Einde wereld awards

Reactiescore
34
Saritha ook hoor. Erik is lang niet zo slecht als jullie denken.
Ik heb het dan ook over accounts, niet bepaalde spelers.
Binnen het collectief van P-B zitten er ook spelers die beter zijn dan sommige individuen binnen Whisky.

er heerste een tunnelvisie op Saritha. Iedere massa moest en zou op hem gaan.
Das echt zever haha, niemand had een tunnelvisie op hem en zeker niemand binnen (.___.) aangezien niemand van ons ooit een massa had gepland of enige inspraak had binnen een massa.

Waarom moet onze inkijk verdraaid worden naar jullie veronderstellingen? :rolleyes2:
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Das echt zever haha, niemand had een tunnelvisie op hem en zeker niemand binnen (.___.) aangezien niemand van ons ooit een massa had gepland of enige inspraak had binnen een massa.
Ik heb het over jullie bondgenootschap iig. Saritha was altijd target, dat is een feit en geen veronderstelling?
 
Reactiescore
34
Ik heb het over jullie bondgenootschap iig. Saritha was altijd target, dat is een feit en geen veronderstelling?
Ik meen te herinneren dat laatste massa Saritha geen target was, daar gaat je 'feit' dus :smile:

Nee, anders hadden ze hem wel weggespeeld. Wat ze dachten dat ze wel even gingen doen. :tongue:
Haha ja de hypocrisie van Whisky: "Spelers buiten je stam ondersteunen is walgelijk, tenzij wij het doen!"
Kzie jullie nog volle trots flexen in de wereldchat da jullie Saritha ondersteunen terwijl die nog geen lid van Whisky was en terwijl onze stam zelfs minder leden had dan Panda (stam van Saritha, Kouchov en Afterglow destijds). Maar als wij spelers buiten de stam zouden helpen was het kot te klein. :biggrin:
 
Reactiescore
490
Tldr.
 
Reactiescore
730
Beste speler:
Ik zou @Burger en @sosabowski van EoS hier willen plaatsen maar dat is mss een beetje hypocriet om eigen account hier te gaan plaatsen en het puur gebaseerd is op bepaalde fases in de wereld dus bij deze vernoem ik @lepel , zorgde er tijdens massa's zowel offensief en defensief altijd voor dat alles op orde was en er aan alles werd gedacht en was hele wereld altijd aanwezig.

Beste stam:
Whisky, van één continent stammetje naar en waardig end game stammetje geëvolueerd en desondanks we offensief veel meer massa's hadden kunnen leveren hebben we met een minimale inbreng toch laten zien wie er de baas is.
Met dan ook nog eens een miniem aantal aan floaters waarvan meeste co spelers zijn geworden en uitgeleende spelers van EoS.

Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
TNB: Alle spelers, waren leergierig, stonden altijd paraat als je ze nodig had en droegen hun beste steentje bij.
P-B: @boozas zou ik hier willen plaatsen op basis van activiteit en het casual barbs edelen, hoop dat die in de toekomst bij een beter kamp terecht komt dan ook vooral defensief en offensief meer kan laten zien.
(-.-): Team @kwiedoes , hebben deze casual laten zien dat ze meer in zich hebben tov vorige 2 casuals, zijn ook niet vies van een nachtblitz en hebben ook laten zien dat ze kunnen timen/snipen etc.

De beste stam speler:
Whisky: EoS floaterkes, @sosabowski die 1600 edelkes bij Saritha is gaan deffen,
@.Jagerbomb voor het plannen van de meeste massa's.
@victorious Voor het leveren van stack en sneldef over de hele stam met een 80+ velden breed front.
@kwiedoes voor het opzich nemen van vv's van verloren accounts/accounts die aan hun eigen lot werden overgelaten in de BG stam en het grotendeels in leven houden van MVDT.

Het grootste ego: /

Beste leider:

@.Jagerbomb , voor het opstellen van de vele massa's als de activiteit er voor was, het doorhakken van knopen en nemen van beslissingen samen met Lepel binnenin de stam.
@victorious en @lepel verdienen hier imo ook wel creds voor early/mid game vele knopen door te hakken en met mij 1,5 jaar als gezelschap opgeschept te zitten.

Slechte leider:
Roedie013, heeft leden nooit onder controle gehad, slechte aanpak over het hele wereld verloop, elke speler moest 99% voor eigen def zorgen en hadden allen grotendeels zelfs ZC in hun stackdef sjabloon. :biggrin:
slechtste aanvoerder die een stam maar kan wensen imo.

Meest overschatte stam:
P-B en de early allianties die er allemaal bij hoorden, met early bijna 3/4 van de wereld aan recruits en bgs was het elk account ieders voor zich.
naast dat ze dan in de end game fase ook nog eens nood te hebben aan een tiental werelders als floaters + er over te beschikken en weinig tot geen dorpen kunnen pakken bij offensieve massa's en elke defensieve massa dorpen verliezen.

Meest onderschatte stam:
Whisky, begonnen met 1/4 van de wereld aan stamgebied, accounts die zijn weggevallen en latere tactische recruits, geëvolueerd tot de beste stam.

Meest overschatte speler:
Runner 5, Amor Vincit Omnia
Beide spelers die meende te zeggen het spelletje te snappen hebben uiteindelijk als eerste de loopschoenen aangedaan.

Meest onderschatte speler:
Lepel, werd heel de wereld oa early/mid beschreven als noob, bb edelaar en blabla door oa de vijandige partij, heeft uiteindelijk getoond over meer tactisch inzicht en skills te beschikken dan alle tegenstanders bij elkaar.

@Saritha, de tunnelvisie van de vijand werd Saritha bijna altijd als target gekozen met het gedacht dat de bespelers het zelf niet aankonden wat voor ons 1 target elke massa voorspelbaar was, maar toch heeft het team telkens het tegendeel kunnen bewijzen.
hetzelfde gelde laatste massa's ook voor Taste of Death, werd onderschat op basis van activiteit ( basis van afgelopen massa's die samen vielen met wereld 93 )

Ook wil ik hierbij vermelden dat Exploration of Space early werd onderschat.
EoS leek in de ogen van SK geen meerwaarde te zijn, aangezien ze geen rim gebied kregen en de stam rim afspraken had met de spelers Amor en Runner van de stam (-.-) werd EoS de stam uitgezet. Hieronder een kleine samenvatting van het verloop
Hoe het begon
1714915656308.png
1714915779894.png
1714915822269.png
1714915881418.png
1714915964160.png
1714916081820.png
Eindstand op termijn
1714916207458.png

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Boozas, Kwiedoes, de stam TNB, beast mode en iedereen van Whisky.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Yeti , R Roedie013, Runner 5, Amor Vincit Omnia, The BDB2.

Mooiste speler naam:
Ikzelf
&
Harry Botter aka Dion die niet vies is van botten.

Mooiste stam naam:
Single Malt aka Whisky

Favoriete forum poster:
@Xbraun voor de leuke memes

Minst favoriete forum poster: /

Beste spotprent:
1714917296501.png

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel:

Randomguy van The Bloody Butcher
Robbe van Amor Vincit Omnia
Hans van Runner 5
Roedie013

Mooiste profiel foto van spelers:
La Kouchov Obarkarchov

Mooiste profiel foto van stammen:
Whisky

Mooiste actie van de wereld:
Tegenoffensief van Whisky op de massa van P-B/(.__.) waardoor P-B werd gebroken
en de evolutie van de EoS tumor.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan