Nieuwe stam uit eigen visie

DeletedUser

Guest
Beste W5 spelers,


Zoals je kan zien heb ik een nieuwe stam opgericht.
Maar niet om mensen te lokken, maar om een visie voor te leggen.
Er is lang over nagedacht en ook al lang over beslist.

Ik ben uit HRS gegaan door inactiviteit van leden en leden die vanalles een probleem maken.
Je zal denken: Ja dat is nu enkel in HRS het geval op dit moment.
Maar dat is zeker het geval niet.
Alle stammen in W5 hebben te kampen met inactive leden.
inactief vind ik al erg als dit 60 dagen onder VV is, Nog erger zijn die van +120 dagen.

Waarom laat je deze accounts nog stand?
Vele stammen houden dit voor interne en verliezen er tijd door of kijken er gewoon niet meer naar.
Ze zijn er maar voor niks.

Wat kan je er nog mee?
Helemaal niks!
je kan er niemand meer ondersteunen of mee aanvallen sturen!

Is er een oplossing?
Jazeker.
Maar het veroorzaakt reacties.
Waardoor stammen dit niet doen.
Maar jongens het is tijd voor Shocktherapie!
Wat ik ermee bedoel is als je alle inactieve 60+ en zeker 120+ dagen eens laat barbaren.

Al eens voorgestelt hoe de wereld er nog uit ziet?
Ja een beetje grijzer dan anders maar tenminste de waarheid van deze wereld.
Maar je krijgt ook te zien Wie de actievelingen zijn hier.
Er moet tijd komen dat de activelingen strijden.

Waarom is dit nog goed?
Door inactieve leden krijgen de active spelers vaak TW-moeheid omdat ze altijd de VV, de speler moeten verdedigen en zo tijd verliezen voor eigen account.
Je wordt dit beu!
Als je alle inactive leden wegdoet (barbaren) dan hebben deze activespelers weer maar tijd voor eigen account.
En om hun vijanden te concentreren.

Zelf heb ik beslist om niet in een stam te gaan omdat overal wel inactivelingen zitten.
Ik heb zelf nog 5 VV's van inactievelingen.
Binnen de 2 maand (en wss nog minder) zullen deze barbaar zijn.

Zo weten jullie hoe het zit met W5!

Gegroet
Samuel
 

DeletedUser

Guest
Probleem is alleen dat mensen eerder inactieve spelers laten liggen (dus niet internen) maar barbarendorpen wel.
Als de actieve leden dus alleen nog maar barbarendorpen gaan edelen wordt het pas een saaie wereld ;)

Er zijn 2 kanten aan het verhaal denk ik, maar ik weet niet welke gaat kloppen.
In ieder geval succes! :)
 

DeletedUser

Guest
ik geef je volkomen gelijk Samuel
maar dan zit je meer barbaren te edelen dan de vijand ;)
spelers vinden voor W5 is nu extreem moeilijk
het boeit niemand meer om op een wereld te spelen met boerderijregel en pakketjes
ze hebben liever werelden met ridder en items en sommigen met kerk
daar kunnen ze dan lekker stacken (wat behoorlijk noobs is)

de beste oplossing is dat ze na 60 vv dagen geïnternd worden
 

DeletedUser

Guest
Maar de meeste die na de 60 dagen zijn worden nog niet geinternt.
En ja veel barbaren te edelen maar vijanden zullen elkaar blijven pesten op welk vlak dan ook.

Spanning neemt niet af met of zonder barbaren.
Ze hebben dan zelfs inzicht van wie ze toch eens wat weerstand van hebben.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind dat Samuel hier een punt heeft. Iedere stam heeft ze, vv's langer dan 60 dagen of zelfs langer dan 120 dagen. Ik denk idd dat er best een nieuwe regel zou mogen komen dat deze dorpen barbaar worden door inactiviteit en niet blijven bestaan. Maakt het spel wel leuker en het is voor de vvers een stuk rustiger.
 

DeletedUser26978

Guest
Mooie zet en er zit een goed idee achter. Tijdje geleden waren wij het ook helemaal zat ik MIB en hebben we ze er gewoon allemaal uitgegooid.
 

DeletedUser17472

Guest
Dit is wel anders...bij jullie is het gewoon een substam geworden en volgens mij zitten er nog veel van die accounts bij jullie in vv. Dat is bij Killerloves niet zo.
 

DeletedUser26978

Guest
Dit is wel anders...bij jullie is het gewoon een substam geworden en volgens mij zitten er nog veel van die accounts bij jullie in vv. Dat is bij Killerloves niet zo.

Dat klopt inderdaad maar ik geef totaal geen aandacht aan die vv'tjes gewoon omdat ze het niet waard zijn.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een goed idee, ik vind het wel mooi bedacht.

klopt, ik probeer de probleem gebieden te doen ^^


MIB:bijl:
:D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind je idee geweldig, laat ik dat voor op stellen..
Alleen durf ik te wedden dat een groot deel van de actieve spelers bb'tjes gaat edelen.. Daar zal ik zelf zo weinig mogelijk aan mee doen, hier en daar een uitzondering te maken bij dorpen naast de vijand, dus vanuit tactisch oogpunt.
Verder hou ik ook niet bijster veel van internen, laat staan bb'tjes edelen xD
Ik zie je idee verder eigk wel zitten, gewoon op de delete knop als het te lang in actief is..
Nieuwe spelers er op pleuren, heeft ook maar zelden nut, helaas.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind je idee geweldig, laat ik dat voor op stellen..
Alleen durf ik te wedden dat een groot deel van de actieve spelers bb'tjes gaat edelen.. Daar zal ik zelf zo weinig mogelijk aan mee doen, hier en daar een uitzondering te maken bij dorpen naast de vijand, dus vanuit tactisch oogpunt.
Verder hou ik ook niet bijster veel van internen, laat staan bb'tjes edelen xD
Ik zie je idee verder eigk wel zitten, gewoon op de delete knop als het te lang in actief is..
Nieuwe spelers er op pleuren, heeft ook maar zelden nut, helaas.

Als het zal zijn hoe ik kijk zullen actieve vijanden nog steeds bij elkaar liggen nog steeds tegen elkaar vechten en af en toe een BB-dorp overnemen.
Actieve spelers die niet in het front liggen kunnen wel op die manier naar voor komen.
Zo verkrijg je een zwaardere, actieve front waar we meer spectakel kunnen verwachten.
 

DeletedUser26035

Guest
Als je werkelijk alle inactieve account barbaar laat worden ben je de eerste paar maanden bezig om je cluster te dichten met bb dorpen. En om een aardig cluster tegen de paar vijanden die er nog zijn te maken. Wel mooi bedacht maar denk niet dat zo heel veel mensen zullen volgen. De meeste spelers weten wel wie actief en niet. De inactieve worden gewoon op de hoop meegenomen.
 

DeletedUser

Guest
oplossing daarvoor is dat je de pakketjes halveert.
aktieve leden hebben nu vaak een edelgebrek
maar daar is geloof ik nog een enquete over geweest.
 

DeletedUser

Guest
je kan de bestaande interns ook nog altijd leegfarmen.
wat nu geen enkel probleem moet zijn met de account manager:D
 

DeletedUser

Guest
oplossing daarvoor is dat je de pakketjes halveert.
aktieve leden hebben nu vaak een edelgebrek
maar daar is geloof ik nog een enquete over geweest.

Daar is inderdaad een enquete om geweest. De actieve aanvallers stemden toentijd voor JA! De mensen die aanvallen kregen stemden massaal op nee. De bangerikken eveneens op NEE! En uiteindelijk was er nét geen 66 procent voor. Jammer jammer jammer..
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad jammer, aan de andere kant was er uiteraard ook een hoop te zeggen he?

Anyway, ik ben het wel eens met je visie, maar heb tot nog toe geen enkelen reden gezien om zulk soort stappen ook maar te overwegen eigenlijk... Misschien moet je bassienw volgen? ;-)

Greetz,
Merc
 

DeletedUser

Guest
Inactiviteit is de grootste vijand van je stam, gelukkig zijn we bij |DT| nog goed actief.
Halvering van de pakketjes was een mooie oplossing, ik was er helemaal voor, het wordt dan een stuk makkelijker om bbdorpen te edelen, tegen de actieve tegenstanders blijft het toch altijd moeilijk om dorpen te edelen.
Al die spelers met duizenden pakketjes waren natuurlijk tegen, maar voor actieve spelers was het een goede oplossing. Ach, het zal toch wel een keer ingevoerd worden.

Het hele ideee van killerlovers kan ik wel begrijpen hoor, maar je moet ook wel een beetje zuinig zijn op je accounts, er kunnen nl geen nieuwe accounts meer bijkomen hier. Dus beter gezocht naar goede vervangers.
 

DeletedUser

Guest
killer, kom toch gezellig bij ons! bassie heeft het ook naar zijn zin, en we vermaken ons tot noch to prima!
 
Bovenaan