[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.707
Bijzonder dat je meteen om een dode gaat vragen. Minder ervaren spelers met een dodende rol kunnen hier gevoelig voor zijn. Waarom wil je nu al een dode extra hebben?
Oh ja vraag ik om een dode? Priesteractie kan ook een bewezen goedje maken.
 
Reactiescore
3.587
Oh ja vraag ik om een dode? Priesteractie kan ook een bewezen goedje maken.

Ik had de rollenlijst nog niet bekeken maar aanleiding van deze post ben ik dat toch gaan doen. Er zit mogelijk een ketterse wolf in het spel die dus ook drankjes kan smijten over iemand. Dus een mislukte (grote kans volgens kansberekening) actie van een priest drankje maakt helemaal niemand bewezen en ben je wel een sterke goedjes tool kwijt.

Dus vreemde oproep.
 
Reactiescore
1.503
Ik had de rollenlijst nog niet bekeken maar aanleiding van deze post ben ik dat toch gaan doen. Er zit mogelijk een ketterse wolf in het spel die dus ook drankjes kan smijten over iemand. Dus een mislukte (grote kans volgens kansberekening) actie van een priest drankje maakt helemaal niemand bewezen en ben je wel een sterke goedjes tool kwijt.

Dus vreemde oproep.
Alsof een ketterse wolf zich nu al bekend zou maken.
 
Reactiescore
1.707
Ik had de rollenlijst nog niet bekeken maar aanleiding van deze post ben ik dat toch gaan doen. Er zit mogelijk een ketterse wolf in het spel die dus ook drankjes kan smijten over iemand. Dus een mislukte (grote kans volgens kansberekening) actie van een priest drankje maakt helemaal niemand bewezen en ben je wel een sterke goedjes tool kwijt.

Dus vreemde oproep.

een ketters drankje is helemaal geen goedjes tool.
Het geeft juist een eventueel wolfje prijs omdat een eventuele priester er dan weer tegenin gaat.

raar dat je geen wolfje wil ontmaskeren.
 
Reactiescore
3.587
een ketters drankje is helemaal geen goedjes tool.
Het geeft juist een eventueel wolfje prijs omdat een eventuele priester er dan weer tegenin gaat.

raar dat je geen wolfje wil ontmaskeren.

Raar dat jij een drankje wil inzetten terwijl op een later tijdstip de kans op succes groter is. Het net sluit zich.
 
Reactiescore
1.707
Raar dat jij een drankje wil inzetten terwijl op een later tijdstip de kans op succes groter is. Het net sluit zich.

dat hangt volledig af van het gegeven of een priester het wel tot zo lang volhoudt.
Maar uit deze post van jou maak ik wel op dat er geen ketter is. Anders zou je het niet hebben over een succeskans. De succeskans van een ketter is namelijk 0%.

jokersbrain
 
Reactiescore
3.587
dat hangt volledig af van het gegeven of een priester het wel tot zo lang volhoudt.
Maar uit deze post van jou maak ik wel op dat er geen ketter is. Anders zou je het niet hebben over een succeskans. De succeskans van een ketter is namelijk 0%.

jokersbrain

Jij bent zo voorspelbaar. Overigens had ik het niet over een Ketter maar over een Ketterse, weet jij meer misschien Anthraxol rood?
 
Reactiescore
1.546
gegroet mijn stervelingen. amai legende jij bent er snel bij dat valt me ook op, maar nelis wil je ook wel heel snel voor de voeten gooien. is dit een onderonsje???
 
Reactiescore
1.014
Niet mee eens. ;)

Dubbele stem?

Bm is toch geen dubbele stem maar alleen doorslaggevend bij gelijkspel
(Oh zie het al, bm stem telt dit potje idd dubbel)

En verder gun ik het hem wel om het te proberen. Vond hem vorig potje iig best scherp.

Waarom trek jij bm-schap en dubbele stemmen zoveel aan dit potje? Vorige ronde gaf je er niet veel om en ging je ook niet voor bm. Nu wil jij zelf bm zijn en elke dag een stem hebben die dubbel telt :) En als ik het me goed herinner had jij juist een stem op mij gezet omdat je dacht dat ik voor die dubbele stem ging.
Hmm dan zou jij wolf zijn volgens jouw denkwijze uit het vorige potje
Jouw stem viel te veel op, alhoewel niet de stem, maar de reden. Jan zei heel wat anders en jij interpreteert het als dat hij het wil zijn. Om die reden van dubbele stem hebben.
Alsof je een reden zocht om niet te laten blijken dat je op je medewolfje wilde stemmen als bm?

En btw? Heb jij bmstemmen op mij gezien?
Oke een sportieve lunch. Candiu jan victorious en jokjes. Het net sluit zich
Haal mij maar uit dat rijtje. Ja ik ben op zo’n eerste dag voor een sportieve lunch, heb zelfs de namen uit mn lijstje opgenoemd. Maar nee.
Jan en jokje meest verdacht

Verder is legende normaal pak actiever
Beetje op de achtergrond houden als wolf??
Net als jij doet? Gezien je stem voor speeder als BM, wat niet echt als stem mag tellen. Wil je er niet op aangesproken worden later? Was het wel een stem?
Je hebt geluk met Mike als leider.
 
Reactiescore
1.014
Zullen wolven minder snel bij vfers moeten zoeken denk ik gezien die eerder secret ofzo zouden lunchen dan wolv.
Zullen we dit gewoon niet doen? Mensen nu al uitsluiten van wolf zijn gebaseerd op een lunch op dag 1.
 
Bovenaan