Meest Eervolle en Meest oneervolle spelers

DeletedUser

Guest
Ik heb dit van W7 en was wel benieuwd naar jullie mening.

Bedoeling: laten zien wat jullie de top 3 meest eervolle en de top 3 meest oneervolle spelers vinden van W5

Het liefst een beetje actueel, zodat Cmen niet overal staat.

Succes.
 

DeletedUser

Guest
Eervol:
1.Justdutch
2.Beautje30
3.Ruikertje

Oneervol:
1.Kaasman
2.Night eagle
3.skanipoepskie
 

DeletedUser

Guest
Eervol:
1.davidzwart
2.tribefool
3.reds

Oneervol:
1.kapietak
2.fisherman2
3.majineddie
 

DeletedUser

Guest
Eervol:
1.davidzwart
2.tribefool
3.reds

Oneervol:
1.kapietak
2.fisherman2
3.majineddie

Amai, wat is er gebeurd dat ik niet op nummer 1 sta :p. En waarom majineddie ook, die heeft niets geedeld. De haat is toch precies groot tegenover de kiwi's.
 

DeletedUser

Guest
njah de haat is groot
jah majineddie heeft niets geedelt maar wel alles gecleard voor je dus 2 spelers in totaal 11 mil tegen een speler van 600 K niet echt eerlijk volgens mij
 

DeletedUser7104

Guest
njah de haat is groot
jah majineddie heeft niets geedelt maar wel alles gecleard voor je dus 2 spelers in totaal 11 mil tegen een speler van 600 K niet echt eerlijk volgens mij

Hoe zo is dat niet eerlijk, had je maar meer vriendjes moeten hebben. Ik geloof dat je probeerde alle stammen in W5 tegen KIWI op te zetten ;). Kom op Kaasman zoek een leuk hoekje ergens en ga daar even uithuilen.
 

DeletedUser

Guest
nu niet zeggen dat ik zelf niets geedeld heb hé, ik denk dat ikzelf voor zeker de helft heb gecleard.
 

DeletedUser

Guest
wazda, das een goed antwoord :p

kaasman, kzal eens zien of ik het nog kan terug vinden. Ik weet wel nog dat mijn ODA-rang met ongeveer een 800K gestegen was, dat zijn ongeveer 40 dorpen die ik leeg gezet heb. maji zal zeker ook tamelijk wat gecleard hebben, maar mijn aandeel kwa clears niet minimaliseren hé.
 

DeletedUser

Guest
Eervol:
1.John70
2.famdecibel
3.slufferen


Oneervol:
1.IiIluigi ( alias IiImario ) (iemand met een Megadubbelaccount sinds mensenheugenis, heeft ooit zelfs triple account gehad)
2.Iras ( als leider HRS en GameMod kan ik mij niet ontdoen van de gedachte dat hij niet op de hoogte was van punt 1., maar heeft dat, volgens mij, zelfs oogluikend toegestaan.
3.Elke speler die zich moedwillig niet aan de regels houd, en dat zijn er spijtig genoeg veel.
 

DeletedUser

Guest
iets tegen HRS? Dat van IiIluigi klopt niet, maar dat blijk je niet te geloven neem ik aan.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt x-tijden geleden geschreven dat je mijn schrijven systematisch oversloeg llollking.
Gelieve je daaraan dan ook te houden aub.
 
Bovenaan