zo zot

DeletedUser60360

Guest
Geachte medeTW'ers,
ik ben zo zot van TW dat ik een stamcarrière van w10 heb geschreven



Tribal Wars
Stambiografie





Yoni De Smet

Tribal Wars
Ervaring op w10(‘biografie’)

Op 22 juli 2009 om 18.23 uur begon voor mij het grote avontuur. Ik ging bij ‘D.V.’(= de veroveraars). Daar deed ik mijn eerste ervaring op. Hier was ik eenvoudigweg lid. Ik had er geen speciale functie.

Later ging ik zelf een stam oprichten, samen met Phil Segers (was vroeger PHIL4). Samen voerden wij mijn eerste stamfusie door.

We gingen naar ‘T.T.W.’(=the tribal warriors). Ik werd hier oprichter en stelde orde op zaken. Daarna ging ik mij vooral toeleggen op ledenzaken. Toen ik nog in ‘T.T.W.’ zat, nodigde ik ‘ewokkiller’ uit. Hij begon als een eenvoudig lid, maar werd uiteindelijk ook leider. Deze promotie kwam er omwille van zijn feeling met de stam.

Iets later richtte ik ‘w.o.a.’(=we are one) op. Bij ‘w.o.a’ voerde ik opnieuw een fusie door, samen met PHIL4. ‘w.o.a.’ werd samengevoegd met ‘R*E*V*’(=REVolution), waarvan de broers dieterdiet en wouterr x de oprichters waren.

Na deze fusie merkte ik dat heel wat leden me toch volgden. Dit was voor mij een belangrijk teken. Ze toonden op die manier dat ze me respecteerden. Ook ‘ewokkiller’ volgde me. Dit was voor mij enigszins verrassend. Hij werd voor mij nu een lid waarop ik kon vertrouwen. Ik was zeer gelukkig met hem in de stam. Nu, 3 à 4 jaar later, wanneer ik mijn stamcarrière schrijf, beschrijf ik hem als volgt: een lid om van te dromen, iemand met feeling voor alles wat Tribal Wars betreft.

Intussen is het februari 2010. Ik deed al heel wat ervaring op in verband met Tribal Wars. Na ‘R*E*V*’ ging ik met mijn stam naar ‘CHAOS’(=CHAOS). Na 9 dagen besloten we echter met de hele stam dat het beter was om onafhankelijk verder te gaan. We richtten daarom opnieuw een eigen stam op.

De nieuwe stam werd ‘R.e.v.’. ‘Ewokkiller’ en ik aan het hoofd ervan. Ik werd oprichter en Ewokiller werd leider. Met deze stam had ik mijn eerste oprichtingsstam. Ik voerde er ‘Operatie Graf ’ uit. De oprichtingsstam was heel handig. Bij deze stam kon ik onervaren leden opleiden en ik kon ook intussen mijn ervaren leden behouden. ‘Operatie Graf’ was echter enkel een woedereactie. De helft van mij leden waren weinig actief en ik besloot ze te ontslaan. Ik ging op zoek naar nieuwe leden en vond deze zeer snel. De stam kreeg een heel nieuw leven. Ik bleef dan ook in deze stam gedurende 4 maanden.

Toen besloten we, met de stamleiding, dat het opnieuw tijd werd om te fusioneren. Dit keer met ‘HONOR’(=HONOR), een massastam die over heel wereld 10 gehaat wordt. Mijn eerste gedachte als ik in HONOR zat, was: ‘Neen hé , ik zit 2 dagen in HONOR en ik word al aangevallen’ Ik dacht dat ik een fout had gemaakt en bracht mijn leden hier ook van op de hoogte. ‘HONOR’ was voor mij bovenal een strategische beslissing. Door aan te sluiten bij ‘HONOR’ en dus over te stappen naar een elitestam, verloor ik heel wat leden, maar raakte ik wel hogerop. Ik had echter niet de bedoeling om lang bij ‘HONOR’ te blijven.

Al snel richtte ik ‘W.O.A.’(= Won For All) op. Hier begon het meest succesvolle stuk van mijn carrière. Ik had nu veel ervaring opgedaan en ik bouwde ‘W.O.A.’ uit tot een noemenswaardige stam binnen w10. Dit proces duurde 2 maanden.

Daarna ging ik in ‘T.H.A.’ (=the hell angels). Ik bleef hier slechts gedurende 3 uren. Daarna stapte ik terug over naar ‘HONOR’. Amper na 1 uurtje kreeg ik echter een belangrijke mededeling:
“Geachte yoni d s,
In uw buurt is er een nieuwe elite stam in ontwikkeling, gezien uw puntenaantal vermoeden wij dat u veel ervaring heeft, en zouden we u willen uitnodigen in onze stam ”
Ik moest niet nadenken, het enige wat ik vroeg was: “Mag ‘ewokkiller’ meekomen?”
Dit mocht en dus ging ik naar ‘–krip–’ (=krippendorfs tribe). Daar werd ik leider. Ik nodigde de oorspronkelijke oprichter van de stam uit. Wanneer hij terug in de stam kwam, ontzette hij mij uit mijn leidersfunctie. Ik was uiteraard niet opgezet met deze actie. Ik stuurde dan ook verschillende mededelingen naar de leiding waarin ik vroeg om terug leider te worden. Ik kreeg de functie echter niet meer. Volgens de leiders had ik gelogen en werd ik daarom uit mijn functie ontzet. Ikzelf kon mij hiervan niets herinneren. Ik kon niet meer op één lijn komen met de leiding. Daarom besloot ik op zoek te gaan naar een nieuwe stam. Tijdens mijn zoektocht werd ik echter door de leiders van de stam ontslagen.

De tijd die zou komen was een hel voor me. Ik had toen 115,828 punten en 20 dorpen. Heel wat dorpen werden overgenomen en vele punten verdwenen, zo’n 85,000 punten verloor ik. Uiteraard was dit een ernstig probleem voor mij. Ik was zwak geworden en dus een makkelijk doelwit. Bij overmaat van ramp verloor ik nogmaals 5,000 punten. Tijdens deze verschrikkelijke tijd, zat ik in 3 verschillende stammen.

Toen kwam ik terecht bij ‘5522’ (=KB REPRESENT). Toen is voor mij het tij gekeerd. Ik begon hier met weinig punten en slechts 4leden. In het begin was ‘Mr.Shardul’ oprichter. Hij werd vervangen door ‘Diokhan’ wanneer ‘Mr. Shardul’ stopte. ‘Diokhan’ gaf aan dat ik geen leider kon worden. Het was zijn stam en van hem alleen.
Ik aanvaardde dit en bewees me tegenover de stamleiding. Die was blijkbaar onder de indruk en maakte me alsnog leider. Hij bleek zelfs heel blij te zijn, want ik bracht terug leven in ‘5522’. Plotseling stuurde hij me volgende mededeling: “Rangetje bij, proficiat!” Ik begreep uiteraard meteen wat hij bedoelde en ik voerde enkele dingen in. Zo kwam er een stamkrant, een stamraad. De functies werden beter omschreven enz.. Ik nodigde ook ‘ewokkiller’ uit. Iets later kwam ‘timpeter’ in onze stam , een stamhopper zo bleek. Hij gaf aan dat hij allerlei zaken zou doen, maar deed het uiteindelijk nooit. Later werd hij oprichter. Hij ontsloeg ‘Mr.Shardul’ en mij. Na enige discussie nam ‘timpeter’ ons dan toch terug aan in de stam. We werden zelfs opnieuw leider. De problemen bleven echter aanhouden. Uiteindelijk werden we toch terug ontslagen uit de stam. We richtten dan een nieuwe stam op en heel wat leden volgden ons. Zij toonden hiermee welke kant ze kozen en gaven ook aan dat ze ons respecteerden als leider.

Wanneer ‘timpeter’ dan overstapte naar ‘BLACK!’, vond ik dat ze moesten weten wat voor iemand hij was. Ik moest hen inlichten vooraleer ze in problemen kwamen. ‘timpeter’ dwarsbomen werd een nieuw deel van mijn missie. Dit werd enorm gewaardeerd door de stamleiding van ‘BLACK!’ en ze besloten een bondgenootschap met ons aan te gaan. Ik begon dus de fusie met ‘BLACK!’(= The Black Dragon). Omwille van mijn ervaring, besloten we dat ik moest overstappen naar ‘BLACK!’ om daar alles in orde te brengen. Een van de leiders van ‘BLACK!’ was echter ‘olivier180’. Hij kende me nog ‘–krip–’, waar hij me niet accepteerde als leider . Daarom ontsloeg hij me uit ‘BLACK!’. Heel wat leden van ‘BLACK!’ leken hier problemen mee te hebben. Daarom verhuisden zij gewoon naar ‘5522’. In deze stam gaat alles momenteel zeer goed. We vormen samen een stevig team!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mooi geschreven, maar ik moest me wel inhouden om niet te lachen :p
 

DeletedUser

Guest
en toen moest ik lachen en daarna ging ik hard lachen en toen ging ik weer is een keer lachen om het woordje toen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een mooi stuk! Probeer het eens op te sturen naar het TWw, qua niveau komt het wel ongeveer overeen.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik onthoud uit dat stuk is dat je 37 keer bent verandert van stam en dat je nogal gek bent van ewokkiller, hopelijk is het wederzijds en gaan jullie een mooie toekomst tegemoet.
 

DeletedUser18135

Guest
Wat ik onthoud uit dat stuk is dat je 37 keer bent verandert van stam en dat je nogal gek bent van ewokkiller, hopelijk is het wederzijds en gaan jullie een mooie toekomst tegemoet.

:D en toen?
 

DeletedUser

Guest
Haha, echt knap hoor, maar.. Veel stam wissels hoor.:D Lijkt op een stam hopper.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hij bleek zelfs heel blij te zijn want ik bracht terug leven in 5522 , plotseling stuurde hij me volgende mededeling : “rangetje blij , proficiat!” Ik begreep uiteraard meteen wat hij bedoelde , ik voerde meteen enkele dingen in : de stamkrant , stamraad , betere aanwijzingen van functies en zo voort , ik nodigde ook ewokkiller uit. Iets later kwam timpeter in onze stam , ee stamhopper zo bleek , hij zei altijd dat hij dit en dat ging doen , maar hij deed het nooit , later werd hij oprichter , hij ontsloeg mij en Mr.Shardul , ik zei tegen timpeter dat ik en Mr.Shardul samen wouden aan de macht staan met hem , in werkelijkheid bedoelde ik dat hij me oprichter moest maken zodat ik hem kon ontslaan , hij deed dat en zei dat hij spijt had , ik was te naïef en geloofde hem waarbij hij me weer ontsloeg , ik schaamde me tegenover mijn leden en tegenover Mr.Shardul , ik melde hen dat ook , ze reageerde n daar bijna allemaal op dat ze het niet erg vonden en dat ze er allemaal in getrapt waren , ik maakte een nieuwe stam die 5522 heette en we gingen weer verder.




Langste zin ooit?
 

DeletedUser

Guest
ik zei tegen timpeter dat ik en Mr.Shardul samen wouden aan de macht staan met hem , in werkelijkheid bedoelde ik dat hij me oprichter moest maken zodat ik hem kon ontslaan , hij deed dat en zei dat hij spijt had , ik was te naïef en geloofde hem waarbij hij me weer ontsloeg

Facepalm XD
 

DeletedUser7869

Guest
Geachte medeTW'ers,

Later ging ik w.o.a.(=we are one) oprichten .
Ik richtte W.O.A.(= Won For All) op

????
Over het algemeen slaan afkortingen ergens op. We Are One, het zou logischer zijn om het w.a.o. te noemen dan w.o.a.
Zelfde voor W.O.A., W.F.A. had logischer geweest.

Iets later kwam timpeter in onze stam , ee stamhopper zo bleek , hij zei altijd dat hij dit en dat ging doen , maar hij deed het nooit , later werd hij oprichter , hij ontsloeg mij en Mr.Shardul , ik zei tegen timpeter dat ik en Mr.Shardul samen wouden aan de macht staan met hem , in werkelijkheid bedoelde ik dat hij me oprichter moest maken zodat ik hem kon ontslaan , hij deed dat en zei dat hij spijt had , ik was te naïef en geloofde hem waarbij hij me weer ontsloeg ,

D.V.
Eigen stam
T.T.W.
w.o.a.
R*E*V*
CHAOS
R.e.v.
HONOR
W.O.A.
T.H.A.
HONOR
-krip-
3 andere stammen
5522

Lol,
hij een stamhopper?
In verhaal noem je al 16 stammen waar je in hebt gezeten en dan betitel je hem als stamhopper. Dan vraag ik me af waar voor jou de grens ligt van wanneer iemand stamhopper is.

Sorry hoor, maar hoe stom kun je zijn als je iemand uitnodigd, jezelf laat ontslaan, weer terug aan de macht komt en je jezelf nogmaals laat ontslaan.

Maargoed, je verhaal was wel vermakelijk, bedankt daarvoor :D
 
Bovenaan