Meest Eervolle en Meest oneervolle spelers

DeletedUser40085

Guest
Promo moet overal over door zeuren.

Ik lees het AF altijd en reageer eigenlijk nooit. Maar de reacties van Promo op alles zijn nogal vermoeiend.
Jammer dat oneervol niet waardeloos was.
Dan was dat lijstje voor mij zo ingevuld.



Promo doet niets anders dan zijn mening geven, en dat zijn vaak ook wel de feiten.
Als iemand anders hem dan weer tegenspreekt MOET Promo weer zijn gelijk krijgen, vandaar dat iedereen hem een spammer vind, maar feitelijk is hij dat niet...

En nu Back on Topic jongens :p
 

DeletedUser

Guest
hmm geen spammer, maar gewoon iemand die altijd het laatste woord wil hebben?.. Veel irritanter dan dat is er niet hoor.
 

DeletedUser

Guest
hmm geen spammer, maar gewoon iemand die altijd het laatste woord wil hebben?.. Veel irritanter dan dat is er niet hoor.

Je bent veel te bescheiden. Irritante truuks toepassen bij het oorlogvoeren bijvoorbeeld. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je bent veel te bescheiden. Irritante truuks toepassen bij het oorlogvoeren bijvoorbeeld. :rolleyes:

Dan kan er ook 1 op die nominatie komen van .kiwi naar mijn weten :rolleyes:

Dan doel ik niet op jou, maar iemand met heeeel veeel kata's ;)

Maar goed het blijft een spel en iedereen speelt het anders toch.
 

DeletedUser

Guest
Dan kan er ook 1 op die nominatie komen van .kiwi naar mijn weten :rolleyes:

Dan doel ik niet op jou, maar iemand met heeeel veeel kata's ;)

Maar goed het blijft een spel en iedereen speelt het anders toch.

lil john?
dj dean?
 

DeletedUser

Guest
The Oh is er ook wel goed in. Van Ikke8 heb ik nagenoeg alleen nog maar ram/kata's voelen binnenkomen. ^^

Ik hoor er nu ook bij aangezien ik 6 dorpen van Vulcan gwn platleg.

En dan is W5 een wereld voor gevorderden. Jawaddedadde..
 

DeletedUser16768

Guest
The Oh is er ook wel goed in. Van Ikke8 heb ik nagenoeg alleen nog maar ram/kata's voelen binnenkomen. ^^

Ik hoor er nu ook bij aangezien ik 6 dorpen van Vulcan gwn platleg.

En dan is W5 een wereld voor gevorderden. Jawaddedadde..

Dat is W5 voor de mensen met teveel tijd.
 

DeletedUser

Guest
Dan kan er ook 1 op die nominatie komen van .kiwi naar mijn weten :rolleyes:

Dan doel ik niet op jou, maar iemand met heeeel veeel kata's ;)

Maar goed het blijft een spel en iedereen speelt het anders toch.

Ik vind de oorlogsmiddelen gebruiken die er ter beschikking staan in dit spel niet meer als normaal. Daar horen ook kata's bij. Wie daar niet tegen kan moet maar met de blokken gaan spelen ... :rolleyes:

Wat het aantal kata's van ambiorix111 betreft. Dat zijn er waarschijjnlijk heel veel. Wat niet betekent dat ik er niet heel veel heb :p Vraag het maar aan lil-John die heeft er al een groot aantal kunnen tellen. Doe dat x 2 en dan zul je er ongeveer zijn.

En remember als je vindt dat het vuil gespeeld wordt: "Wij hebben deze oorlog niet gestart" :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de oorlogsmiddelen gebruiken die er ter beschikking staan in dit spel niet meer als normaal. Daar horen ook kata's bij. Wie daar niet tegen kan moet maar met de blokken gaan spelen ... :rolleyes:

Wat het aantal kata's van ambiorix111 betreft. Dat zijn er waarschijjnlijk heel veel. Wat niet betekent dat ik er niet heel veel heb :p Vraag het maar aan lil-John die heeft er al een groot aantal kunnen tellen. Doe dat x 2 en dan zul je er ongeveer zijn.

En remember als je vindt dat het vuil gespeeld wordt: "Wij hebben deze oorlog niet gestart" :cool:

We hebben hem misschien wel mee in de hand gewerkt.
Maar het vieze kantje, nee dat hebben wij neit aangebracht.
Na wat er gebeurd is kan je ons héél moeilijk kwalijk nemen dat wij alle aanvalseenheden gebruiken. T.o.v. andere tactieken hier is dat nog heel proper.
Dus aan de tegenstand: stoppen met wenen over eenheden, met zo'n numeriek voordeel zouden jullie normaal geen excuses meer moeten zoeken.
Al steelt het ons ego wel :cool:
 

DeletedUser

Guest
dorpen kapot rammen tot onder de 2k punten en dan edelen is gewoon raar. laat ze dan door je tegenstander opbouwen en hem er GS aan verspillen, maar een kapot dorp edelen is een nutteloze zaak in de opinie van een backstabber.
 

DeletedUser

Guest
ken ze die ze tot 26 punten schieten

en ze dan vol trots bij de statistieken bij schrijven


lulz

rare lui hoor
 

DeletedUser

Guest
@ ikke met nummers en LF die blijven doorzagen over verraad en vuil spel en weet ik het allemaal.

Sun Tzu wijsheid: "Iedere oorlog is gebaseerd op bedrog"

"Deception is a mighty tool of war" Ergens inhakend op een opmerking dat alle middelen in de oorlog ingezet mogen worden.

Fartman's Sun Tzu stelt:

Bedrog kent 2 zijden, de zijde die bedrogen is staat aan de verkeerde kant van het bedrog.

Get over it mannen, er is niks vuils in dit spel en iedereen moet doen wat hij/zij zelf leuk vindt. Als het teveel andere gaat storen en het blijkt niet leuk gevonden te worden...doe er wat aan. Zolang het niet door Duck verboden is, mag het in dit spel gewoon. Komaan mennekes, niet meer zo hoog en machtig op je paard beteuterd neerkijken op het gepeupel.
 
Bovenaan