zombies

DeletedUser39375

Guest
er leven zombies op tribal wars
val ik een dorp aan,
dood alle vijanden.
val vervolgens weer aan om het dorp te plunderen.
worden bijna al mijn troepen gedood terwijl er geen troepen van de tegenstander meer zijn.
lopen er dan misschien poltergeisten rond in dat dorp?
 

DeletedUser

Guest
Als het geen bb dorp is kan het zijn dat hij z'n troen heeft gedodged en een paar heeft laten staan zodat het lijkt alsof zijn troepen allemaal dood zijn.
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk heeft je tegenstander ondersteuning gekregen van zijn stam of vrienden. Misschien had je niet alle troepen van hem gedood.
 

DeletedUser39375

Guest
bij de eerste aanval werden alle troepen gedood.
er was geen ondersteuning van andere dorpen.
aanval werd van mij gedaan met zware ,lichte cavelerie.
boogschutters te paard.
en veel speer en zwaardmannen.
tevens boogschutters en bijl vechters.
begrijpelijk dat je bij de eerste aanval verliezen lijdt.
maar nu komt het
bij de 2e aanval waren er geen vijandelijke troepen meer in het dorp
ook geen ondersteuning.
maar toch werden mijn zware cavelerie en rammen en katapulten kansloos afgeslacht.
volgens mij moet dan de enige uitleg zijn dat er zombies ronddwalen in dat dorp.
anders is dit niet mogenlijk toch?
 

DeletedUser

Guest
bij de eerste aanval werden alle troepen gedood.
er was geen ondersteuning van andere dorpen.
aanval werd van mij gedaan met zware ,lichte cavelerie.
boogschutters te paard.
en veel speer en zwaardmannen.
tevens boogschutters en bijl vechters.
begrijpelijk dat je bij de eerste aanval verliezen lijdt.
maar nu komt het
bij de 2e aanval waren er geen vijandelijke troepen meer in het dorp
ook geen ondersteuning.
maar toch werden mijn zware cavelerie en rammen en katapulten kansloos afgeslacht.
volgens mij moet dan de enige uitleg zijn dat er zombies ronddwalen in dat dorp.
anders is dit niet mogenlijk toch?


Ik weet eigenlijk niet of ik dit serieus moet nemen....

Hoe weet je dat er geen ondersteuning is gestuurd? Publiceer het bericht anders even.
 

DeletedUser

Guest

Ik zie nu geen bericht. Ga naar dat bericht, klik onderaan op bericht publiceren en stuur de link naar me door.

Over de muur:
De muur zorgt voor basisverdediging. Dat betekent dat er inderdaad een paar troepen van je zullen sneuvelen als de muur hoog genoeg is. Ze worden claustrofobisch als ze eenmaal binnen de muren zijn en plegen zelfmoord, bedenk zelf maar wat.
Hoe hoger de muur, hoe hoger de basisverdediging is.
 

DeletedUser39375

Guest
dus toch een poltergeist in de muren.
das voor het eerst in mijn leven dat ik hoor dat muren mensen doden!
zal die wel ingetsort zijn en het puin op de koppen van mijn troepen terecht zijn gekomen.
 

DeletedUser

Guest
Je kan wel blijven zeuren, maar zolang je geen rapportjes toont weten we niet eens precies wat er aan de hand is.
Wat dus geen zin heeft.
 

DeletedUser

Guest
Je kan wel blijven zeuren, maar zolang je geen rapportjes toont weten we niet eens precies wat er aan de hand is.
Wat dus geen zin heeft.

Inderdaad. Volg deze gids om een bericht te publiceren, post het dan hier als volgt in het code-block:

Code:
[report_diplay]{Gehele reeks cijfers aan het eind van de URL van je bericht}[/report_display]

[I]Of:[/I]

[report]{Gehele reeks cijfers aan het eind van de URL van je bericht}[/report]
 

DeletedUser39375

Guest
Je kan wel blijven zeuren, maar zolang je geen rapportjes toont weten we niet eens precies wat er aan de hand is.
Wat dus geen zin heeft.

lieve jongen daantje!
ik zeur niet,ik stel een vraag.
weleens bij stil gestaan dat er spelers zijn die geen idee hebben hoe je rapportjes moet plaatsen op dit forum?
je bent een aardige jongen maar ook een beetje onozel!
 

DeletedUser

Guest
je gaat naar je rapport onder aan het rapportje staat: Dit bericht publiceren
klik daarop kopieer de link plaats het hier de link en wij kunnen het zien
 

DeletedUser

Guest
lieve jongen daantje!
ik zeur niet,ik stel een vraag.
weleens bij stil gestaan dat er spelers zijn die geen idee hebben hoe je rapportjes moet plaatsen op dit forum?
je bent een aardige jongen maar ook een beetje onozel!
Het werd al duidelijk uitgelegd, maar jij ging door met je zombie/poltergeist/spook verhaal.
Daarom reageerde ik zo.
 

DeletedUser11302

Guest
Dit is er waarschijnlijk gebeurd:

Bij je eerste aanval van je aan met je troepen ,zonder verkenners ?. Zijn "zogezegde" volledige troepental werd gedood maar omdat hij een heel pak van zn troepen uit het dorp had gezet (dmv OS te sturen naar iemand anders of iemand aan te vallen..) leek het alsof er niets meer in zat...

Bij je tweede aanval zijn de troepen die bij de eerste aanval uit het dorp zijn, terug in het dorp.. Je valt aan en alles is dood!

Moraal van het verhaal:
Stuur altijd verkenners mee!
 

DeletedUser

Guest
Nah doe het gewoon goed dan heb je geen verkenners nodig. ;)
Maarja ben w1 gewent met techlevels. Daar zijn verkenners in een aanvalsdorp niet handig.
 

DeletedUser

Guest
Nah doe het gewoon goed dan heb je geen verkenners nodig. ;)

dats niet waar toe ik speelde in w9 hadden we oorlog 2 stammen die 1 continent helemaal voor zig zelf hadden tot ze niet anders konden dan elkaar aantevallen de gene die bij de rand van oorlog liggen die kregen os van mensen die niet aangevallen konden worden zo moesten de tegenstand minsten 10 volle aanvals legers sturen om het dorp weg tevaagen van troepen dus daar gebruikte je echt wel verkenners anders kon je net zo goed gelijk weg gooien. oke daar had je ze niet super nodig omdat je wist dat er bijna 99% gasjes staan waar je niet tegen op kan.

en als jij gaat edelen dan stuur jij vast ook wel een treintje van 5 edeles niet waar?daar stuur je eerst 1/2 veeg ploegen maar daarvoor stuur ik nog een verkenners om een beetje intschatten als ik er niet 5 voor moet sturen snap je wat ik bedoel?
 

DeletedUser

Guest
dats niet waar toe ik speelde in w9 hadden we oorlog 2 stammen die 1 continent helemaal voor zig zelf hadden tot ze niet anders konden dan elkaar aantevallen de gene die bij de rand van oorlog liggen die kregen os van mensen die niet aangevallen konden worden zo moesten de tegenstand minsten 10 volle aanvals legers sturen om het dorp weg tevaagen van troepen dus daar gebruikte je echt wel verkenners anders kon je net zo goed gelijk weg gooien. oke daar had je ze niet super nodig omdat je wist dat er bijna 99% gasjes staan waar je niet tegen op kan.

en als jij gaat edelen dan stuur jij vast ook wel een treintje van 5 edeles niet waar?daar stuur je eerst 1/2 veeg ploegen maar daarvoor stuur ik nog een verkenners om een beetje intschatten als ik er niet 5 voor moet sturen snap je wat ik bedoel?
Gewoon goed faken en goed timen nix verkenners nodig.
Als ik verkenners in m'n aanvalsdorp maak dan is mijn clear minder sterk kwa leger maar ook kwa techlevels, of mijn verdediging is verzwakt.
Je kan totaal 15 levels ontwikkelen. Dus standaard def, speer/zwaard. (geen boogshit) en voor de aanval bijl LC en rammen. Dat zijn 5 verschillende eenheden. Niet dat je def in een aanvalsdorp bouwt maar als je het wil verdedigen moet je speer en zwaard ook ontwikkelen.

Dus 5 x 3 = 15. Zijn al m'n techlevels opgebruikt. Dus geen ruimte meer voor scouts.
Ik heb het zo geleerd en het werkt prima. :p Gewoon slim aanvallen dus.
 
Bovenaan