Zogenaamde Spion in Hunt....

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zal hier even mijn verhaal doen, ik ben uit Hunt getrapt. Ik zou spioneren voor Smokey en ReSa. Dat is niet het geval, ik word hier keihard genaaid.

Ik had tegen mijn oude stam gezegd dat ik ze zou informeren over eventuele aanvallen, om mezelf wat tijd te geven. Ik was volledig omsingeld door mijn oude stam, dus dat was om tijd te winnen en voorlopig veilig te zitten.

Dit heb ik dus niet gedaan.

Ook willen ze hun zogenaamde harde bewijs ook niet laten zien, wat ook een beetje raar is denk ik zo......

Er was voor mijn overstap naar Hunt al een lek, daar was wel hard bewijs voor, dat lek is nooit gevonden. En daar draai ik nu voor op.


Maar zo behandelen ze dus een lid dat alles voor zijn stam doet. Mijn os loopt nu nog terug, was gelukkig maar een dorp of 45 op 160 uur;)

Voor eventuele vragen, even een pm.

Grtz Blim
 

DeletedUser

Guest
Daar kunnen wij niks aandoen denk ik,

wel goed dat je het hier post,

Ik kan je alleen veel succes wensen in een ander wereld, meestal als een lid word gekicked, dan wordt gij ook :edelman:
 

DeletedUser

Guest
Ik zal hier even mijn verhaal doen, ik ben uit Hunt getrapt. Ik zou spioneren voor Smokey en ReSa. Dat is niet het geval, ik word hier keihard genaaid.

Ik had tegen mijn oude stam gezegd dat ik ze zou informeren over eventuele aanvallen, om mezelf wat tijd te geven. Ik was volledig omsingeld door mijn oude stam, dus dat was om tijd te winnen en voorlopig veilig te zitten.

Dit heb ik dus niet gedaan.

Ook willen ze hun zogenaamde harde bewijs ook niet laten zien, wat ook een beetje raar is denk ik zo......

Er was voor mijn overstap naar Hunt al een lek, daar was wel hard bewijs voor, dat lek is nooit gevonden. En daar draai ik nu voor op.


Maar zo behandelen ze dus een lid dat alles voor zijn stam doet. Mijn os loopt nu nog terug, was gelukkig maar een dorp of 45 op 160 uur;)

Voor eventuele vragen, even een pm.

Grtz Blim

hahahahahahhaha ik ga uit men dak ^^

eindelijk dit is je verdiende loon om naar je vyand te stappen en je stam te veraden lol vindt dit best grappig goed gedaan hunt goeie kick!!!!!

maar toch blim was men spion niet dus we krijgen nog altijd lekker info binnen ze ontsloegen de verkeerde nu blijven ze zoeken naar een spelt in een hooiberg die ze nooit gaan vinden :D

wie zoekt die vindt :)

Daar kunnen wij niks aandoen denk ik,

wel goed dat je het hier post,

Ik kan je alleen veel succes wensen in een ander wereld, meestal als een lid word gekicked, dan wordt gij ook :edelman:

kans is klein dat het meteen gebeurt ;)
hij ligt redelijk ver van hunt af als ik de kaart bekijk :D
 

DeletedUser

Guest
maar toch blim was men spion niet dus we krijgen nog altijd lekker info binnen ze ontsloegen de verkeerde nu blijven ze zoeken naar een spelt in een hooiberg die ze nooit gaan vinden :D

wie zoekt die vindt :)

Hints? :D
 

DeletedUser34253

Guest
Ik ken blim allanger als vandaag en weet dat hij NOOIT iets spioneerd hij blijft ALTIJD trouw aan zijn stam.

+Doordat Blim naar HUNT was gegaan mocht ik niet op zijn account (fusie) door HUNT omdat ze me niet vertrouwde en dachten dat ik connecties had in HUNT dus het account naar de *****.

+Door HUNT hadden ik en blim ruzie.


HUNT wilt gwn de beste stam uithangen door gwn leden te kicken en dan te zeggen 'kijk wat wij hebben gedaan (leiding) we hebben de spion eruit gehaalden nu is er geen spion meer in HUNT '
Ondertussen zijn er meer als 1 spion in HUNT en daar hoort blim echt niet bij ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ken blim allanger als vandaag en weet dat hij NOOIT iets spioneerd hij blijft ALTIJD trouw aan zijn stam.

+Doordat Blim naar HUNT was gegaan mocht ik niet op zijn account (fusie) door HUNT omdat ze me niet vertrouwde en dachten dat ik connecties had in HUNT dus het account naar de *****.

+Door HUNT hadden ik en blim ruzie.


HUNT wilt gwn de beste stam uithangen door gwn leden te kicken en dan te zeggen 'kijk wat wij hebben gedaan (leiding) we hebben de spion eruit gehaalden nu is er geen spion meer in HUNT '
Ondertussen zijn er meer als 1 spion in HUNT en daar hoort blim echt niet bij ;)

Dramaqueen
 

DeletedUser

Guest
hahahahahahhaha ik ga uit men dak ^^

eindelijk dit is je verdiende loon om naar je vyand te stappen en je stam te veraden lol vindt dit best grappig goed gedaan hunt goeie kick!!!!!

Maar toch blim was men spion niet dus we krijgen nog altijd lekker info binnen ze ontsloegen de verkeerde nu blijven ze zoeken naar een spelt in een hooiberg die ze nooit gaan vinden :d

wie zoekt die vindt :)



kans is klein dat het meteen gebeurt ;)
hij ligt redelijk ver van hunt af als ik de kaart bekijk :d

+1 :d
 

DeletedUser13811

Guest
Ik zal hier even mijn verhaal doen, ik ben uit Hunt getrapt. Ik zou spioneren voor Smokey en ReSa. Dat is niet het geval, ik word hier keihard genaaid.

Ik had tegen mijn oude stam gezegd dat ik ze zou informeren over eventuele aanvallen, om mezelf wat tijd te geven. Ik was volledig omsingeld door mijn oude stam, dus dat was om tijd te winnen en voorlopig veilig te zitten.

Dit heb ik dus niet gedaan.

Ook willen ze hun zogenaamde harde bewijs ook niet laten zien, wat ook een beetje raar is denk ik zo......

Er was voor mijn overstap naar Hunt al een lek, daar was wel hard bewijs voor, dat lek is nooit gevonden. En daar draai ik nu voor op.


Maar zo behandelen ze dus een lid dat alles voor zijn stam doet. Mijn os loopt nu nog terug, was gelukkig maar een dorp of 45 op 160 uur;)

Voor eventuele vragen, even een pm.

Grtz Blim


En nu moeten we je zielig vinden?
 

DeletedUser14238

Guest
Mensen beschuldigen en zwart maken over dingen dat ze niet gedaan hebben, dat is zielig. :(
En er geen bewijs op hebben is nog zieliger.
Ik ben nu ook benieuwd naar het 'grote bewijs' van HUNT. ;)
 

DeletedUser14522

Guest
Mensen beschuldigen en zwart maken over dingen dat ze niet gedaan hebben, dat is zielig. :(
En er geen bewijs op hebben is nog zieliger.
Ik ben nu ook benieuwd naar het 'grote bewijs' van HUNT. ;)

Hoe weet jij dat die het niet gedaan heeft?
En hoe denk jij te weten dat er geen bewijs is?

Enja het grote bewijs hoeft toch niet aan de hele wereld gezien te laten worden, als de leiding over zo een bewijs beschikt komt een kick als gevolg, want ik denk niet dat je lukraak mensen eruit gooit op gronde van niks. :rolleyes:
 

DeletedUser14238

Guest
Hoe weet jij dat die het niet gedaan heeft?
En hoe denk jij te weten dat er geen bewijs is?

Enja het grote bewijs hoeft toch niet aan de hele wereld gezien te laten worden, als de leiding over zo een bewijs beschikt komt een kick als gevolg, want ik denk niet dat je lukraak mensen eruit gooit op gronde van niks. :rolleyes:

Er zal wel een andere reden geweest zijn. :rolleyes:
Maar als Blim zelf er al geen bewijs van krijgt is het toch maar erg hoor. ;)
 

DeletedUser24762

Guest
hahahahahahhaha ik ga uit men dak ^^

eindelijk dit is je verdiende loon om naar je vyand te stappen en je stam te veraden lol vindt dit best grappig goed gedaan hunt goeie kick!!!!!

maar toch blim was men spion niet dus we krijgen nog altijd lekker info binnen ze ontsloegen de verkeerde nu blijven ze zoeken naar een spelt in een hooiberg die ze nooit gaan vinden :D

wie zoekt die vindt :)



kans is klein dat het meteen gebeurt ;)
hij ligt redelijk ver van hunt af als ik de kaart bekijk :D

Dat zou je waarschijnlijk ook gezegt hebben als blim wel de spion was ;)
 

DeletedUser36954

Guest
Hmmm

Smoke, ik dacht dat jij bij hoog en laag beweerde dat jouw spionnetje niet bekent was bij jouzelf, weet je nog?

Hoe kun je dat zeggen hier, dat Blim het niet was, je was zo op je ** getrapt dat we niet geloofden dat jij je eigen spion niet kent:p........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan