Zure kraaitjes worden niet opgehapt ondanks de reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Like A Bawz! (643|532) K56 9,513 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 12:56:03
Like A Bawz! (647|549) K56 8,921 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 12:33:42
Like A Bawz! (650|555) K56 9,513 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 08:19:10
Like A Bawz! (650|554) K56 9,348 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 08:17:22
Like A Bawz! (649|557) K56 9,769 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 07:25:22
Like A Bawz! (650|553) K56 9,769 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 07:14:57

We zijn er aan begonnen geef hem nog tot zondag voor hij op delete gaat ;)

maar dat is een andere oorlog dus is offtopic

edel die stomme backstabbende n00b!;)
 

DeletedUser64614

Guest
wij hadden ook wat betere qualiteit van jullie verwacht, misschien moet dat ooknog komen.
 

DeletedUser58227

Guest
we gaan eerst nog een backstabber en zijn maatje van deze wereld gooien en dan gaan we er ons eens serieus in deze oorlog verdiepen :cool:

Stabbers kunnen een stab terug verwachten van mij uiteraard :)

Like A Bawz! (643|532) K56 9,513 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 12:56:03
Like A Bawz! (647|549) K56 8,921 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 12:33:42
Like A Bawz! (650|555) K56 9,513 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 08:19:10
Like A Bawz! (650|554) K56 9,348 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 08:17:22
Like A Bawz! (649|557) K56 9,769 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 07:25:22
Like A Bawz! (650|553) K56 9,769 de professor [Bawz!] denniskx250 [Hap!] 2012-06-05 07:14:57

We zijn er aan begonnen geef hem nog tot zondag voor hij op delete gaat ;)

maar dat is een andere oorlog dus is offtopic

Dat zijn dan ook gelijk de eerste, tot nu toe geen enkele keer vv. Dat kan WildCard anders niet zeggen.
Mja, als we dan net 1 keer niet online zijn, maar oke. Je staat voor is dan wel Hap! Vs De Professor.

Als we echt zouden willen zou er 24/7 gedraaid worden op De Professor. En nee, voor vrijdag staan wij niet op delete :D

Succes Crows & Lemon (Plague). Lijkt me duidelijk dat Hap! en Reb! er niet zeer goed voorstaan omdat ze bijna op elk front aanvallen kunnen verwachten.
 

DeletedUser

Guest
Stabbers kunnen een stab terug verwachten van mij uiteraard :)



Dat zijn dan ook gelijk de eerste, tot nu toe geen enkele keer vv. Dat kan WildCard anders niet zeggen.
Mja, als we dan net 1 keer niet online zijn, maar oke. Je staat voor is dan wel Hap! Vs De Professor.

Als we echt zouden willen zou er 24/7 gedraaid worden op De Professor. En nee, voor vrijdag staan wij niet op delete :D

Succes Crows & Lemon (Plague). Lijkt me duidelijk dat Hap! en Reb! er niet zeer goed voorstaan omdat ze bijna op elk front aanvallen kunnen verwachten.

gaat hier nu over een backstabbende n00b like you !:rolleyes: niet over WildCard & vv'en voor bg's/stamgenoten is niks geks aan :eek:
 

DeletedUser58227

Guest
gaat hier nu over een backstabbende n00b like you !:rolleyes: niet over WildCard & vv'en voor bg's/stamgenoten is niks geks aan :eek:

Tot nu toe is WildCard de nub, wij timen nog 150 Ms treintjes met clears op 50 Ms ervoor. WildCard & Doggie (Denniskx250 weet ik niet) timen die op 10 Sec :D:D
Als je verder wilt zeuren op mij, of belachelijk probeert te maken doe je dat maar in het goede topic.
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe is WildCard de nub, wij timen nog 150 Ms treintjes met clears op 50 Ms ervoor. WildCard & Doggie (Denniskx250 weet ik niet) timen die op 10 Sec :D:D
Als je verder wilt zeuren op mij, of belachelijk probeert te maken doe je dat maar in het goede topic.

je ziet zelf toch dat ik je overal tegen spreek omdat je een te groot mondtje hebt en niet fatsoenlijk/inhoudelijk kan reageren laatste 2/3weken :eek: (shit nu komt hij er weer mee aanzetten dat ik nooit iets anders doe:eek:)

daarbij verliest wildcard & doggie niks (spelers akte niet gekeken) maar volgens mijn ben jij degene die hier verliest dus maak jij je eigen maar zorgen over je zelf ;)
 

DeletedUser

Guest
de meeste spelers in Hap! hebben geen kwaliteit ;)
of ze stacken en je hebt dorpje niet... of je krijgt ongetimede aanval

och hij zwerft hier ook paar dagen misschien 2weken ofzo rond en gaat meteen roepen dat Hap! geen kwaliteit heeft?:eek: bekijk je eigen maar eens wie verliest hier ook al weer dorpjes?:rolleyes:
 

DeletedUser58227

Guest
och hij zwerft hier ook paar dagen misschien 2weken ofzo rond en gaat meteen roepen dat Hap! geen kwaliteit heeft?:eek: bekijk je eigen maar eens wie verliest hier ook al weer dorpjes?:rolleyes:

Hij zegt meeste nub. Hij weet best dat er ook goede spelers in zitten, wat er is daar regelmatig Vv.
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt meeste nub. Hij weet best dat er ook goede spelers in zitten, wat er is daar regelmatig Vv.

noemt hij my n00b hoor :eek: pot verwijt de ketel die zwart ziet was het toch?:rolleyes: er zijn genoeg happers met kwaliteit ;) meer wel dan niet na mijn weten ;)
 

DeletedUser64614

Guest
de meeste spelers in Hap! hebben geen kwaliteit ;)
of ze stacken en je hebt dorpje niet... of je krijgt ongetimede aanval

ik had het over Reb!

bij Hap! ben ik toch wel wat kwaliteit tegengekomen, maar dat is dan ook weer door ons getoond.
 

DeletedUser

Guest
och hij zwerft hier ook paar dagen misschien 2weken ofzo rond en gaat meteen roepen dat Hap! geen kwaliteit heeft?:eek: bekijk je eigen maar eens wie verliest hier ook al weer dorpjes?:rolleyes:

ik ga ook niet per se om 8 uur op staan om te snipen ;)
daarbij stuurde ze treintjes in een minuut... dus kan ik concluderen dat ze gewoon slecht zijn ;)
zoek eerst eens dingen op voordat je hier stom loopt te kletsen!
 

DeletedUser

Guest
ik ga ook niet per se om 8 uur op staan om te snipen ;)
daarbij stuurde ze treintjes in een minuut... dus kan ik concluderen dat ze gewoon slecht zijn ;)
zoek eerst eens dingen op voordat je hier stom loopt te kletsen!

jij roept hier dat de meeste happers geen kwaliteit heeft terwijl er volgens mijn maar een paar zijn die edelen van je & clearen ;) dus wie kan beter zijn huiswerk opnieuw doen niet ik maar jy ;) we zullen zien hoelang jullie het vol houden!:eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Jij hebt niet eens front met Happers dus jij kunt al helemaal niets zeggen lol :D
Laten we het zo zeggen, de front spelers bakken er iig niets van. Dat lijkt me wel duidelijk, de vv`s doen het tot nu toe wel mooi hoor. Daar is niets van te zeggen.
 

DeletedUser

Guest
jij roept hier dat de meeste happers geen kwaliteit heeft terwijl er volgens mijn maar een paar zijn die edelen van je & clearen ;) dus wie kan beter zijn huiswerk opnieuw doen niet ik maar jy ;) we zullen zien hoelang jullie het vol houden!:eek:

tegen wie ik gevochten heb kan ik concluderen dat ze noob zijn.
Remco0004 ( komt op Wildcard, dus beschouw ik als Hap! lid ) stuurt treintjes in 1 minuut.
Doggie 12 idem
Sir bruno stuurt treintjes zonder clears ervoor als dorpje leeg staat.
Wildcard. stuurt ook treintjes op 15s.

dat zijn degene die mij aanvallen.. en vandaag dennis maar die stuurde alles al rond 7 uur ;)
dus ik denk idd dat er nog spelers zijn die ook zo zullen timen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt niet eens front met Happers dus jij kunt al helemaal niets zeggen lol :D
Laten we het zo zeggen, de front spelers bakken er iig niets van. Dat lijkt me wel duidelijk, de vv`s doen het tot nu toe wel mooi hoor. Daar is niets van te zeggen.

hij roept hier dat de meeste happers geen kwaliteit hebben ;) & ik weet wel zeker dat de meeste daar dat wel hebben ;) & nu zeg je de front spelers is groot verschil hea?:rolleyes:

& herman dat zijn 4 spelers van de 16 spelers lijkt me niet het merendeel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan