Clustercontest Wereld 50!

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Clustercontest Wereld 50

QekigjI.png

Beste forumgenoten,

Deze wereld is nu al een tijdje bezig! Daarom organiseren jullie forum moderators een competitie die bekend is en vaker voorgekomen is op andere wereldfora: een clustercontest!

Heb jij denk je het beste cluster van w50? Denk je dat jouw cluster de perfecte balans heeft tussen farmgebied, safezone en ruimte om door te groeien? Dit is het moment om dat te laten bewijzen door een jury!

First things first: wat zijn de regels?
- Je maakt de kaart door middel van deze site: TWStats Map
- Je gebruikt deze kaart instellingen:
UUCsgUK.png
- Je markeert jezelf met de kleur geel, je stam met de kleur donkerblauw, en spelers/stammen waar je een relatie mee hebt zodanig dat je elkaar niet aanvalt markeer je lichtblauw.

Let erop: deze regels zijn verplicht. Voldoe je er niet aan wordt je kaart niet toegevoegd aan de deelnemerslijst Het markeren van allianties is echter niet verplicht, maar realiseer je je wel dat het dan lijkt alsof je veel vijanden hebt als je ze niet publiekelijk bekend wil maken. Het ons door pm’en in privé van persoonlijke relaties telt niet mee en wordt niet meegerekend in je cijfer. We beoordelen puur op de kaart.


Tot nu toe zijn alleen FanaticsZz x3 en ik jury. We zoeken er nog twee of drie bij! Waar gaan we op beoordelen?
1. Farmomgeving, farmmogelijkheden.
2. Edelruimte.
3. Safezone, met zowel stam als allianties.
4. Compactheid cluster.

Wij realiseren ons goed dat 1 en 4 met elkaar in conflict zouden kunnen raken. De perfecte balans bestaat natuurlijk uiteraard!

Nu, het gene dat jullie belangrijk vinden: de prijzen! Deze PP wordt tot nu toe enkel gesponsord door FanaticsZz x3 en mijzelf. Als andere mensen besluiten hier iets aan toe te voegen, breiden we de prijzen uit naar de voorkeur van de sponsor!


1e plaats: 400 PP.

2e plaats: 150 PP.

3e plaats: 70 PP.

4e & 5e plaats: 40 PP.

(!)Leukste cluster: 310 PP.


Sponsorlijst:

Beast Incarnate. (200pp).
Dutchgangster (310pp).

We wensen jullie allemaal veel succes! Moge de beste winnen!


 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
gEkm9iY.png

Aantal: 14
0d5e89fbfe444f52f9a2051fe152b00a.png
index.php
nl50
nl50
249a6175dd3f6b0b74f34e0ddf1f1c44.png
ebe0bea6cfd7238d33bdfc471c495f4c.png
46da497a7c8a257fcd7fadfffaea3912.png
2up3ckh.png
1dbab7dcf14877d083acfd925df70dc9.png
index.php
nl50
index.php
nl50
nl50


8iVd8Yc.png

Conceived by Communism
FanaticsZz x3
McAwesome
sseg

d78FQro.png

Ay5Wy7O.png


#4 Diego the Demolisher
#5 mikeeeeee3



Dit topic is absoluut geen spam topic en dient on-topic en spamvrij te blijven!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Wat is de deadline? Daarnaast een leuk initiatief.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Goede opmerking. 1 week. :) Volgende week zondag sluiten we inschrijvingen en komen we z.s.m. met de uitslag.
 
Reactiescore
1.094
Ik ook mocht dat nodig zijn, ik speel toch geen w50 ^^
 

DeletedUser75237

Guest
Als je nog iemand zoekt wil ik ook wel jureren. Ik heb atm niet veel pp meer maar kan je wel 100 ofzo extra geven voor de sponsorpot :smile:
 
Reactiescore
1.075
nl50


lichtblauw zijn mb's, van mezelf, voor de rest geen BG's id stam etc :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Beast Incarnate heeft 200pp gesponserd, bedankt daarvoor!

Jury: ik overleg nog even met mijn mede forum-mod. In ieder geval bedankt voor de aanmeldingen! :) We gaan er 2-3 uitpakken.
 

DeletedUser71618

Guest
Grommende tijgers: nummer laatst. Troostprijs voor het linkje.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
310 PP gedoneerd, met dank aan Dutchgangster! De PP gaat naar het leukste cluster, op verzoek van Dutchgangster. Denk je dat jouw cluster een aparte vorm heeft? Of iets leuks moet voorstellen? Laat het ons weten en maak kans op die prijs!
 

DeletedUser74430

Guest
Hierbij het cluster van Boxem.

1dbab7dcf14877d083acfd925df70dc9.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77549

Guest
310 PP gedoneerd, met dank aan Dutchgangster! De PP gaat naar het leukste cluster, op verzoek van Dutchgangster. Denk je dat jouw cluster een aparte vorm heeft? Of iets leuks moet voorstellen? Laat het ons weten en maak kans op die prijs!
Mm, in dat geval lijkt ons cluster wel op italie, maar dan op zn kop :D
 

DeletedUser71227

Guest
310 PP gedoneerd, met dank aan Dutchgangster! De PP gaat naar het leukste cluster, op verzoek van Dutchgangster. Denk je dat jouw cluster een aparte vorm heeft? Of iets leuks moet voorstellen? Laat het ons weten en maak kans op die prijs!

Die van mij lijkt wel een beetje op een kromme banaan :D
 
Bovenaan