Bespreking wereldoorlog W5

DeletedUser

Guest
Grappig om te zien dat inderdaad kiwi blijkbaar geen lol beleefd aan een meer actieve W5 in de ruimste zin des woords. Ook grappig om te zien dat Bappos zijn ooit gemaakte wensen om tegen mijn grens te spelen en zijn uitnodiging om mij onder tafel te praten in een directe discussie alleen maar als een losse flodder heeft uitgekraamd, aangezien men dus niets doet met de blijkbaar ruimschoots voorhanden zijnde VV accounts langs o.a. mijn grenzen en in een dialoog slechts probeert grappig uit de de hoek te komen door over interpunctie te struikelen, op oude en ieuwe spelling te wijzen of daadwerkelijke verschrijvingen tot een ridicuul groot probleem te verheffen, maar een daadwerkelijke inhoudelijke reactie geheel uit blijft en hij slechts doet alsof hij me niet verstaat.

Is dat nu de geletterde wijsneus, die iedereen in een dialoog aan zou kunnen?

Veel prut en weinig sap uit de kiwi wat mij betreft, ik ben er wel klaar mee eigenlijk, met dit soort kleingeestig geneuzel en pathetisch gezanik.

en de move van andreass is gewoon raar, wat voor reden hij ook aangeeft, voorts zoekt hij het maar uit met zijn dame met overgevoelige neus, ook al zo'n brevet van onvermogen een normaal gesprek aan te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Grappig om te zien dat inderdaad kiwi blijkbaar geen lol beleefd aan een meer actieve W5 in de ruimste zin des woords. Ook grappig om te zien dat Bappos zijn ooit gemaakte wensen om tegen mijn grens te spelen en zijn uitnodiging om mij onder tafel te praten in een directe discussie alleen maar als een losse flodder heeft uitgekraamd, aangezien men dus niets doet met de blijkbaar ruimschoots voorhanden zijnde VV accounts langs o.a. mijn grenzen en in een dialoog slechts probeert grappig uit de de hoek te komen door over interpunctie te struikelen, op oude en ieuwe spelling te wijzen of daadwerkelijke verschrijvingen tot een ridicuul groot probleem te verheffen, maar een daadwerkelijke inhoudelijke reactie geheel uit blijft en hij slechts doet alsof hij me niet verstaat.

Is dat nu de geletterde wijsneus, die iedereen in een dialoog aan zou kunnen?

Veel prut en weinig sap uit de kiwi wat mij betreft, ik ben er wel klaar mee eigenlijk, met dit soort kleingeestig geneuzel en pathetisch gezanik.

en de move van andreass is gewoon raar, wat voor reden hij ook aangeeft, voorts zoekt hij het maar uit met zijn dame met overgevoelige neus, ook al zo'n brevet van onvermogen een normaal gesprek aan te gaan.

smell460.jpg
 

DeletedUser

Guest
bla bla bla bla. Samenvatting van 2 topics. Kiwi houdt nog steeds niet van koekje. en koekje doet het goed tegenover de inactievelingen van kiwi punt. Btw zullen we de oorlog wat spannender maken voor koekje? Dat wilden ze volgens mij toch. Hrs en Kiwi plus co plus de wereld tegen koekje en gebak. Let's see wat er dan wordt besproken.
Zal het dan andersom zijn?
 

DeletedUser

Guest
Nope, er zou in ieder geval geen persoonlijke walging voor tegenspelers blijken uit onze posten en acties.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet van jouw. Maar van de andere koekjes? Weet het niet hoor. Maar puike stats hoor. 2 honden vechten om een bot en de derde(koekje) gaat er mee van door. Zoiets dacht ik dat het moest zijn.
Maar is dat een optie voor jullie? De hele wereld tegen koekje?
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we anders de titel niet veranderen in:

Hoe maken we ruikert & co zwart zodat we onze erg tegenvallende resultaten nog een beetje goed kunnen praten t.o.v. de rest van de wereld.

95% van de posts voldoen hier al aan, dus ja, veel hoeven we niet aan te passen.

Is het jullie al opgevallen dat Koekje wel erg hard stijgt met de verslagen tegenstanders?
Weten jullie al dat Koekje per lid de meeste verslagen tegenstanders als aanvaller heeft? (zie kaartje Stam ODA Hezhi)
Kunnen we hieruit concluderen dat Koekje dus het beste samenwerkt of jullie dat nu prettig vinden of niet?

Hoe kon het dat we toch zoveel verslagen hebben gehaald als alle deff van Iggybo, disnoke en Shtjeffrey aan het front van HRS stond?

Ennuh ik wil niet opscheppen, maar het aantal gekilde edels loopt ook lekker op hoor, over timeskills gesproken....... Ik heb het dan over .kiwi & co in algemene zin, ik geloof best dat er aardige spelers tussen zitten, maar die zitten niet aan het koekje front in ieder geval.

Maar goed, jullie hadden natuurlijk met z'n allen examens en dus geen tijd om je off, deff en edels buiten je dorpen te zetten, ja dat is inderdaad wel een erg sterk punt, die sociale kiwi's stellen RL natuurlijk wel voor zo'n no-life spel als dit.....:rolleyes:

Prettige Feestdagen overigens.


Voor de .kiwi's die het nog niet weten, dan hebben we een aanvalspauze........dat betekent dat je fakes, bezoekjes worden;)

Deels akkoord, deels niet.
Vergeet niet dat jullie zwaktse front aan HRS lag. Ons zwaktse aan Koekje. Hierbovenop kwam dan nog eens jullie.. verassing.
Zoals ik al zei: draai de fronten om en wij stonden voor. Want momenteel doen we het nog schiterend tegen HRS en die frontspelers zijn zeker niet van de minsten na wat ik de laatse weken zag.

Het is natuurlijk jammer voor beide partijen dat het front bij jullie zo ineengeduikeld is mjah. So be it.
Kunnen wij ons ondertussen focussen op HRS
 

DeletedUser15483

Guest
Bla hier, bla daar. Wees slim en post niets, draait allemaal toch om in nutteloze discussies.
 

DeletedUser20714

Guest
****censuur**** pffft
Persoonlijk voor zover ik kan volgen natuurlijk, heb ik respect voor eenieder die actief meedoet aan deze oorlog. En met actief bedoel ik niet actief dit forum volspammen. Dat die paar kiwi's die nogal strategisch ongelukkig lagen zich behoorlijk genaaid voelen, snap ik, maar dat een hele stam daar zo van over de rooie gaat? Als je zo groot wordt en zoveel leden hebt, dan is dat toch gedoemd op ooit eens tegen je te keren. Als koekje nu kiwi's kant had gekozen en tegen HRS was begonnen en puur stel dat het dan dubbel zo goed ging, dan was er toch weer een dag gekomen dat de kaarten moesten herschud worden.
Alweer persoonlijk lees ik met plezier die knappe timings, die uitgevoerd worden, de quasi neutrale verslagen en het speculeren over tactiek. Deze posts komen zelden van die paar die een abonnement op nonsens hebben gekozen, maar die weten zelf natuurlijk wat ze aan zichzelf hebben. Het zijn zij, die net als ik aan de zijlijn staan en eigenlijk over de inhoud niet veel kwijt kunnen, want net zoals ik weten ze niet wat er echt allemaal gespeeld heeft.
Hoedje af voor de stamleiders van de grote stammen, jullie hebben zware risico's genomen en hebben veel durf getoond!
Ik wens eenieder prettige feesten en voor sommigen een tijdje de verdiende rust!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Grappig om te zien dat inderdaad kiwi blijkbaar geen lol beleefd aan een meer actieve W5 in de ruimste zin des woords. Ook grappig om te zien dat Bappos zijn ooit gemaakte wensen om tegen mijn grens te spelen en zijn uitnodiging om mij onder tafel te praten in een directe discussie alleen maar als een losse flodder heeft uitgekraamd, aangezien men dus niets doet met de blijkbaar ruimschoots voorhanden zijnde VV accounts langs o.a. mijn grenzen en in een dialoog slechts probeert grappig uit de de hoek te komen door over interpunctie te struikelen, op oude en ieuwe spelling te wijzen of daadwerkelijke verschrijvingen tot een ridicuul groot probleem te verheffen, maar een daadwerkelijke inhoudelijke reactie geheel uit blijft en hij slechts doet alsof hij me niet verstaat.

Is dat nu de geletterde wijsneus, die iedereen in een dialoog aan zou kunnen?

Veel prut en weinig sap uit de kiwi wat mij betreft, ik ben er wel klaar mee eigenlijk, met dit soort kleingeestig geneuzel en pathetisch gezanik.

en de move van andreass is gewoon raar, wat voor reden hij ook aangeeft, voorts zoekt hij het maar uit met zijn dame met overgevoelige neus, ook al zo'n brevet van onvermogen een normaal gesprek aan te gaan.

Ik houd van losse flodders. Wist je dat je met een losse flodder nog zo'n diepe blauwe plek kunt krijgen dat je er weken last van hebt? Verder als we dan toch bezig zijn met jouw Nederlands, stop wat leestekens tussen je zinnen. Nu heb je van die onmogelijk lange zingen, die ik zelfs lezend niet achter elkaar kan krijgen. ;)
Je overtuigd me nog niet Ruikertje. Je zegt het zelf, je wilt een actieve W5 met plezier ingame. Wie heeft er nou echt plezier gehad aan de actie? Ik bedoel zelfgenoegzaamheid is iets anders dan plezier.
Ons heb je er geen plezier gedaan door van 2 wallen te eten, voor ons heb je er eerder gezorgd dat wij meer frustaties ingame hebben en dat heeft zelfs toedoen dat heel veel spelers eraan hebben gedacht om te stoppen. Dus ja, bij ons is er niet meer plezier gekomen?
Bij jullie wel? Dit heeft toe laten doen dat we een flinke discussie hebben waarin sommige mensen hun frustaties niet te been kunnen houden (wil geen namen noemen hoor, Switchhead, zou heel flauw zijn als ik daarbij mensen ging aanwijzen, Switchhead, dus dat doen ik dan ook maar niet, Switchhead). Dus ja is het plezier er gekomen?
Activiteit is ook iets wat je creeërt door daden, alleen zijn de daden van Koekje daarbij niet vrijgevig. HRS en .Kiwi hebben respect voor elkaar in de oorlog en hebben plezier in die oorlog, zelfs bij mensen die dorpen verliezen zit er nog een lach op het gezicht (ook al is er soms wat rare manier van oorlog voeren). Waarom bij Koekje niet? Omdat Koekje het even heel serieus laf heeft gespeeld HRS vs. .Kiwi is een eerlijke oorlog, koekje vs .Kiwi is dat niet.

Nog zo'n hielelikker van Bappos.
Als bappos had gezegd wat Ruikertje zei en andersom dan vond je het goed wat Ruikertje nu zegt :rolleyes:
Zelf kan het ook niet eens een fatsoenlijks uitkramen. Een beetje andere uit toevallige dezelfde stam recht in te praten.
Het enige wat die Bappos kan met zijn *** gedachtens en meningen is als hij weer eens iets moet schrijven voor TW-weekblad.:cool:

Hohoho. We wish you a mary christmas, We wish you a mary christmas, We wish you a mary christmas...... And a happy new year :D
Ik kan niets fatsoenlijkse uitkramen? Jij kan geen eens melden dat je mooie op de plekken waar *** staan wilt zetten. Verder moet ik niets schrijven voor TW-weekblad, is nog steeds een vrijwillege keuze die ik kan maken of niet. Verder als je andere factoren als W5 en propaganda wilt meenemen, twijfel ik eerder aan jou manier van discussiëren dan die van mij.
Ga alsjeblieft wat meer naar school en luister iets meer naar je ouders. Dan leer je het om beleefd te blijven in alle situaties. Je mag je frustaties tonen op een beleefde manier.
 

DeletedUser26035

Guest
:cool:
Jij ook prettige feestdagen.
De frustaties die ik hier gister toonde komen niet door ingame, integendeel. Maar vandaag nieuwe dag om me te verbeteren tegenover de wereld.
*** hierover was ik het twijfelen over meerdere dingen maar kon er geen kiezen.
En dat van dat weekblad: moet=wil.


Live long die strong:rolleyes:
 

DeletedUser18471

Guest
Ik houd van losse flodders. Wist je dat je met een losse flodder nog zo'n diepe blauwe plek kunt krijgen dat je er weken last van hebt? Verder als we dan toch bezig zijn met jouw Nederlands, stop wat leestekens tussen je zinnen. Nu heb je van die onmogelijk lange zingen, die ik zelfs lezend niet achter elkaar kan krijgen. ;)
Je overtuigd me nog niet Ruikertje. Je zegt het zelf, je wilt een actieve W5 met plezier ingame. Wie heeft er nou echt plezier gehad aan de actie? Ik bedoel zelfgenoegzaamheid is iets anders dan plezier.
Ons heb je er geen plezier gedaan door van 2 wallen te eten, voor ons heb je er eerder gezorgd dat wij meer frustaties ingame hebben en dat heeft zelfs toedoen dat heel veel spelers eraan hebben gedacht om te stoppen. Dus ja, bij ons is er niet meer plezier gekomen?
Bij jullie wel? Dit heeft toe laten doen dat we een flinke discussie hebben waarin sommige mensen hun frustaties niet te been kunnen houden (wil geen namen noemen hoor, Switchhead, zou heel flauw zijn als ik daarbij mensen ging aanwijzen, Switchhead, dus dat doen ik dan ook maar niet, Switchhead). Dus ja is het plezier er gekomen?
Activiteit is ook iets wat je creeërt door daden, alleen zijn de daden van Koekje daarbij niet vrijgevig. HRS en .Kiwi hebben respect voor elkaar in de oorlog en hebben plezier in die oorlog, zelfs bij mensen die dorpen verliezen zit er nog een lach op het gezicht (ook al is er soms wat rare manier van oorlog voeren). Waarom bij Koekje niet? Omdat Koekje het even heel serieus laf heeft gespeeld HRS vs. .Kiwi is een eerlijke oorlog, koekje vs .Kiwi is dat niet.

Dan kunnen jullie in de stop die ooh zo vies gespeelde actie van ons rechtzetten om het vol te zetten en de vv's te nemen en al die dorpen weer terug te pakken :O

Hohoho. We wish you a mary christmas, We wish you a mary christmas, We wish you a mary christmas...... And a happy new year :D

stop toch met dat zeuren over de ooh zo vies gespeelde actie van ons.. na de stop een nieuwjaar nieuwe kansen
 

DeletedUser20714

Guest
Los van die mary, staan er nog wel meer onkundigheden in, maar gezien de boodschap is aangekomen, is het doel bereikt, niet?
Alleszins iedereen een fijne kerst gewenst en wat rust tussen de aanvallen door, benieuwd hoe het verder zal lopen en eventueel een aanvulling, nonkel jos?
 
Bovenaan