oudste stam

DeletedUser

Guest
Je komt maar kerel :D hahaha
Zou iig iet op W2 proberen lol

:D:D:D:D
nee daar moet ik niet proberen daar heb ik je meermaals geownd :p
nu is ergens anders he heb je al pm gestuurd maar je was weer zo vriendelijk om niet te antwoorden :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ge-owned?
en nooit veel kwijt geraakt vriend! MEt 2000 aanvallen per dag, denk ik MAX 10 dorpen kwijt gespeelt
Dus heel veel schade NOOIT aangebracht! Dus weet neit hoe jij ownen zien :cool:
En absoluut niet meerdere malen!!



Heb geen PM gehad van je vriend,
 

DeletedUser

Guest
Ge-owned?
en nooit veel kwijt geraakt vriend! MEt 2000 aanvallen per dag, denk ik MAX 10 dorpen kwijt gespeelt
Dus heel veel schade NOOIT aangebracht! Dus weet neit hoe jij ownen zien :cool:
En absoluut niet meerdere malen!!



Heb geen PM gehad van je vriend,

was zeker 1 dag ?:p
 

DeletedUser974

Guest
Ge-owned?
en nooit veel kwijt geraakt vriend! MEt 2000 aanvallen per dag, denk ik MAX 10 dorpen kwijt gespeelt
Dus heel veel schade NOOIT aangebracht! Dus weet neit hoe jij ownen zien :cool:
En absoluut niet meerdere malen!!



Heb geen PM gehad van je vriend,

Ja joh, anders ga je er nu nog ruzie over lopen maken -,-
 

DeletedUser

Guest
Ja, as zeer jammer dat ik moest stoppen toen ;)
En veel geleerd, zeker qua deffen. Had op gegeven moment kleine 2000 aanvallen per dag van -300- :D

Jammer dat veel gestopt zijn, en dat GUARDS oorlog verloren heeft :p

Ja inderdaad, hoewel het wel een prachtige oorlog was, een veel leukere manier om te stoppen dan door drukte geïnternd te moeten worden, is toen niet ook het 1-speler-op-1-account principe verloren gegaan?
Over het ontstaan van guards staat me nog iets bij van een fusie van Serenity en Revelations (SE & REV) en hoewel spielberg ook leider van guards geweest is was veroor toch altijd het hart van de stam en de echte leider wat mij betreft.
Misschien kan een bejaard order-lid wat meer zeggen over hoe dat precies ontstaan is, want zij zijn ooit de makers van guards geweest, als een slaaf-stam, zoals Prusia later ook geworden is

Mijn excuses als ik dingen verkeerd heb gezegd, het is inmiddels ook al lang geleden, dementie speelt op ect.
 

DeletedUser

Guest
Ja inderdaad, hoewel het wel een prachtige oorlog was, een veel leukere manier om te stoppen dan door drukte geïnternd te moeten worden, is toen niet ook het 1-speler-op-1-account principe verloren gegaan?
Over het ontstaan van guards staat me nog iets bij van een fusie van Serenity en Revelations (SE & REV) en hoewel spielberg ook leider van guards geweest is was veroor toch altijd het hart van de stam en de echte leider wat mij betreft.
Misschien kan een bejaard order-lid wat meer zeggen over hoe dat precies ontstaan is, want zij zijn ooit de makers van guards geweest, als een slaaf-stam, zoals Prusia later ook geworden is

Mijn excuses als ik dingen verkeerd heb gezegd, het is inmiddels ook al lang geleden, dementie speelt op ect.

Nee hoor ik ben nog steeds 1 speler op 1 acc en ben niet de enige. Het geld onderhand voor de meeste actieve cc van _TBR_ we helpen elkaar alleen goed met VV
 

DeletedUser858

Guest
Inderdaad :) Ik vind solo ook het prettigste vaak, dat wachten tot je er op kan enz, vind ik niet werken!
 

DeletedUser5644

Guest
Ja inderdaad, hoewel het wel een prachtige oorlog was, een veel leukere manier om te stoppen dan door drukte geïnternd te moeten worden, is toen niet ook het 1-speler-op-1-account principe verloren gegaan?
Over het ontstaan van guards staat me nog iets bij van een fusie van Serenity en Revelations (SE & REV) en hoewel spielberg ook leider van guards geweest is was veroor toch altijd het hart van de stam en de echte leider wat mij betreft.
Misschien kan een bejaard order-lid wat meer zeggen over hoe dat precies ontstaan is, want zij zijn ooit de makers van guards geweest, als een slaaf-stam, zoals Prusia later ook geworden is

Mijn excuses als ik dingen verkeerd heb gezegd, het is inmiddels ook al lang geleden, dementie speelt op ect.

Zijn wel erg oude koeien maar ik heb de stam opgeheven nadat er verraad was binnen de leiding, verloren wat is verloren?, we gingen als opl. stam of hoe je het ook noemen wilt Order voorbij. deze zijn toen gefuseerd met RB [ RB united ]. Er was een geweldige sfeer binnen de stam en we hebben zeker in het begin erg veel lol gemaakt.

Dat TBR nu nog altijd bestaat vind ik fascinerend te noemen, zeker als er nog accounts bij zijn met dezelfde persoon erop. Geweldig gedaan van die mannen.
 

DeletedUser

Guest
jullie vergeten de stam Crusaders of Now .
CN

dat was ook 1 van de eerste stammen .
Stardoler, Litlle Wood, Freeko84, Flock, ik ( als Nassa ), Nog vele anderen .
We waren toen nog bevriend met Fictus .
 

DeletedUser

Guest
Dat TBR nu nog altijd bestaat vind ik fascinerend te noemen, zeker als er nog accounts bij zijn met dezelfde persoon erop. Geweldig gedaan van die mannen.

Leuk je weer eens te horen Veroor. Een aantal accounts hebben nog steeds dezelfde bemanning als in de tijd van Guards. We blijven het tot het einde uitzitten :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk je weer eens te horen Veroor. Een aantal accounts hebben nog steeds dezelfde bemanning als in de tijd van Guards. We blijven het tot het einde uitzitten :)



Firemans,

Ik wist niet dat je 4 jaar geleden er ook was ?
 

DeletedUser

Guest
3+ jaar geleden begon ik met Firemans, een van de 4 oprichters van _TBR_. Ben daarna overgestapt op Tunky omdat dat account zonder bemanning was. Daar speel ik nu inmiddels al 2 jaar op, misschien iets langer. En wie ben jij? nassa zegt me niets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
4+ jaar geleden begon ik met Firemans, een van de 4 oprichters van _TBR_. Ben daarna overgestapt op Tunky omdat dat account zonder bemanning was. Daar speel ik nu inmiddels al 2 jaar op, misschien iets langer. En wie ben jij? nassa zegt me niets.

ja

dat is erg lang geleden hoor ^^
alleen sommige Fitcus leden kennen me, en natuurlijk ook de CN leden .
Ik had niet veel punten hoor, maar ik begon ook direct verkeerd :p
ik had vele vijanden rond mij,


mss ken je ene BimBam?
4 jaar geleden was hij nog erg sterk .
hij viel me constant aan toen ik maar 2 dorpjes had.
om het verhaal kort te houden, ik won van hem dankzij een vriend van me
JetIKnight .
Daarna heb ik gwn alleen dorpen van andere spelers overgenomen, ik heb maar 6 BB dorpen kunnen overnemen denk ik .
de rest was soms eens Internen en oorlogen enzo ..
maar jah, het is lang geleden,

ik was er nog bij toen RB en TBR oorlog hadde
ik was blij dat TBR won .
Ik was er ook tijdens de oorlog van EER tegen SUDDEN
als je je die oorlog nog herinnert .
pff , voor de rest jah, ik zat overal eens tussen, speelde eventjes op Litlle Wood, .
Daar was ik Co. van Robertius, ....

maar de naam nassa is zelf erg uit :p
ik was 12 en dacht dat Nasa met 2 esse werd geschreven .
 

DeletedUser

Guest
4+ jaar geleden begon ik met Firemans, een van de 4 oprichters van _TBR_. Ben daarna overgestapt op Tunky omdat dat account zonder bemanning was. Daar speel ik nu inmiddels al 2 jaar op, misschien iets langer. En wie ben jij? nassa zegt me niets.

speel je al 4+ jaar op wereld 2?
 

DeletedUser13857

Guest
-A.S- is meschien niet de eerste/oudste stam,maar was er wel al in het voorjaar van 2007.
 
Bovenaan