[Profiel] fremon

Reactiescore
1
Hallo, ik zoek een plaatje voor mijn account. Iemand die kan/wil helpen?
  1. De tekst: fremon
  2. Kleurencombinatie(s): cyaan, wit, zwart, blauw
  3. Thema: Voldemort
  4. Plaatje(s) om te gebruiken: -
  5. Deadline: -
  6. Prijs/gift: 300pp (400pp bij plaatje met effecten)
Thanks
 
Reactiescore
3
Een profielplaatje kan maar maximaal 270x180 pixels zijn. Deze is dus veel te groot en zal bij het instellen op je profiel automatisch gecomprimeerd worden door Tribal Wars, wat ervoor zorgt dat de kwaliteit heel ver achteruit gaat.
Daar ben ik me van bewust, dit is dan ook een goede manier om geen watermerk te gebruiken en toch te zorgen dat een speler niet zomaar met je werk ervandoor gaat. Als de speler het werk leuk vind maak ik zelf een kleiner formaat met een goede kwaliteit ;).
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Daar ben ik me van bewust, dit is dan ook een goede manier om geen watermerk te gebruiken en toch te zorgen dat een speler niet zomaar met je werk ervandoor gaat. Als de speler het werk leuk vind maak ik zelf een kleiner formaat met een goede kwaliteit ;).
Op een grotere afbeelding kun je gemakkelijker werken in een hogere kwaliteit. De kans dat je hem exact zo goed krijgt in een 270x180 canvas is erg klein. Mijns inziens dus een beetje misleidend om het plaatje op een groot canvas te maken als "voorbeeld".
 
Reactiescore
3
Op een grotere afbeelding kun je gemakkelijker werken in een hogere kwaliteit. De kans dat je hem exact zo goed krijgt in een 270x180 canvas is erg klein. Mijns inziens dus een beetje misleidend om het plaatje op een groot canvas te maken als "voorbeeld".
Exact gaat inderdaad niet lukken, maar ik gaf ook goede kwaliteit aan niet dezelfde kwaliteit. Het is voor mijzelf ook makkelijker en leuker om eerst in een groter formaat te werken en later te verkleinen. Hierdoor kan een speler eventueel voor een profielplaatje op discord ook een betere kwaliteit gebruiken (vergroten is namelijk geen optie met zo een lage resolutie). Overigens nooit klachten gehad over kwaliteit, die is nou eenmaal wat het is.
 
Reactiescore
45
FViM1Lh.gif


Alstu, gratis trouwens :)
 
Bovenaan