Zwaar genaait

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit is echt lame...
Vertrouwen schenden is laag en ik ben erg op vertrouwen gesteld en hou niet van naaien... (dat is serieus)
Maar elk nadeel 'heb' z'n voordeel; Je weet nu wat je NIET meer moet doen, always look from the brightside (ofzoiets... :p)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het forum even niet gevolgd en heb alles zo wat gelezen !

The cl0wn het is erg jammer voor je en de dader zal toch een bekende speeder zijn denk ik , niemand anders kent je WW tenzij je het aan iemand hebt gegeven dat je niet meer weet..

Hahaha zag er inderdaad een veelbelovende stam uit en is erg jammer dat die NOOOOOOOOOOB het heeft verpest voor je,

Ik zou zeggen start overnieuw (desnoods met heel je stam) en maak er het beste van,

Mijn steun heb je alvast

MvG
 

DeletedUser16272

Guest
Ik heb het forum even niet gevolgd en heb alles zo wat gelezen !

The cl0wn het is erg jammer voor je en de dader zal toch een bekende speeder zijn denk ik , niemand anders kent je WW tenzij je het aan iemand hebt gegeven dat je niet meer weet..

Hahaha zag er inderdaad een veelbelovende stam uit en is erg jammer dat die NOOOOOOOOOOB het heeft verpest voor je,

Ik zou zeggen start overnieuw (desnoods met heel je stam) en maak er het beste van,

Mijn steun heb je alvast

MvG


DUS JIJ WAS HET!

:p

Nee geintje, bedankt voor je steun. :)
 

DeletedUser

Guest
heel erg voor jullie, maar ik ben het totaal met Tsukikaze eens;)

eigen schuld en ik vind het niet echt een topic waard?
De wereld bestaat 4 dagen en je begint nu over het verleis van een stam?
na 4 dagen is een stam nog geen toptstam en alle leden kunnen nog wel ergens anders een goede plek vinden. en jullie kunnen vast wel een ander acount vinden of opnieuw beginnen.(oplossingen zat)

Succes ermee en het spijt me erg voor jullie.
 

DeletedUser

Guest
heel erg voor jullie, maar ik ben het totaal met Tsukikaze eens;)

eigen schuld en ik vind het niet echt een topic waard?
De wereld bestaat 4 dagen en je begint nu over het verleis van een stam?
na 4 dagen is een stam nog geen toptstam en alle leden kunnen nog wel ergens anders een goede plek vinden. en jullie kunnen vast wel een ander acount vinden of opnieuw beginnen.(oplossingen zat)

Succes ermee en het spijt me erg voor jullie.

Daar ben ik niet mee eens. Zo iets is altijd een topic waard. Of wil je zeggen dat dit dagelijks gebeurt?
Nee, een topic starten over topstammen terwijl nog niemand edels heeft noch bewezen.

Dit is een van de zinnige topic's op het wereld 9 forum. Laat dit een les zijn voor aal Spelers. Maak altijd een nieuwe account aan als je speed ga spelen. En geef je pas nooit weg aan je vertrouwde vrienden.

Maar goed mij gaat het ook daar helemaal niet om maar om het moraal van het spel. Dat je zo diep moet gaan om dit te doen. Z'n actie heeft helemaal niks met het spel te maken. In het spel kan je iemand een klootzak vinden omdat hij het spel anders of gemener speelt.

Maar dit heeft niks meer met het spel te maken. Dit gaat gewoon om iets persoonlijkheid de psychische drang om iemands spel kapot te maken.
 
Reactiescore
0
ach, als jullie nu echte spelers zijn en jullie stamnaam eer aan doen dan gaan jullie nog dik ownen, ben ik van overtuigt

dus niet bij de pakken neer gaan zitten maar met opgeheven hoofd doorgaan
 

DeletedUser

Guest
Er zijn hier veel spelers die beweren dat de mensen die het wachtwoord wisten hiervoor hebben gezorgd, toevallig genoeg wisten 4 mensen dat, en alle 4 ken ik ze al meer als een jaar en zijn ze volledig te vertrouwen. Dat zijn dus Willem Ferry ik en Sweet! Onze IP's zijn allang al gecheckt, en het IP wat er dus voor heeft gezorgd dat het account is verwijderd komt uit Chicago na een IP check van dat IP. Oftewel het was dus een proxy. En ik durf best toe te geven dat wij het alle 4 niet waren ;) Gehaktbal8, speel gerust verder met mij als je wil.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn hier veel spelers die beweren dat de mensen die het wachtwoord wisten hiervoor hebben gezorgd, toevallig genoeg wisten 4 mensen dat, en alle 4 ken ik ze al meer als een jaar en zijn ze volledig te vertrouwen. Dat zijn dus Willem Ferry ik en Sweet! Onze IP's zijn allang al gecheckt, en het IP wat er dus voor heeft gezorgd dat het account is verwijderd komt uit Chicago na een IP check van dat IP. Oftewel het was dus een proxy. En ik durf best toe te geven dat wij het alle 4 niet waren ;) Gehaktbal8, speel gerust verder met mij als je wil.

dit betekent dus dat het niks te maken heeft dat hij het WW heeft doorgegeven? xD
 

DeletedUser

Guest
Kun je lezen ?

@ The Cl0wn;

Als ik jou was zou ik gewoon over nieuw beginnen,
wel spijtig dat er op je account is gerommeld !
 

DeletedUser

Guest


Daar ben ik niet mee eens. Zo iets is altijd een topic waard. Of wil je zeggen dat dit dagelijks gebeurt?
Nee, een topic starten over topstammen terwijl nog niemand edels heeft noch bewezen.

Dit is een van de zinnige topic's op het wereld 9 forum. Laat dit een les zijn voor aal Spelers. Maak altijd een nieuwe account aan als je speed ga spelen. En geef je pas nooit weg aan je vertrouwde vrienden.

Maar goed mij gaat het ook daar helemaal niet om maar om het moraal van het spel. Dat je zo diep moet gaan om dit te doen. Z'n actie heeft helemaal niks met het spel te maken. In het spel kan je iemand een klootzak vinden omdat hij het spel anders of gemener speelt.

Maar dit heeft niks meer met het spel te maken. Dit gaat gewoon om iets persoonlijkheid de psychische drang om iemands spel kapot te maken.


um jah dat wil ik wel zeggen;)
dit gebeurt bijna elke dag wel.
maarja zoals gehaktbal8 heeft toegegeven is hij de deels de schuldige doordat hij zijn ww weggeeft. (wat trouwens vernoden is)

en al is het erg dit is nog niet een goede reden om er een topic over te starten.
als een nobody dit zal doen wordt er ook gezegd ga naar de support of dit topic hoort hier, waarom zijn jullie anders?
 

DeletedUser

Guest
zoals al eerder vermeld, iedereen weet toch dat er op tw spelers zitten die heel handig zijn met dit soort dingen.

Er moet in elk geval wat aan gedaan worden, betere bescherming voor de spelers.

ik geef mijn pw niet door aan mensen, maar de dag dat ik zoiets tegenkom, stop ik dus ook wel meteen met tw.

@ clown, volledige herstart met je stam lijkt me de beste optie indien ze je je account niet kunnen herstellen.

zo liggen jullie terug bij elkaar en kan je daar een continent naar je hand opzetten en oprukken naar het centrum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan