Zoek een alternatief voor Dirk

DeletedUser78261

Guest
Het is ondertussen wel duidelijk dat Dirk heel erg op @firedrakan geilt en dat zij een negatieve invloed op hem heeft. Van een vlotte en scherpe jongeman heb ik hem zien veranderen in een zombie die geobsedeerd is door firedrakan. We zien hem hier vooral op het forum Rebecca verdedigen en dom meepraten met haar, allemaal wanhopige pogingen om maar in de smaak te vallen, dit is niet gezond meer! Nou heb ik natuurlijk niks tegen mensen die graag bij shemales in bed duiken, sommigen houden gewoon van verassingen en daar is ook niks mis mee. Als dat zo is @dirk-janusIV zijn er genoeg andere shemales waar je je geluk op kan testen, denk aan @sweehx bijvoorbeeld.

Het is tijd voor een nieuwe interventie, de vorige heeft niet gewerkt. @dirk-janusIV bij deze nogmaals, verwijder firedrakan uit je whatsapp en gooi dat wicht van je Skype. Ik weet dat dit moeilijk is, de eerste paar dagen zullen zwaar zijn, maar ik weet zeker dat je het kan! En voor @Stalov hebben we al een topic gemaakt om hem te koppelen, voor jou kunnen we hetzelfde doen. Ik ben bereid mijn steentje hieraan bij te dragen, en met @.TheonlyplanisA als wingman heb ik er alle vertrouwen in dat dat een succes gaat worden. Dirk waarschijnlijk is Rebecca een shemale, een dikke vent van 40 of weet ik het wat voor gedrocht. In het onwaarschijnlijke geval dat ze wel is wat ze zegt jaag jij op een meisje dat allang in een relatie zit, ze zit al 7 jaar met Pieter te belleblazen en heeft nu dan ook nog een kindje. Nou Dirk ik zou zeggen zoek wat anders en verdoe je tijd niet meer, hoe het ook is je verspilt hier je energie mee dus stop ermee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
770
rebecca moet zich nu hier bewijzen dat ze een vrouwmens is door een selfie te trekken met haar en een schoen op haar hoofd.

niets anders telt
 
Reactiescore
110
Firedrakan moet bewijzen dat hij een zij is, tot die tijd moeten we maar uitgaan van hij.
 

DeletedUser78261

Guest
Zo is dat, op het internet zijn gaan we er pas vanuit dat iemand een vrouw is als dit bewezen is. Het gaat hier om de basis, zo moeilijk is dat toch niet?
 
Reactiescore
110
Zo is dat, op het internet zijn gaan we er pas vanuit dat iemand een vrouw is als dit bewezen is. Het gaat hier om de basis, zo moeilijk is dat toch niet?

Ik bedoel, hij/zij schroomt niet allerlei details over zijn/haar persoonlijke leven prijs te geven. Elke dag weer. Dan moet je ook over de brug komen met zo'n bewijsje.
 

DeletedUser78261

Guest
Ja alsof wij allemaal geïnteresseerd zijn in die meuk. Ik kan ook wel verhalen vertellen over hoe het theekransje met tante bep was, en hoe mijn schoonvader me vroeg of ik de tuin misschien wou harken. Maar dat interesseert jullie geen donder natuurlijk. Rebecca denkt wel dat het universum om haar heen draait en we allemaal oeh en ah gaan roepen als ze ons vertelt over haar communicatie opleiding en wat ze die dag gegeten heeft. Dat Dirk nou helemaal wild wordt van al die verhalen wil niet zeggen dat het ons ook maar iets kan schelen. Als je dan zoveel aandacht wilt en ons gaat lopen vervelen met die onzin laat dan ook maar je tetten en je kont zien!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78867

Guest
Het is ondertussen wel duidelijk dat Dirk heel erg op @firedrakan geilt en dat zij een negatieve invloed op hem heeft. Van een vlotte en scherpe jongeman heb ik hem zien veranderen in een zombie die geobsedeerd is door firedrakan. We zien hem hier vooral op het forum Rebecca verdedigen en dom meepraten met haar, allemaal wanhopige pogingen om maar in de smaak te vallen, dit is niet gezond meer! Nou heb ik natuurlijk niks tegen mensen die graag bij shemales in bed duiken, sommigen houden gewoon van verassingen en daar is ook niks mis mee. Als dat zo is @dirk-janusIV zijn er genoeg andere shemales waar je je geluk op kan testen, denk aan @sweehx bijvoorbeeld.

Het is tijd voor een nieuwe interventie, de vorige heeft niet gewerkt. @dirk-janusIV bij deze nogmaals, verwijder firedrakan uit je whatsapp en gooi dat wicht van je Skype. Ik weet dat dit moeilijk is, de eerste paar dagen zullen zwaar zijn, maar ik weet zeker dat je het kan! En voor @Stalov hebben we al een topic gemaakt om hem te koppelen, voor jou kunnen we hetzelfde doen. Ik ben bereid mijn steentje hieraan bij te dragen, en met @.TheonlyplanisA als wingman heb ik er alle vertrouwen in dat dat een succes gaat worden. Dirk waarschijnlijk is Rebecca een shemale, een dikke vent van 40 of weet ik het wat voor gedrocht. In het onwaarschijnlijke geval dat ze wel is wat ze zegt jaag jij op een meisje dat allang in een relatie zit, ze zit al 7 jaar met Pieter te belleblazen en heeft nu dan ook nog een kindje. Nou Dirk ik zou zeggen zoek wat anders en verdoe je tijd niet meer, hoe het ook is je verspilt hier je energie mee dus stop ermee!


Een schande, Dirk heeft nog een grote toekomst voor zich. Hij heeft nog minimaal 50 jaar om een schoontje te vinden. Ik steun bij deze, deze interventie.
 

DeletedUser78869

Guest
Dirk moet gewoon hier in Syrië komen(gewoon het deel onder mijn controle uiteraard), genoeg leuke Syrische meiden hier. We zijn een seculiere republiek en zouden graag wat meer toerisme willen, dus ook als anderen willen komen zou ik zeggen, jullie zijn welkom ;)

Kom genieten aan de kust van Latakia, of laat je gaan in het nachtleven van Damascus.
 

DeletedUser78261

Guest
Het theekranse met tante bep was trouwens best gezellig. Ze heeft dit weekend ook nog gewonnen met bridgen.
 

DeletedUser77710

Guest
Waterdrakan, ik heb nudes, als je flink bent vandaag mag je ze hebben.
 
Bovenaan