Zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser70614

Guest
Wat zouden jullie ervan vinden als tribalwars met deze mooie dagen gewoon op slot gaat? Niet bereikbaar :D.
 
Reactiescore
4
In deze periode wordt er sowieso veel vakantievervanging gedraaid omwille van de mensen die op reis gaan. Zo zal het ook zijn bij zulke mooie dagen, je hebt altijd mensen die niet houden van de zon en liever binnen zitten. TribalWars deze dagen sluiten heeft dus weinig nut.
 

DeletedUser70614

Guest
nee denk ook niet dat het gebeurd of dat het goed zou zijn, maar ik denk wel dat 80%+ van de accounts een stuk minder actief is met dit mooie weer. Tribalwars op slot is inderdaad geen goed idee, maar wat dacht je van een slaapmodus net als die op een speed word gebruikt.
 

DeletedUser

Guest
nee denk ook niet dat het gebeurd of dat het goed zou zijn, maar ik denk wel dat 80%+ van de accounts een stuk minder actief is met dit mooie weer. Tribalwars op slot is inderdaad geen goed idee, maar wat dacht je van een slaapmodus net als die op een speed word gebruikt.

Dat kan je in feite doen, maar wat is dan de grens van mooi weer en slecht weer om die slaapmodus te doen, er is nu toch ook al nachtbonus...
En een ganse zomer slaapmodus doen is saai. + Dan moet dat heel vroeg aangekondigd worden, spelers zitten nu mss in oorlog, dan moeten de plannen drastisch veranderd worden.

Conclusie => Nee
 
Reactiescore
770
Wat zouden jullie ervan vinden als tribalwars met deze mooie dagen gewoon op slot gaat? Niet bereikbaar :D.

nee denk ook niet dat het gebeurd of dat het goed zou zijn, maar ik denk wel dat 80%+ van de accounts een stuk minder actief is met dit mooie weer. Tribalwars op slot is inderdaad geen goed idee, maar wat dacht je van een slaapmodus net als die op een speed word gebruikt.

1322530685563.jpg


Belachelijk voorstel. Sorry. Men moet zelf weten wanneer het tijd is van zijn lui gat een bouwvakkerreet te maken en buiten spelen/werken/zich nuttig maken.
 

DeletedUser

Guest
En hoe denk je dat Innogames hun personeel gaat betalen? Wordt hun loon ook in de zomer bevroren?
 

DeletedUser22681

Guest
innogames betaald hun medewerkers al jaren in natura, dat is geen probleem.
 
Reactiescore
2
innogames betaald hun medewerkers al jaren in natura, dat is geen probleem.

de mods en al die andere dat er zijn op de .nl server(en andere) is met pp ja .. Maar denk niet de mensen van Innogames zelf in Duitsland, designers nzo, die zullen wel niet in natura betaald worden.
Denk ik toch ..
Maar al bij al, geen goed idee voor een slaapmodus of wat dan ook.
 

DeletedUser61042

Guest
Ik ben het hier 100% mee eens ze zouden tw op slot moeten gooien in de zomer misschien zelfs wel het hele jaar:D
 
Reactiescore
2
Een antwoord van een oud speler die niks bereikt heeft en daarom boos is op het spel, maar toch op het forum blijft zitten om ooit zijn wraak te behalen.
Conclusie: ga buiten spelen. ;)
 

DeletedUser68420

Guest
ahahaha. Wat een baggere vraag is dit. Dat dacht je toch niet echt he? :D
 

DeletedUser

Guest
lekker de zomer in je bol met je zwoele blik naar meisjes met korte rokjes staren
 
Reactiescore
31
En nu gaan we te ver offtopic.
Aangezien dit toch een onserieus topic is, wordt het gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan