht... je nestelt je in de cluster van vijanden en maakt ze zot door van binnenuit permanent aan te vallen dat ze geen rust hebben...

Of je bedoelt dat in 1 vs 1 jij/jullie altijd winnen? Harm wil jij dat testen voor ons? :)

Wat Harm zegt klopt, grote massa's hou je niet in je ééntje tegen.
 

DeletedUser

Guest
Dus jij bent overtuigd dat als je 1vs1 doet wij in het nadeel zijn omdat onze accounts meestal niet zo geclusterd liggen? Ik vind 75% onbereikbare save zone anders ook niet slecht... je nestelt je in de cluster van vijanden en maakt ze zot door van binnenuit permanent aan te vallen dat ze geen rust hebben...

Of je bedoelt dat in 1 vs 1 jij/jullie altijd winnen? Harm wil jij dat testen voor ons? :)

Wat Harm zegt klopt, grote massa's hou je niet in je ééntje tegen.

Ik ga het niet uittesten, hoef me niet te bewijzen tegen over hem:) Bovendien ben ik al met andere dingen bezig.
Maar 1 groot nadeel van verspreide accounts vind ik dat je niet heel veel clears op relatief vrij korte afstand kunt sturen en dat je wat minder deff hebt in elk cluster. Groot voordeel er van is dan wel weer dat geen 1 ander account op deze wereld bijvoorbeeld Dietrix overal kan edelen. Niet omdat hij een goede speler is waardoor het al zowiezo vrij onmogelijk is, maar omdat de edels simpelweg niet zo lang kunnen lopen.

Wat je zegt over de clusters is waar, maar zolang er niet al te veel clears tegen je gebruikt worden is een massa met een goede cluster af te slaan. Van af 10k clears word het dan wel erg lastig:) vooral met edelclears.
 

DeletedUser13857

Guest
Dus jij bent overtuigd dat als je 1vs1 doet wij in het nadeel zijn omdat onze accounts meestal niet zo geclusterd liggen? Ik vind 75% onbereikbare save zone anders ook niet slecht... je nestelt je in de cluster van vijanden en maakt ze zot door van binnenuit permanent aan te vallen dat ze geen rust hebben...

Of je bedoelt dat in 1 vs 1 jij/jullie altijd winnen? Harm wil jij dat testen voor ons? :)

Wat Harm zegt klopt, grote massa's hou je niet in je ééntje tegen.

Zolang alle stammen blijven bestaan is het mooi handig om veel save dorpen te hebben,maar anderzeids kun je veel sneller je troepen verplaatsen als je een groot cluster hebt! Oftewel als wij dus een jaartje verder zijn zul je zien dat dan zeker de spelers die goed zijn(en veel onlline) maar ook een groot cluster hebben in hun voordeel zijn.

Je hoort mij niet zeggen dat wij beter zijn,maar weet wel wat onze kracht is.
Dat ik bv aangeef dat Harm dan niet veel zal voorstellen als het 1op1 is komt gewoon doordat ik weet hoe hij bv speelt en wat hij aan ervaring heeft en hoeveel hij onlline is,maar dat gaat bij nog wel een aardig wat andere spelers ook op,en die zitten ook in de top 20.

Dat je in je eentje niet een grote massa tegen houd klopt,al kun je als je een groot cluster hebt daar wel aardig wat tegen doen.

Maar ik had het over wanneer er nog maar een aantal spelers dit spel spelen en men meer opzichzelf zijn aangewezen;)

Moet jij Dietrix eens voorstellen als jullie bontgenood -KH- er flauw van is om alleen maar hun eigen leden te eedelen steeds omdat die stoppen omdat zij het spel niet meer leuk vinden en omdat er zo weinig gebeurd doordat zij zo ingesloten zitten door jullie en weer echt dit spel willen gaan spelen dan hebben jullie wel een heeeel grooot probleem als zij tegen jullie keren aangezien dat een heel groot save gebied is.
 

DeletedUser

Guest
Dat ik bv aangeef dat Harm dan niet veel zal voorstellen als het 1op1 is komt gewoon doordat ik weet hoe hij bv speelt en wat hij aan ervaring heeft en hoeveel hij onlline is,maar dat gaat bij nog wel een aardig wat andere spelers ook op,en die zitten ook in de top 20.

Snap niet helemaal wat je bedoelt. "Dat ik bv aangeef dat Harm dan niet veel zal voorstellen als het 1op1 is" Oftewel het is makkelijk van mij te winnen 1 op 1?

"komt gewoon doordat ik weet hoe hij bv speelt en wat hij aan ervaring heeft en hoeveel hij onlline is,maar dat gaat bij nog wel een aardig wat andere spelers ook op,en die zitten ook in de top 20."

En nu ben ik weer 'goed'?

Graag even verduidelijken:p En idd TBR heeft een probleem mocht KH zich tegen hun keren maar weet niet of ze dat echt kan killen. Hopelijk gaat Sukos dan mee.. maar ja of je daar wat mee opschiet:) Daar zijn er welgetelt 3 actief waarvan hole en co de actiefste:p
 
Bovenaan