Nieuwe stam uit eigen visie

DeletedUser

Guest
Ja vind ik ook :p Wij zijn NIET inactief, maar daar kom je pas achter als je bij ons in zit. En je cluster sluit ook wel redelijk aan bij ons :)
 

DeletedUser

Guest
Ja vind ik ook :p Wij zijn NIET inactief, maar daar kom je pas achter als je bij ons in zit. En je cluster sluit ook wel redelijk aan bij ons :)

Leer lezen jongens:

Zelf heb ik beslist om niet in een stam te gaan omdat overal wel inactivelingen zitten.

Dat staat in de tekst.
Over 2 maand zal ik mijn mening hierover evalueren.
 

DeletedUser26035

Guest
Maar wat ga je nu edelen dan? Als je vv's barbaar zijn geworden ga je dan alleen die dorpen edelen? Want je hebt niet echt een grensvlak met ons.
Of ben je van plan |DT| of HRS te edelen??
 

DeletedUser

Guest
Can't blame us for trying, toch? En als je een absoluut no-tolerance-policy volhoudt zul je altijd in je eigen stam moeten blijven zitten, tenzij de hele wereld je visie overneemt, wat tot nu toe enigzins te betwijfelen valt.
Wat wij je duidelijk willen maken, is dat op de klein-mansstammen na |DT| waarschijnlijk de bruisendste is ;) Wanneer je je mening dus herziet, houdt ons dan in je achterhoofd.
 

DeletedUser

Guest
Maar wat ga je nu edelen dan? Als je vv's barbaar zijn geworden ga je dan alleen die dorpen edelen? Want je hebt niet echt een grensvlak met ons.
Of ben je van plan |DT| of HRS te edelen??

die VV's liggen niet bij me,
Maar al gezien dat er veel minibarbaren zijn he dus kan ik evengoed een hele hoop van die dinge nemen.

Ik zie wel wat de toekomt zegt voor mij nu gwn geen stam
 

DeletedUser

Guest
Of we nu alles bb laten worden of als vv aanhouden en internen, het probleem blijft. De accounts zijn te groot
om over genomen te worden. En aanvallen moeten groots opgezet worden anders hebben ze geen zin. Dan kost het vele uren en weken werk, zonder veel nut, dat gaat ook zorgen voor stoppers. Dus moet je de dorpen tussen elkaar in edelen om goed contact te maken.
Een groep mensen heeft nee gestemd tegen halvering pakketjes...dat is misschien de doodsteek voor deze wereld geweest.
Kan er niet een opper chef de enquête overnieuw laten doen??
 

DeletedUser

Guest
Ja man die stemming moet opnieuw :p Ik was op dat moment tegen omdat ik dacht dat de prijs van de edels halveerden en niet die van de pakketjes. Nu zou ik wel voor stemmen.

Zouden we eens moeten proberen om die stemming opnieuwe te laten doen
 

DeletedUser

Guest
Ja man die stemming moet opnieuw :p Ik was op dat moment tegen omdat ik dacht dat de prijs van de edels halveerden en niet die van de pakketjes. Nu zou ik wel voor stemmen.

Zouden we eens moeten proberen om die stemming opnieuwe te laten doen

Jammergenoeg hebben wel meerdere mensen om deze reden tegen gestemd...
klinkt mss grof, maar dat was een erg dom argument om de doorslag te laten geven, want ten eerste was het niet zo, en ten tweede zou dat dan gaan om een eenmalig voordeel dat pakketjes-spaarders zouden behaald hebben tov anderen. Dit heeft amper betekenis in vergelijking met de invloed die die regel op lange termijn zou hebben op deze wereld.
Er werd ook duidelijk gezegd dat de poll éénmalig zou aangeboden worden, en dat het resultaat ervan eeuwig zou vast staan. Jammer dat velen niet verder denken dan hun neus lang is.

@ killerloves
Inactiviteit is idd een probleem bij vele stammen, maar ik zie eerlijk gezegd het voordeel er niet van in om de dorpen barbaar te laten worden. Een inactief account, waar je VV van hebt, heb je nog onder controle. Je kan er indien nodig keihard op verdedigen, je kan er dagelijks edels mee slopen, je kan rustig en gecontroleerd dorpjes leegzetten om te laten internen,...
Druk op delete, en dat alles is niet meer mogelijk. Meer zelfs, je nodigt de vijand (in geval van grensaccount) uit om de dorpjes mee op te peuzelen, want je maakt duidelijk dat er voortaan geen activiteit meer in de dorpjes zit. In plaats van een hoop dorpjes waar veel te weinig tot nooit iets mee gedaan wordt, krijg je dorpjes waar je niets meer kunt mee doen en weet de hele wereld het.

Ik wens je veel succes killerloves, maar mij heb je in elk geval nog niet overtuigd hoor.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb om de reden dat het de aanvaller nog meer voordeel geeft dan ze al hebben (boerderijregel).
Ik blijf achter die mening staan, maar begrijp ook dat er voordelen aan een halvering zitten.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb om de reden dat het de aanvaller nog meer voordeel geeft dan ze al hebben (boerderijregel).
Ik blijf achter die mening staan, maar begrijp ook dat er voordelen aan een halvering zitten.

dat vind ik dan wel weer een goeie reden om neen te stemmen.
vergrijzing van W5 tegenover teveel voordeel voor aanvallers... wat weegt het meeste op? Voorlopig vind ik ook het tweede, maar op lange termijn vrees ik voor het eerste.
 

DeletedUser

Guest
Aanvallers nog meer voordeel kan ook meer grijze gebieden opleveren.
Blijft een dilemma :(
 

DeletedUser

Guest
De kwestie is ook dat je door die barbaringen actieve spelers naar voor kan laten komen geeft je stam een zwaardere strijd.

Barbaren zijn in een mum van tijd weg en dan zie je een pauze of een lijn die de spelers laten om elkaar te pesten.
Vaak is dit voor troepenbouw en dan begint de explosie actief tegen actief veel actie
en geen saaie boel meer.

Zo is er tenminste spanning.

W5 komt oud veel spelers hebben geen zin meer om hier te komen.
Of ze willen ergens anders 'jong' starten.
 

DeletedUser

Guest
De kwestie is ook dat je door die barbaringen actieve spelers naar voor kan laten komen geeft je stam een zwaardere strijd.

Barbaren zijn in een mum van tijd weg en dan zie je een pauze of een lijn die de spelers laten om elkaar te pesten.
Vaak is dit voor troepenbouw en dan begint de explosie actief tegen actief veel actie
en geen saaie boel meer.

Zo is er tenminste spanning.

W5 komt oud veel spelers hebben geen zin meer om hier te komen.
Of ze willen ergens anders 'jong' starten.

Probleem is dat zelfs de actiefste spelers na een lange periode van BB edelen, lui en inactief worden.
En BB dorpen edelen gaat niet rapper dan vijand edelen hoor als je geen edels laat doodlopen...
 
Bovenaan