Zogenaamd TOP speler(s)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74073

Guest
Hoi!

Een tijdje terug viel mijn oog op de speler: Cry me a river of tears
Later werd mij bekend hoe deze speler speelt.

Een paar weken terug kregen wij een nieuw lid in onze stam (Een MB van cry me a river of tears), deze speler werd geedelt door de man wie hem beloofd had te beschermen zodra het deze uitkwam. (cry me a river of tears)
Cry me a river of tears had hem beloof niet aan te vallen, zolang deze speler alleen OFF troepen zou bouwen en zijn defence dood zou lopen. Dom genoeg deed deze speler dat. Vervolgens kwamen de edels van cry me a river of tears.

Sinds kort is de speler Cry me a river of tears ook aanvallen tegen mij begonnen. Dit ging als volgt:
Als allereerst heeft hij mij geprobeerd over te halen om mijn stam On. te verraden, dit lukte hem niet.
Toen heeft hij Tree. overgehaald om allemaal fakes op mij af te sturen. Dit gebeurde.
Vervolgens probeerde hij mij te intimideren met zijn punten aantal. Toen dit niet lukte probeerde hij mij wijs te maken dat zijn aanvallen FAKES waren, en die van Tree. allemaal clears met edels. (Gelukkig weet ik hoe het spelletje werkt)
Na veel van zijn clears dood te hebben gemaakt probeerde hij weer een dealtje met mij te sluiten. Hij zou voor mij een plekje in Tree. kunnen regelen als ik wat dorpjes aan hem zou overhandigen, wat natuurlijk weer een leugen was van deze speler. Vandaar dat ik er niet op in ging.
Al hoewel deze speler zweerde op alles wat hem heilig was dat hij alleen voor afleiding zorgde, heeft hij wel 3 dorpen van mij geedelt en er volgen nog meer.

Zelf gaat het tegen mijn principes in om tegen mijn mede mens te liegen, zeker als het om een spelletje gaat. En van iemand die 2e staat in dit spel had ik wel wat meer verwacht dat leugens en bedrog. De manier waarop hij het spelletje speelt vind ik zelf nogal zwak.

Nu is mijn vraag als volgt... Is deze tactiek nodig om hoger op te komen in tribalwars? Mensen misleiden, bedriegen en voorliegen.. Of is er ook een andere manier om in de top 5 te belanden? Een manier die wel respect van andere verdient.

[quot]UnbreakableR 18.08.14 21:02
Waarom heb ik zo een gevoel dat hun de verwarring zijn en jij diegene die de edels gaat laten lopen?;)

Cry me a river of tears 18.08.14 21:04
:eek: zie je edels lopen :eek: dan doe ik iets fout, en als wij iemand aanvallen worden alle aanvallen in de nacht verstuurt en dan komen ze allemaal om 07:00:01 aan :D en ga je gang block onze aanvallen en verlies dorpen aan tree

Met vriendelijke groet,
Giel

UnbreakableR 18.08.14 21:06
Heel simpel. Je scouts zijn er om informatie te verkrijgen. Tree. zit veel te ver om te kunnen edelen. Tenminste, dat duurt toch 40 uur minimaal.

En zo goed als ik het zie, zijn de aanvallen van Tree. fakes. Aangezien deze heel slecht getimed zijn en sommige in de nacht aankomen;)

UnbreakableR 18.08.14 21:07
En dat je informatie naar ons toe speelt dat jij als afleiding werkt, spreekt ook een beetje tegen..
Het heeft geen zin om afleiding aanvallen naar ons toe te sturen en dit vervolgens te zeggen? Dan is de afleiding er een beetje af..

Cry me a river of tears 18.08.14 21:08
maar ik wil een spannende oorlog, daarom gaan we samen rekenen. wij hebben 51 dorpen waarvan 3 ver weg liggen dus hebben we 48 dorpen. nou iedereen met geoznd verstand heeft de ene helft off de andere helft deff dus 24 off dorpen. laat daar de helft een volle clear van zijn dan hebben we 12 clears. nu naar de edels een edel voor ons kost ongeveer 6miljoen GS totaal voor een trein hebben we dus 24Mil nodig, met 1 trein is het niet slim zo'n grote stm aan te pakken dus hebben we er al gauw 3 nodig, dat is ongeveer 85miljoen GS. maar we edelen ook andere dorpen dus hebben we nog meer GS nodig. ergens lijkt dit wel heel veel GS om te hebben :eek: en dan hebben we ook nog GS nodig om onze dorpen uit te bouwen en alle troepen draaiende te houden :eek:

Met vriendelijke groet,
Giel

Cry me a river of tears 18.08.14 21:08
misschien mogen wij tree niet ;)

Met vriendelijke groet,
Giel

UnbreakableR 18.08.14 21:09
xD waarom help je ze dan?;)

Cry me a river of tears 18.08.14 21:10
misschien omdat we er wat voor terugkrijgen ;) maar geloof wat je wilt jij moet met je deff gaan schuiven wij niet :D

Met vriendelijke groet,
Giel [/quote]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoi!

Een tijdje terug viel mijn oog op de speler: Cry me a river of tears
Later werd mij bekend hoe deze speler speelt.

Een paar weken terug kregen wij een nieuw lid in onze stam (Een MB van cry me a river of tears), deze speler werd geedelt door de man wie hem beloofd had te beschermen zodra het deze uitkwam. (cry me a river of tears)
Cry me a river of tears had hem beloof niet aan te vallen, zolang deze speler alleen OFF troepen zou bouwen en zijn defence dood zou lopen. Dom genoeg deed deze speler dat. Vervolgens kwamen de edels van cry me a river of tears.

Sinds kort is de speler Cry me a river of tears ook aanvallen tegen mij begonnen. Dit ging als volgt:
Als allereerst heeft hij mij geprobeerd over te halen om mijn stam On. te verraden, dit lukte hem niet.
Toen heeft hij Tree. overgehaald om allemaal fakes op mij af te sturen. Dit gebeurde.
Vervolgens probeerde hij mij te intimideren met zijn punten aantal. Toen dit niet lukte probeerde hij mij wijs te maken dat zijn aanvallen FAKES waren, en die van Tree. allemaal clears met edels. (Gelukkig weet ik hoe het spelletje werkt)
Na veel van zijn clears dood te hebben gemaakt probeerde hij weer een dealtje met mij te sluiten. Hij zou voor mij een plekje in Tree. kunnen regelen als ik wat dorpjes aan hem zou overhandigen, wat natuurlijk weer een leugen was van deze speler. Vandaar dat ik er niet op in ging.
Al hoewel deze speler zweerde op alles wat hem heilig was dat hij alleen voor afleiding zorgde, heeft hij wel 3 dorpen van mij geedelt en er volgen nog meer.

Zelf gaat het tegen mijn principes in om tegen mijn mede mens te liegen, zeker als het om een spelletje gaat. En van iemand die 2e staat in dit spel had ik wel wat meer verwacht dat leugens en bedrog. De manier waarop hij het spelletje speelt vind ik zelf nogal zwak.

Nu is mijn vraag als volgt... Is deze tactiek nodig om hoger op te komen in tribalwars? Mensen misleiden, bedriegen en voorliegen.. Of is er ook een andere manier om in de top 5 te belanden? Een manier die wel respect van andere verdient.

Vetgedrukte is een stab. Dathij zei dat zijn attacks fakes zijn kan ik begrijpen, dat je in Tree kon wil ik ff weten hoe het zit.

Myrte kon hij naar Tree?
 

DeletedUser

Guest
Haters gonna hate. Cry me a river.

Niets illegaal gedaan, alles wat je geloofde was lomp.
 

DeletedUser74073

Guest
Dat is één van de berichten die tussen ons is gelopen. Zo zijn er nog vele meer waarbij hij mijn makkelijker probeert te clearen/edelen.

Haters gonna hate. Cry me a river.

Niets illegaal gedaan, alles wat je geloofde was lomp.

Ik heb niks geloofd. Mijn vraag is alleen:
Is dit de speel tactiek die wordt uitgeoefend door de top 5 leden?
Of is er ook een eervolle manier?
 

DeletedUser

Guest
Haters gonna hate. Cry me a river.

Niets illegaal gedaan, alles wat je geloofde was lomp.

Dat van die MB is een stab... Beloven dat die in Tree kon als hij dorpen gaf terwijl dit niet kon is ook een stab ---> moet eerst nog bewezen worden, dat hij er niet in kon.

Nee niets illegaals maar dan ben je gewoon een stabber...
 

DeletedUser74073

Guest
En deze speler is inderdaad meer ervaren dan ik.. Ookal heeft hij heel veel PA in zijn account gestoken.
 

DeletedUser

Guest
En het is de bedoeling dat hij dan zijn excuses komt aanbieden en gaat smeken voor vergevenis?
TW is oorlogspel en backstabben hoort nu eenmaal bij het spel.
Daarmee is iedereen het over eens.
Slotjestijd Poo.
 

DeletedUser74073

Guest
[quot]UnbreakableR 19.08.14 11:52
Stel je voor, ik verlaat ON. en val mensen aan (Op raol na) Stoppen de aanvallen van jou dan?;)

Acina en ik gaan een stam switch maken.

Cry me a river of tears 19.08.14 11:53
Maar hoezo ineens deze beslissing?

Met vriendelijke groet,

Mick. | [player]Cry me a river of tears[/player]

Cry me a river of tears 19.08.14 12:28
Want dit is iets om over na te denken

Met vriendelijke groet,

Mick. | [player]Cry me a river of tears[/player]

UnbreakableR 19.08.14 12:35
Ik heb niet zoveel met de meeste mensen hier. Het is alleen geven en niets krijgen.

De meer ervaren spelers (Van gogh, Raol, Ect) heb ik wel vriendschappelijk contact mee.

Cry me a river of tears 19.08.14 12:42
Ja oke, maar aan welke stam ben je aant het denken dan?

Met vriendelijke groet,

Mick. | [player]Cry me a river of tears[/player]

Cry me a river of tears 19.08.14 12:56
Ze denken aan tree toch?

UnbreakableR 19.08.14 13:02
Daar bespreken we nog over^^

Cry me a river of tears 19.08.14 13:23
Oeh dan is het handig als wij jullie met rust laten anders neemt tree jullie niet aan

Cry me a river of tears 19.08.14 14:05
Missch kunnen we een deal maken?

UnbreakableR 19.08.14 14:06
?

Cry me a river of tears 19.08.14 14:06
*misschien

UnbreakableR 19.08.14 14:07
Ja, snapte ik xD Wat voor deaL?

Cry me a river of tears 19.08.14 14:07
Ik denk dat wij je wel in tree kunnen krijgen maar dan willen wijber wel wat voor terug ;)

UnbreakableR 19.08.14 14:08
?? vertel

Cry me a river of tears 19.08.14 14:09
Nou kijk sommige van je dorpen liggen erg mooi voor ons cluster ;)

UnbreakableR 19.08.14 14:09
Haha. No thanks.

Cry me a river of tears 19.08.14 14:10
Jammer samenwerken is altijd fijner dan elkaar tegenwerken

Cry me a river of tears[/quot]

En het is de bedoeling dat hij dan zijn excuses komt aanbieden en gaat smeken voor vergevenis?
TW is oorlogspel en backstabben hoort nu eenmaal bij het spel.
Daarmee is iedereen het over eens.
Slotjestijd Poo.

Inderdaad. Daarom is mijn vraag ook: Zijn er top spelers die het spel wel eerlijk kunnen winnen zonder dat zij (Proberen) iemand te misleiden. Of bestaat de top uit misleiden en bedriegen? Ik win een spelletje liever met het gevoel dat ik er ook iets voor gedaan moet hebben;) Niet mensen hun vertrouwen winnen om er daarna over heen te lopen.
Vind ik nogal disrespectvol en zielig voor de mensen die er wel in trappen. Want deze mensen hebben ook eerlijk het spelletje gespeeld en er veel tijd in gestoken.
En ik wacht niet op excuses.

En ik heb het spelletje ook niet altijd eerlijk gespeeld. Zo heb ik Cry me a river of tears bijvoorbeeld heel even laten denken dat ik ook echt mijn maten zou verraden, om hem zo onverwacht terug te pakken.
Helaas wilde deze speler weer gratis dorpjes en lukte het niet;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67437

Guest
ten eerste we hebben onze MB niet gestabt, hij viel ons eerst aan. we hadden een dorp overgenomen en daarna werd zijn edelclear pas verstuurd. dus dat is ten eerste geen stab aan onze kant, dat we hem daarna wegspelen vind ik terecht. wij hebben nooit beloofd dat we je in tree zouden krijgen, we wilde wel kijken wat we voor je konden doen. en hoe kunnen we jou overhalen je stam te verraden, als je zelf al weg wilde uit ON dat is een stab vanuit jou kant want je hebt wel gewoon OS van hun gekregen. volgensmij ben je gewoon een slechte verliezer.

PS: misleiden en stabben is iets anders, in mijn ogen heb ik jou niet gestabt maar misleid
 
Reactiescore
372
Dat van die MB is een stab... Beloven dat die in Tree kon als hij dorpen gaf terwijl dit niet kon is ook een stab ---> moet eerst nog bewezen worden, dat hij er niet in kon.

Nee niets illegaals maar dan ben je gewoon een stabber...

Over die MB ben ik het gedeeltelijk met je eens. Als ik een bg of wat dan ook met iemand heb, en ik wil deze verbreken geef ik deze persoon standaard een nap van minimaal 3 dagen. Het is niet netjes, maar het gebeurd. Ik zie dit echter niet als een stab. Een MB gebruik je, en als je daar niets meer aan hebt wil je daar natuurlijk vanaf. Iedereen doet dit op zijn eigen manier, de één wat netter dan de ander.

Daarbij vind ik dat het woord 'stabben' de laatste tijd nogal uitgemolken wordt... Je kan een stamgenoot stabben door je stam te leaven en hem direct aan te vallen, iemand aanbieden om te fuseren en dan het wachtwoord niet geven, etc etc...

Ik weet dat veel spelers het laf vinden wat cry - dit keer :D - gedaan heeft (en dan ga ik er van uit dat wat hier staat waar is) maar dit is wel onderdeel van het spel.

Dit is tribalwars, een browsergame waar je oorlogen voert. Manipulatie, chantage en zelfs spionage zijn normaal en onderdeel van het spel.
 

DeletedUser67437

Guest
Over die MB ben ik het gedeeltelijk met je eens. Als ik een bg of wat dan ook met iemand heb, en ik wil deze verbreken geef ik deze persoon standaard een nap van minimaal 3 dagen. Het is niet netjes, maar het gebeurd. Ik zie dit echter niet als een stab. Een MB gebruik je, en als je daar niets meer aan hebt wil je daar natuurlijk vanaf. Iedereen doet dit op zijn eigen manier, de één wat netter dan de ander.

Daarbij vind ik dat het woord 'stabben' de laatste tijd nogal uitgemolken wordt... Je kan een stamgenoot stabben door je stam te leaven en hem direct aan te vallen, info doorgeven aan de vijand, iemand aanbieden om te fuseren en dan het wachtwoord niet geven, etc etc...

Ik weet dat veel spelers het laf vinden wat cry - dit keer :D - gedaan heeft (en dan ga ik er van uit dat wat hier staat waar is) maar dit is wel onderdeel van het spel.

Dit is tribalwars, een browsergame waar je oorlogen voert. Manipulatie, chantage en zelfs spionage zijn normaal en onderdeel van het spel.


onze MB viel ons dus eerst aan, hij verstuurde pas een edelclear nadat wij het dorp hadden gepakt, dan mag ik hem terug aanvallen
 

DeletedUser

Guest
Alle manieren zijn goed om top te spelen.
Zolang je geen regels breekt, ben je geen cheater.
Niemand zegt dat je een engel moet zijn in TW.
Er zullen wel meer mensen zijn die zulke dingen doen maar dat je daaroor een topic opent, vind ik belachelijk.
 

DeletedUser67437

Guest
hij zei dat het een gewone clear was, bleek edelclear te zijn en dopr kwijt :( vandaar dat we hem hebben weggespeeld
 

DeletedUser74073

Guest
ten eerste we hebben onze MB niet gestabt, hij viel ons eerst aan. we hadden een dorp overgenomen en daarna werd zijn edelclear pas verstuurd. dus dat is ten eerste geen stab aan onze kant, dat we hem daarna wegspelen vind ik terecht. wij hebben nooit beloofd dat we je in tree zouden krijgen, we wilde wel kijken wat we voor je konden doen. en hoe kunnen we jou overhalen je stam te verraden, als je zelf al weg wilde uit ON dat is een stab vanuit jou kant want je hebt wel gewoon OS van hun gekregen. volgensmij ben je gewoon een slechte verliezer.

PS: misleiden en stabben is iets anders, in mijn ogen heb ik jou niet gestabt maar misleid

De MB van 30k punten viel zijn "bescherm heer" van 200-300k punten als eerst aan?
Sorry, maar dan geloof ik eerder het verhaal van de MB. En niet iemand die mij al weken voor liegt;) Of we hebben het niet over dezelfde persoon. Er zullen vast en zeker meer mensen zijn op wie je dit hebt geflikt.
 
Reactiescore
2.039
Cry me a river of tears 18.08.14 21:04
:eek: zie je edels lopen :eek: dan doe ik iets fout, en als wij iemand aanvallen worden alle aanvallen in de nacht verstuurt en dan komen ze allemaal om 07:00:01 aan :D en ga je gang block onze aanvallen en verlies dorpen aan tree

Met vriendelijke groet,
Giel

Lolled, je moet toch wat als je niet kan tw'en
 

DeletedUser67437

Guest
De MB van 30k punten viel zijn "bescherm heer" van 200-300k punten als eerst aan?
Sorry, maar dan geloof ik eerder het verhaal van de MB. En niet iemand die mij al weken voor liegt;)

wij praten ten eerste geen weken en we waren toen geen 300K, en kijk naar de twstats hij veroverde een dorp van ons, en daarna gingen wij op hem los. get your facts straight
 

DeletedUser74073

Guest
Lolled, je moet toch wat als je niet kan tw'en

Raar genoeg is er geen edel om 7uur ochtend aangekomen.

Topic kan dicht, punt is gemaakt!

Alleen staat mijn vraag nog open: Kan dit spelletje ook op hoog niveau op een leuke/eervolle manier gespeeld worden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan