Bespreking wereldoorlog W5

DeletedUser16768

Guest
weet niet hoe het bij jullie zit, maar waar ik op school zit heb je pas in april of mei daar ergens examens... jullie hebben paar examens over hele jaar.

Jazeker. Examens worden verdeeld over het hele jaar.
Waar jij het over hebt zijn eindexamens.

Toevallig dat je hetgeen wat jouw lot is vergeet ervoor te zetten.
 

DeletedUser21510

Guest
Je hebt toch ook tussen examens (als je dat zo mag noemen)

of hebben ze dat niet waar jij vandaan komt ?
 

DeletedUser

Guest
Goed leuk al die posts en reposts en persoonlijke zaken over en weer, maar wat is nou de mening over de oorlog en maakt het deze W5 levendiger, het forum aantrekkelijker en het spel leuker?

Want mensen vergeet nou niet dat het spel daar om gaat heh beetje lol maken en gezamelijk doelen zien te bereiken, die dan weer door anderen tegengewerkt worden enzo.

actief, niet actief, examen of gewoon elke dag je de barsten werken, of gewoon werkeloos thuis betaald TW spelen, maakt allemaal niks uit, is het spel leuker geworden nu er eindelijk akties op hoger nivo zijn en de grote stammen niet alleen maar de kleinere stammen uitkleden en niet op elkaar aanvallen?
 

DeletedUser16768

Guest
Goed leuk al die posts en reposts en persoonlijke zaken over en weer, maar wat is nou de mening over de oorlog en maakt het deze W5 levendiger, het forum aantrekkelijker en het spel leuker?

Want mensen vergeet nou niet dat het spel daar om gaat heh beetje lol maken en gezamelijk doelen zien te bereiken, die dan weer door anderen tegengewerkt worden enzo.

actief, niet actief, examen of gewoon elke dag je de barsten werken, of gewoon werkeloos thuis betaald TW spelen, maakt allemaal niks uit, is het spel leuker geworden nu er eindelijk akties op hoger nivo zijn en de grote stammen niet alleen maar de kleinere stammen uitkleden en niet op elkaar aanvallen?

akties, nivo.....

Als je nederlands net zo goed is als je tw-skills ga je het nog moeilijk krijgen als je co stopt met spelen :D
 

DeletedUser

Guest
zemelsok en mijn co is nog maar een week of 2 a 3 aanwezig hoor, was grootste deel van dit jaar gewoon solo hoor maatje.

of heb je liever soleau?
 

DeletedUser

Guest
zemelsok en mijn co is nog maar een week of 2 a 3 aanwezig hoor, was grootste deel van dit jaar gewoon solo hoor maatje.

of heb je liever soleau?

smell460.jpg
 

DeletedUser

Guest
zemelsok en mijn co is nog maar een week of 2 a 3 aanwezig hoor, was grootste deel van dit jaar gewoon solo hoor maatje.

of heb je liever soleau?

Enkele vuistregels geven de taalgebruiker een indicatie over de spelling met k of c.

(a) We schrijven c in de uitheemse elementen -act, -actie, -actief, -ca, -caresse, -caris, -caster, -cateur, -catie, -cator, -catrice, -cus, -ect, -ectie, -ectief, -ica, -icus, -scoop, -uct of -uctie.
 

DeletedUser16768

Guest
zemelsok en mijn co is nog maar een week of 2 a 3 aanwezig hoor, was grootste deel van dit jaar gewoon solo hoor maatje.

of heb je liever soleau?

Ik heb liever dat je wat meer aandacht besteed aan het geheel.
Toch wel geinig om te zien hoeveel fouten iemand in 1 zin kan stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Knap heh en dan toch zo'n aimabele persoon die dat kan.

Maar maak ik uit jou reacties op dat je een actievere W5 niet prefereert en meer belang hecht aan een taalkundig onderwijs in dit spel?
 

DeletedUser

Guest
Sorry hoor, lekker boeiend een paar spellingsfouten.
Het is toch leesbaar? Zeik dan niet.
 

DeletedUser16768

Guest
Knap heh en dan toch zo'n aimabele persoon die dat kan.

Maar maak ik uit jou reacties op dat je een actievere W5 niet prefereert en meer belang hecht aan een taalkundig onderwijs in dit spel?

Nee ik verkoop geen tomaten.
Of was dat niet wat je vroeg? Ja soms begrijp ik er niks meer van hoor....


Je mag trouwens denken wat je wilt. Ik hecht meer iets aan het totaalplaatje. Verder gebruik ik elke manier waarop ik je kan afzeiken als een headshot op iemand zonder lichaam.
 

DeletedUser

Guest
Nee ik verkoop geen tomaten.
Of was dat niet wat je vroeg? Ja soms begrijp ik er niks meer van hoor....


Je mag trouwens denken wat je wilt. Ik hecht meer iets aan het totaalplaatje. Verder gebruik ik elke manier waarop ik je kan afzeiken als een headshot op iemand zonder lichaam.

Voorwaar, het maakt niet uit hoe taalkundig correct u benaderd wordt, u hoort slechts wat u wilt horen en tracht in een falende poging, humor in uw antwoorden te verwerken, welke slechts door uzelf begrepen kan worden, gezien uw allesomvattende wijsheid en uw overmatige zelfbeeld.

Mijn wens voor het komend jaar aan u verpand is dat u in al uw eenzijdigheid kan voortgaan met zwelgen in uw perfecte zelfbeeld en niet al te vaak uw verliefdheid op uw spiegel laat voorgaan op uw omgeving, welke in uw bijzijn niet anders kan dan verwelken. Uw grootsheid neemt al het zonlicht weg voor uw omgeving, zulks is een slechte eigenschap in een mens, kan ik u melden.
 

DeletedUser16768

Guest
Voorwaar, het maakt niet uit hoe taalkundig correct u benaderd wordt, u hoort slechts wat u wilt horen en tracht in een falende poging, humor in uw antwoorden te verwerken, welke slechts door uzelf begrepen kan worden, gezien uw allesomvattende wijsheid en uw overmatige zelfbeeld.

Mijn wens voor het komend jaar aan u verpand is dat u in al uw eenzijdigheid kan voortgaan met zwelgen in uw perfecte zelfbeeld en niet al te vaak uw verliefdheid op uw spiegel laat voorgaan op uw omgeving, welke in uw bijzijn niet anders kan dan verwelken. Uw grootsheid neemt al het zonlicht weg voor uw omgeving, zulks is een slechte eigenschap in een mens, kan ik u melden.

Meneer is ook 3 uur bezig geweest om een deftige post te maken.
Het gaat niet om de duurzaamheid van de woorden, het gaat om de manier waarop je het doet.

En volgens mij zijn het nog steeds de wolken die het zonlicht tegen houden:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sorry Ruikertje, ik begrijp Bappos' post heel goed en vind ze nog goed ook ;)
 

DeletedUser15464

Guest
Kunnen we anders de titel niet veranderen in:

Hoe maken we ruikert & co zwart zodat we onze erg tegenvallende resultaten nog een beetje goed kunnen praten t.o.v. de rest van de wereld.

95% van de posts voldoen hier al aan, dus ja, veel hoeven we niet aan te passen.

Is het jullie al opgevallen dat Koekje wel erg hard stijgt met de verslagen tegenstanders?
Weten jullie al dat Koekje per lid de meeste verslagen tegenstanders als aanvaller heeft? (zie kaartje Stam ODA Hezhi)
Kunnen we hieruit concluderen dat Koekje dus het beste samenwerkt of jullie dat nu prettig vinden of niet?

Hoe kon het dat we toch zoveel verslagen hebben gehaald als alle deff van Iggybo, disnoke en Shtjeffrey aan het front van HRS stond?

Ennuh ik wil niet opscheppen, maar het aantal gekilde edels loopt ook lekker op hoor, over timeskills gesproken....... Ik heb het dan over .kiwi & co in algemene zin, ik geloof best dat er aardige spelers tussen zitten, maar die zitten niet aan het koekje front in ieder geval.

Maar goed, jullie hadden natuurlijk met z'n allen examens en dus geen tijd om je off, deff en edels buiten je dorpen te zetten, ja dat is inderdaad wel een erg sterk punt, die sociale kiwi's stellen RL natuurlijk wel voor zo'n no-life spel als dit.....:rolleyes:

Prettige Feestdagen overigens.


Voor de .kiwi's die het nog niet weten, dan hebben we een aanvalspauze........dat betekent dat je fakes, bezoekjes worden;)
 
Bovenaan