Het grote diplomatieke overzicht!

DeletedUser50167

Guest
Kan je dit trouwens niet gebruiken voor het tw-weekblad? Erg mooi stuk en een iets wat overdreven conclusies(zal de bedoeling ook zijn), maar erg goed opgesteld.

Ben er voor aan het solliciteren!
 

DeletedUser26035

Guest
Snap niet hoe ze nu nog iemand kunnen weigeren voor tw weekblak W5

Al paar maanden niets meer gezien en doe nu eens de moeite om het weekblad aan te klikken of W5 er nu misschien tussen staat. En dat ze maar geen mededelingen sturen op W5 dat er een nieuwe uitgave is van het weekblad...
 

DeletedUser

Guest
Snap niet hoe ze nu nog iemand kunnen weigeren voor tw weekblak W5

Al paar maanden niets meer gezien en doe nu eens de moeite om het weekblad aan te klikken of W5 er nu misschien tussen staat. En dat ze maar geen mededelingen sturen op W5 dat er een nieuwe uitgave is van het weekblad...
Wellicht meldt ik me aan voor het weekblad. Maar daar moet ik nog even over nadenken. ;)
 

DeletedUser50167

Guest
Wellicht meldt ik me aan voor het weekblad. Maar daar moet ik nog even over nadenken. ;)

Ik heb er voor gesolliciteerd, alleen mijn aanvraag is 2 weken geleden verstuurt.
Ik moest hem verbeteren omdat er 1 foutje in zat (misschien wel meer, maar dat zeiden ze niet)
Hij is afgelopen zaterdag daar aangekomen en sindsdien weinig van ze gehoord.
 

DeletedUser

Guest
Maar uhm, 133 - 122 tegen AFE over deze maand is toch ook niet zo'n reusachtige overwinning?
 

DeletedUser50167

Guest
Nee inderdaad, dat is maar een klein verschil.

Hmm, volgens mij is het nog niet eens zo slechte stam ^^
 

DeletedUser43670

Guest
Vast een troepen dump.
Ik kreeg ook dit soort aanvallen binnen op een vol def dorp (geen clears vooraf) :
1000 :zwaard:
1000 :speer:
1 :edelman:

Rapportjes zijn helaas al verwijdert :(

Is geen troepen dump, dit zijn gewoon zijn clears :D


Nee inderdaad, dat is maar een klein verschil.

Hmm, volgens mij is het nog niet eens zo slechte stam ^^

Meeste van die overnames kwamen van dragon slasher (die ze nu in hun stam hebben opgenomen:confused:) en die was enorm inactief.
 

DeletedUser50167

Guest
Ik kreeg ook dit soort aanvallen binnen op een vol def dorp (geen clears vooraf) :
1000 :zwaard:
1000 :speer:
1 :edelman:

Rapportjes zijn helaas al verwijdert :(

Is geen troepen dump, dit zijn gewoon zijn clears :D




Meeste van die overnames kwamen van dragon slasher (die ze nu in hun stam hebben opgenomen:confused:) en die was enorm inactief.

Dat verklaard het meeste al,
Ik zou zeggen. Pak ze aan!
 

DeletedUser29828

Guest
Ik kreeg ook dit soort aanvallen binnen op een vol def dorp (geen clears vooraf) :
1000 :zwaard:
1000 :speer:
1 :edelman:

Rapportjes zijn helaas al verwijdert :(

Is geen troepen dump, dit zijn gewoon zijn clears :D




Meeste van die overnames kwamen van dragon slasher (die ze nu in hun stam hebben opgenomen:confused:) en die was enorm inactief.

Wie dump er nou een edel haha ^^.
 

DeletedUser29828

Guest
Ik zou 3 edels uit een andere dorp dan versturen en deze edel er achterna, heb je een dorp binnen met de edel waar je niks aan heb.
 
Bovenaan