Zogenaamd TOP speler(s)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67609

Guest
Slither flop. Zet zichzelf iedere keer weer voor schut.

Over Cry ik vind dit maar een complex geval. Misschien niet super netjes maar ach. Doe me ding no stress
 

DeletedUser44415

Guest
Deze topic mag eigenlijk wel gesloten worden aangezien deze gewoon een ander top/flopspeler-topic is, daar had linkermuisklik. wel gelijk in.
 

DeletedUser74005

Guest
trouwens, wou de 'betere' spelers van on niet stabben?:)
Ik hoorde namelijk dat ze allemaal voor tree probeerden te solliciteren:p

zelfs de leiders:eek:

idd :p Meerdere keren zelfs

Van Gogh 18.08.14 15:49
nee. misschien 6 spelers. allemaal in jullie top 10. dan zijn we sterker en hebben we allemaal meer edelruimte? het is niet zo dat wij het als fusie zien en wij rechten e.d. hoeven.

Van Gogh 18.08.14 20:35
hahaha. uhu stam veraden. kijk eens naar de stats ;) op een gegeven moment moet je iets hé

Van Gogh 18.08.14 20:52
[player]UnbreakableR[/player]
[player]Van Gogh[/player]
[player]yaze[/player]
[player]raoul593[/player]
[player]Patrickdev[/player]
[player]krijgertijger[/player]

Deze spelers zouden wij dan aanraden.

Van Gogh 19.08.14 10:27
uhm... zou dan misschien unbreakbleR, raoul en ik een optie zijn?

Van Gogh 19.08.14 10:37
Niet omdat ik wordt aangevallen, Niet omdat ik geen goede band meer heb met mijn stam.

Maar de reden is, dat wij niet meer verder kunnen op deze manier uiteindelijk. Ik dacht dat we wat meer zouden voor elkaar krijgen. Helaas is dat mij niet gelukt. Tenminste niet zoals ik dat voor mij zag.

Dit stond ook niet in de planning. Maar ik kreeg een mail van een lid die zei dat ze erover dachten om met een paar leden weg te gaan uit de stam omdat zoals ik ook al in een voorafgaand mailtje had verteld het perspectief niet al te groot was.

Daarom is het ook voor mij tijd om te gaan kijken wat ik moet gaan doen. We verliezen onderin alleen maar leden en bovenin zijn er maar een stuk of 6 die ook nog groeien.

Omdat ik een tijdje terug met je had gesproken dacht ik dat je misschien welwillend hierover zou hebben kunnen staan. Daarom dat ik dus bij jou aanklopte. Maar ik heb mijn stam nog nooit verraden. Maar op een gegeven moment moet je kiezen voor je zelf. Anders ga je ten onder door de stam. Een mooie gedachte. Maar uiteindelijk ga je hierdoor dus de oorlog nooit winnen. Als je snapt wat ik bedoel.

Met vriendelijke groet,

Maikel|Team V.
 

DeletedUser

Guest
Juist maar er zijn ook zoveel dingen dat je ook in PM kan oplossen, hoef je ook niet speciaal een topic te openen op AF.
Daar ging mijn punt om. Cry heeft dat nog in PM willen bespreken maar Break heeft hem geblokkeerd, komt dat een hele post opmaken om te vragen ofdat het net daarna op slot kan.
Vind ik dan een waardeloos topic hoor.



Ik spreek mijn eigen tegen, dat weet ik maar dat komt weer omdat jullie mijn objectieve en subjectieve meningen samen zetten.
Objectief is het ook zo dat alle manieren goed zijn om aan top te geraken.
Subjectief ben ik er wel tegen dat er gebackstabbed word om aan top te geraken.
Laat staan dat internen nog aanvaardbaar is in mijn ogen.

Ik ben de soort van persoon die objectief ga oordelen voordat ik subjectief ga oordelen.

Ben het er mee eens dat hij geen topic moet openen voor dit, maar een post op top/flopstammen zou ik ook hebben gedaan. Als iemand me via valse beloftes dorpen afhandig zou proberen te maken, zou ik hem ook confronteren op het AF. Als iemand zo een praktijken hanteert, zou ik het ook posten en zijn reputatie op het AF naar beneden willen halen. Dat is dan niet eens zwak, maar er gewoon voor zorgen dat hij de reputatie krijgt die hij verdient.

Dat hij vraagt voor een slotje zonder dat Cry me a river deftig kan reageren, keur ik niet goed maar ik heb hem hier nog niet deftig op zien reageren. Behalve een foto dan die aantoont dat je altijd kritisch moet zijn. Indien hij toch deftig heeft gereageerd dan zal ik dat over het hoofd hebben gezien, mijn excuses dan.

Objectief en subjectief, je hebt het nu al een tien tal keer gebruikt maar als je zegt alle manieren zijn goed om aan de top te komen. Dat is puur subjectief, dat is een mening. Dat je aan de top kan komen door te stabben, dat is objectief maar dat het goed is, is toch echt een eigen mening...
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan