Einde wereld awards

Reactiescore
332
Op verzoek van @kwiedoes en @Taste of Death. Ben benieuwd of nog iemand ze gaat invullen. Leef je maar uit :biggrin:

Beste speler:
Beste stam:
Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Beste spotprent:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
 
Reactiescore
32
Beste speler:
Goh moeilijk, ik vond niemand er echt uitblinken. Maar als ik iemand moet kiezen dan kies ik wel Virtues of my Supremacy ( @victorious )

Beste stam:

Whisky, al had ik wel iets meer van hen verwacht aangezien ze kwalitatief veel beter waren dan P-B en (.___.)

Meest veelbelovende speler voor de toekomst:

Hier verdient Yannick/Boozas wel zijn plaatsje. Ondanks de weinige ervaring en moeilijke ligging toch goed standgehouden tegen Whisky.

De beste stam speler:

Binnen P-B: Joost van Kwiedoes & Robert van The Bloody Butcher.
Joost is gewoon een topperke en zonder Robert (en zijn team) was P-B al 8 maanden eerder gebroken.

Beste leider:

Binnen P-B: Robert van The Bloody Butcher

Slechtste leider:

/

Meest overschatte stam:

Early game (.___.) jammergenoeg

Meest onderschatte stam:

Late game (.___.) SWS

Meest overschatte speler:

La Kouchov Obarkarchov. Heeft vrijwel heel de wereld niks gedaan, zelfs tijdens massa's liet hij het vaak afweten.

Meest onderschatte speler:

Persoonlijk had ik Saritha onderschat maar zonder hulp van Whisky (toen ie nog in Panda zat en Whisky een 1v1 met P-B wou) ging ie endgame nooit gehaald hebben

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Wouter ( @St. Jimmy ), Quinten ( @Taste of Death ) en Bram ( @victorious )

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Jeroen van The BDB2, die vond het nodig om mij achter mijn rug uit te schelden en zei dat ik zijn wereld verpest heb nadat ik een week op 2 accounts via VV zat te deffen terwijl hij lekker veilig in de rim lag maar verder niks deed buiten af en toe beetje def uitsturen. Hij begreep niet dat ik het na een week beu was en de handdoek in de ring gooide aangezien niemand anders kon/wou overpakken met het gevolg dat iedereen er mee ging kappen en P-B zo volledig brak.

Mooiste speler naam:

Exploration of Space

Mooiste stam naam:

(.___.) is cool

Beste spotprent:


Dikste wannabe op het forum / in het spel:
Haha kga hier mezelf zetten aangezien ik vaak een grote mond heb/had maar zeker nie de beste speler ben.

Mooiste profielfoto van spelers:

Kwiedoes, want profielplaatjes zijn cringe

Mooiste profielfoto van stammen:

Whisky

Mooiste actie van de wereld:

mvdt die +9k incs kreeg en Kris die plots herrees van de inactiviteit om te gaan deffen, baas


Leuke wereld, bedankt aan iedereen van P-B & (.___.) <3
En proficiat aan Whisky, verdiende winnaar.

@iQ.KYHU topper, iedereen weet da wij de enige echte #1 zijn
 
Reactiescore
332
Beste speler: Als we kijken naar de meeste impact in de stam en op de wereld wil ik hier 2 spelers nomineren. Dat zijn de in mijn ogen meer dan terechte nummer 1 en 2 van deze wereld, Virtues en Lepel. Hebben zich altijd voor de stam ingezet, hebben de skills, hebben gepiekt op momenten dat het nodig was, waren nooit te beroerd om anderen te helpen.
Beste stam: Dit is Whisky natuurlijk. We begonnen klein in een continent, nu hebben we meer dan 60%. Hele wereld actief geweest, veel massa's gedaan en eigenlijk nooit ergens wat laten liggen.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Elke Whisky speler ongeveer die na deze wereld nog doorgaat met TW gok ik. En ik wil Nathan ook complimenten geven, zich altijd ingezet bij massa's, hoop dat hij het een een ander heeft geleerd zodat hij een volgende casual ook voor de winst kan gaan.
De beste stam speler: Hier wil ik Quinten (EOS) nomineren. Is niet altijd de makkelijkste, maar heeft zich de hele wereld goed ingezet, heeft veel geholpen bij massa's en is niet te beroerd om een VV te pakken. Heeft op meerdere accjes gefloat als het nodig was.
Het grootste ego:
Beste leider:
De leiding van Whisky: Lars (Taste of Death) en lepel. Hebben veel massa's geplanned, de boel in het gareel gehouden, wat niet altijd makkelijk is als je kijkt naar wie er in de stam zitten. Veel spelers bij ons hebben een eigen mening en zijn absoluut niet te beroerd om die uit te spreken. Dat de groep zo lang bij elkaar is gebleven is zeker een compliment naar de leiding.
Slechte leider: Max (kwiedoes), vooral in (-__-). In de start had die stam gewoon keihard gefaald. Rekruits sloegen nergens op, en uiteindelijk ook de stam weer laten klappen. Maar bijv. Panda rekruiten die op dat moment in ons cluster lag was gewoon dom. De hele oostkant van de wereld had een topstam kunnen hebben als de leiding van (-__-) betere keuzes had gemaakt.
Meest overschatte stam: P-B. Heb geen enkele massa van hun gezien waarvan we in de problemen hadden kunnen raken. Veel spelers waren er vaak niet als het erop aan kwam, dan red je het gewoon niet. Leken niet altijd goed samen te spelen, kozen verkeerde dagen voor massa's.
Meest onderschatte stam: TNB. Hadden we ook weg kunnen spelen, maar hebben ons uiteindelijk prima geholpen de hele wereld en hopelijk nog het een en ander van ons geleerd. Uiteindelijk als NAP genomen omdat we totaal geen zin hadden om nog meer veel kleinere accounts weg te spelen en we de endgame van casual 13 wilden laten beginnen.
Meest overschatte speler: Roedie013. Heeft enorm veel punten, maar heeft eigenlijk op de hele wereld niks gedaan behalve barbaren edelen van stamgenoten die het niet meer zagen zitten. Ik zou als stamgenoot van Roedie013 banger voor hem zijn dan als tegenstander. De kans dat je dorp als stamgenoot in de handen van Roedie013 beland is velen malen groter dan als je tegenstander bent. Heeft daarnaast aan het front helemaal niets laten zien.
Meest onderschatte speler: Saritha. Kwiedoes en (-__-) hadden een eindeloze tunnelvisie omdat ze dachten dat ze Erik wel even weg konden spelen. Zou je ook verwachten, aangezien hij jaren als co bij Lucifer hebt gespeeld - dat voorspelt ook gewoon niet veel goeds :biggrin:. Maar Erik heeft prima zijn mannetje gestaan door alle massa's die hij kreeg tegen te houden en aanvallend soms ook nog wat dorpjes mee te snoepen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Virtues, Lepel, Saritha, Taste of Death, EOS, Xbraun, La Kouchov. Allemaal topperts. En vooruit, Kwiedoes mag er misschien ook nog wel bij, als hij niet zo zit te puntengeilen en zijn dorpen gewoon op 10k uitbouwd.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Roedie013. Hij geilt er volgens mij vooral op dat je op delete gaat, zodat hij je dorpen kan edelen/internen. Daarnaast nog spelers als de Koekenbakkert, die zijn dorpen ook liever gratis weggeeft dan verdedigd, Amor Vincit Omnia en Runner 5 die gewoon niet chill overkwamen in de disc en uiteindelijk ook gewoon heel snel opgaven.
Mooiste stam naam: Whisky. Ben geen Whiskydrinker, maar er zit alcohol in, in tegenstelling tot alle andere stamnamen.
Favoriete forum poster: Joost (xbraun) met zijn memetopic.
Beste spotprent:
index.php
-
ja I know, ik nomineer mezelf, maar dit is objectief gezien ook gewoon de beste spotprent. En blitzen krijgen op zondagochtend is gewoon kut.
Dikste wannabe in het forum/spel: Kwiedoes, vieze puntengeilert - ja, nog erger dan Roedie mvg.
Mooiste profiel foto van spelers: Bram zijn plaatjes zijn altijd top, die van Kouchov en EOS zijn mooi en die van ons mag er ook wezen!
Mooiste profiel foto van stammen: Whisky
Mooiste actie van de wereld: S-K die dachten dat ze EOS wel even konden wegspelen. Eerst kickten ze EOS uit de stam, vervolgens vielen ze hem aan. Wij die vervolgens snel EOS in Whisky inviten, hem met bakken vol def voorzien en de blitz de dag erop van EOS op S-K waarna S-K eigenlijk vrij snel dood was.

Naast dit lijstje wil ik nog even een dikke shoutout geven aan mijn eigen medespelers op Sjaak Trekhaaak: Jarno, Jarno, Jelle, Merijn en Dorine. Jullie zijn allemaal toppers. Ookal niet allemaal even actief, maar dat maakt niet uit! We waren er altijd, nooit vv nodig, deden wat er moest gebeuren en als we iemand over hadden tijdens massa's waren we ook niet te beroerd om elders bij te springen. Ik zou zo nog een wereld met jullie spelen!

Nou, dat was mijn lijstje. Zal vast nog wel iemand of iets vergeten zijn, als dat zo is moet je je maar melden, dan zet ik je er misschien nog wel bij :biggrin:
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
264
Beste speler: Lepel. Doorzettingsvermogen, activiteit, plannen van massa's, en kwaliteit over het algemeen.
Beste stam: Whisky. Enige stam die deze wereld daadwerkelijk wat heeft laten zien wat er in huis was. Enige wat er ontbrak was vaste activiteit op een aantal accounts. En een beetje laksheid, want als we def timede bij onze massa's dan was deze wereld een jaar geleden al klaar.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
Boozas, hopelijk blijf je doorspelen na deze wereld. Oneindige motivatie om de rim te behouden, ook al was het heel lastig tegen een professioneel barbarendorpedelaar en -uitbouwer als mijzelf. Wel jammer dat we je echte defskills niet hebben mogen zien, want iedere massa ging volledig op recap.
De beste stam speler:
Quinten, toverde altijd wel weer een floatertje her en der en logde zelf iedere 24u weer ergens anders leek het soms wel.
Het grootste ego:
Wouter :biggrin:
Beste leider:
Lepel. Was er altijd, plande massa's, hield de bende bij elkaar en bleef altijd objectief naar iedere situatie kijken zonder daarin met emotionele lading in te gaan.
Slechte leider:
Domme recruits bij (.__.), maar zat dan ook eigenlijk geen echt leidersfiguur.
Meest overschatte stam:
P-B, veel dorpen, niets laten zien.
Meest onderschatte stam:
-, zelfs TNB kan ik hier niet echt benoemen want we weten allemaal dat ze allang weg waren zonder de samenwerking. Maar ze hebben wel prima werk geleverd.
Meest overschatte speler:
Yeti. Ik had na cas11 echt wel een hoge pet van Roy op, maar op deze wereld is gebleken dat dat echt alleen maar op persoonlijk vlak was en niet op TW gebied. Veel dorpen, minimaal 80% def en zet zich volledig leeg voor de stam. Wat opzich niet verkeerd is natuurlijk. Maar bij de eerste de beste inc was hij al gaan rennen, terwijl het edelfakes waren. Toffe kerel, slechte speler.
Meest onderschatte speler:
Lepel, want volgens mij werd er bij de tegenstander serieus gedacht dat lepel een noobje was.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Max (kwiedoes), Joost (xbraun), Wouter (St. Jimmy / Sjaak), was altijd gezellig in de calls op massa aankomstdagen. Jarno BE en NL heb ik ook heel graag, maar helaas de overstap gemaakt naar .NET.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Hans (Runner 5), wat een debiel was dat altijd in de wereldchat zeg. Robbe (Amor), die farmt enkel vlaggen en verdwijnt bij incs. Dimitri (Lucifer / Runner 5), aangezien hij nooit VV zal draaien en 's avonds enkel op discord mag zitten maar niet op TW. Ruud (Roedie013), want ik wil mijn dorpjes graag zelf behouden.
Mooiste speler naam:
Kwiedoes
Mooiste stam naam:
Single Malt - Whisky (credits naar Seppe)
Favoriete forum poster:
Joost (xBraun)
Beste spotprent:

1714575560186.png
 
Reactiescore
26
Beste speler: Activiteit en doorzettingsvermogen van lepel was veruit het beste van iedereen

Beste stam: Whisky

De beste stam speler: Taste of Death voor het plannen van vele massa's ;)

Het grootste ego: @Taste of Death , dat weten we allemaal wel

Beste leider: @lepel mijzelf en @victorious toch ook nog een klein beetje

Slechte leider: Stamleider van (.__.)

Meest overschatte stam: PB

Meest onderschatte stam: - zelfs TNB kan ik hier niet echt benoemen want we weten allemaal dat ze allang weg waren zonder de samenwerking. Maar ze hebben wel prima werk geleverd.

Meest overschatte speler: Roedie013

Meest onderschatte speler: Saritha

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Alle leden van Whisky & kwiedoes

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Amor, Roedie, TBB, Yeti

Mooiste speler naam: Sjaak Trekhaak

Mooiste stam naam: Single Malt - Whisky

Beste spotprent :
Mooiste profiel foto van spelers: La Kouchov

Mooiste profiel foto van stammen: Whisky

Mooiste actie van de wereld: @Taste of Death die mij op zn account zet en zelf naar EOS ging om mij verder solo te laten spelen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
510
Meest overschatte speler:
La Kouchov Obarkarchov. Heeft vrijwel heel de wereld niks gedaan, zelfs tijdens massa's liet hij het vaak afweten.
Gwn netjes meegegooid bij de massa's hoor :eek:
En deze casual winst verdien ik met de activiteit ook zeker niet, maar moet ook zeggen dat dit me eerste en laatste casual is. Echt niks voor mij.
 
Reactiescore
32
Slechte leider: Max (kwiedoes), vooral in (-__-). In de start had die stam gewoon keihard gefaald. Rekruits sloegen nergens op, en uiteindelijk ook de stam weer laten klappen. Maar bijv. Panda rekruiten die op dat moment in ons cluster lag was gewoon dom. De hele oostkant van de wereld had een topstam kunnen hebben als de leiding van (-__-) betere keuzes had gemaakt.
Slechte leider: Stamleider van (.__.)
Vind ik een reactie met oogkleppen op, vooral van @St. Jimmy .

Enerzijds kan je early game stellen dat zowel Hans als ik leider waren en idd foute beslissingen hebben gemaakt door bepaalde spelers te recruiten (die we niet kennen maar toch een kans wilden geven), geef ik graag toe.

Daarnaast is Hans, die op toenmalige #1 account Runner speelde, vertrokken en nooit meer terug gekomen waardoor het account in handen viel van Dimi. Voor iemand die nog maar 3 jaar TW speel (toen zelfs nog minder) is het niet evident om dan nieuwe, goede co's te vinden om op dat account te mainen. Dus hebben we besloten gewoon de stam te splitsen: Runner, Amor, Roedie en TBB eruit en enkel overblijven met kwiedoes en mvdt

Meest overschatte stam: P-B. Heb geen enkele massa van hun gezien waarvan we in de problemen hadden kunnen raken. Veel spelers waren er vaak niet als het erop aan kwam, dan red je het gewoon niet. Leken niet altijd goed samen te spelen, kozen verkeerde dagen voor massa's.
Meest overschatte stam: P-B, veel dorpen, niets laten zien.
Meest overschatte stam: PB
'Overschatte stam'. Jullie speelden letterlijk met de spelers samen die de meeste kwaliteiten hebben deze wereld tegen spelers waarvan de meesten nog geen endgame gespeeld hebben. Wereld is maanden aan een stuk 50/50 geweest tot uiteindelijk een account brak door inactiviteit, niet omdat jullie geslaagde massa's gooiden. Enige overschatte stam is Whisky, dat betekent nie dat jullie slecht waren (integendeel, jullie waren goed en beter dan P-B) maar wel dat jullie ferm onder het niveau speelden dat jullie zouden moeten spelen.

Meest onderschatte speler: Saritha. Kwiedoes en (-__-) hadden een eindeloze tunnelvisie omdat ze dachten dat ze Erik wel even weg konden spelen.
Ik kan mij vinden in de stelling dat Saritha de meest onderschatte speler is. Maar de uitleg erna is gewoon gezwans, Saritha lag 100% front voor (.___.), dus we konden vrijwel niet anders dan constant op hem edels en clears gooien.

Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Boozas, hopelijk blijf je doorspelen na deze wereld.
Mooi, eerlijk en sportief antwoord. Kzie de lijstjes van Whisky-leden het vaak moeilijk hebben met lovende woorden voor de tegenstander terwijl het heus beter was dan ze hier nu laten blijken.

Dikste wannabe in het forum/spel: Kwiedoes, vieze puntengeilert
Uw stamgenoot stuurde mij via Discord dat ik men dorpen moest uitbouwen :p

Gwn netjes meegegooid bij de massa's hoor :eek:
Behalve die paar keren dat je geen edels gooide kekw

Meest onderschatte speler: Lepel, want volgens mij werd er bij de tegenstander serieus gedacht dat lepel een noobje was.
Ik, als tegenstander, heb lepel nooit echt onderschat. Maar die was tot na midgame gewoon irrelevant. Is groot geworden door interns en noobkes wegwerken :p


Owja nog deze vermelding
Belachelijkste actie: Verhogen van het percentage
 
Reactiescore
332
In PB zaten/zitten genoeg spelers die een endgame hebben gespeeld, op zowel normale werelden als casuals. Maar ze hebben niets, maar dan ook helemaal niets laten zien bij massa's. Ik had meer van ze verwacht, vandaar dat ik ze nomineer als meest overschatte stam. Daarnaast bestaat Whisky ook niet volledig uit bewezen 'werelders'. Meeste spelers bij ons zijn gewoon casualspelers die ook niet gewend waren om massa's te gooien met edelspam. Daar hebben we wel progressie in geboekt, waar PB dat heeft nagelaten.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
264
Wereld is maanden aan een stuk 50/50 geweest tot uiteindelijk een account brak door inactiviteit, niet omdat jullie geslaagde massa's gooiden.
Zoals ook gezegd in mijn post, was de wereld al een jaar geleden klaar geweest als wij niet zo laks waren en def hadden getimed. Het enige wat er vanuit P-B is gedaan, is recappen. Dat maakt ze inderdaad zwaar overschat gezien de grootte van de stam.
 
Reactiescore
32
In PB zaten/zitten genoeg spelers die een endgame hebben gespeeld, op zowel normale werelden als casuals. Maar ze hebben niets, maar dan ook helemaal niets laten zien bij massa's. Ik had meer van ze verwacht, vandaar dat ik ze nomineer als meest overschatte stam. Daarnaast bestaat Whisky ook niet volledig uit bewezen 'werelders'. Meeste spelers bij ons zijn gewoon casualspelers die ook niet gewend waren om massa's te gooien met edelspam. Daar hebben we wel progressie in geboekt, waar PB dat heeft nagelaten.
Kom op :joy:
Ieder account binnen Whisky kan je hoger plaatsen dan eender welk account van P-B, buiten Saritha misschien :p

als wij niet zo laks waren en def hadden getimed
Daar zeg je het nu zelf, jullie speelden gewoon onder jullie niveau, blijft beter dan P-B maar is gewoon zoals ik zeg :p

Dat haalde wel een mogelijke R2W bij P-B en (.__.) weg, dus snap dat jij dat belachelijk vindt.
Wij hebben altijd aangegeven dat we P-B nie gingen joinen, anders hadden het we volgens mij wel al gedaan.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
264
buiten Saritha misschien
Saritha ook hoor. Erik is lang niet zo slecht als jullie denken.
Saritha lag 100% front voor (.___.), dus we konden vrijwel niet anders dan constant op hem edels en clears gooien.
Dit is ook onzin. Dat je een flank hebt met Saritha, betekent niet dat hij het slimste target is. Volgens mij was het algemeen bekend dat Saritha gewoon prima bemand was, zowel in activiteit als kwaliteit. Er waren andere accounts veel slechter bemand op het activiteit stukje en dat was ook bij P-B en (.__.) bekend. Er werd alleen geen gebruik van gemaakt, want er heerste een tunnelvisie op Saritha. Iedere massa moest en zou op hem gaan. Het werd uiteindelijk dusdanig voorspelbaar niemand anders meer zn front hoefte te stacken eigenlijk. Je wist toch zeker dat jullie op Saritha gingen lopen.
 
Bovenaan