Zo lek als een mandje.. (CRYPTO)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Kom op é wij zijn ook wijsneuzen. Kopieer ook wat van ons forum!
 

DeletedUser47551

Guest
morgen is #. Alt aan de beurt jongens geen zorgen, daarna zal ik kijken welke stammen nog interresant zijn..

xD dat lukt je nooit hoor

btw crypto, dit topic doet zeker niet af aan jullie 'reputatie' hoor... wat wazige screenies is gewoon topic dat op slot mag :p
 

DeletedUser

Guest
xD dat lukt je nooit hoor

btw crypto, dit topic doet zeker niet af aan jullie 'reputatie' hoor... wat wazige screenies is gewoon topic dat op slot mag :p

dat boeit toch niet als de reputatie slechter of beter gaat?
het is gewoon weg triest dit te doen vind ik.
 

DeletedUser

Guest
xD dat lukt je nooit hoor

btw crypto, dit topic doet zeker niet af aan jullie 'reputatie' hoor... wat wazige screenies is gewoon topic dat op slot mag :p

:p ahha

Idd Dit mag verwijderd worden, net als die van Codex...
Het vreslijke is dta je dit niet kan tegen houden., tenminste ik zou niet weten hoe.
 

DeletedUser47551

Guest
:p ahha

Idd Dit mag verwijderd worden, net als die van Codex...
Het vreslijke is dta je dit niet kan tegen houden., tenminste ik zou niet weten hoe.

tja , ik zou gewoon /care over die screenies, en hoe je dit kan tegenhouden is alle spelers in het stamgebeuren houden ;)
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste lijkt me dat heel moeilijk, bijna onmogelijk, maar hij kan volgens mij een gevangenisstraf riskeren, als dat het zou zijn.

Mja, laten we er maar weer over ophouden, zal vast wel neit mogen om over zoiets te praten :p
 

DeletedUser

Guest
zodat er geen lekjes onstaan wer :p

Er zullen altijd lekjes zijn hoor, der is altijd wel iemand dei denkt dat het gras groener is aan de overkant. Dit zeker in de begin fase omdat de machts positie's nog niet vast liggen.

In mijn ervaring zijn de interners de gevaarlijkste spelers ivm spionage, aangezien ze niet meer weten hoe aan te vallen of te verdedigen. En kiezen dus voor de gemakkelijke uitweg.

En btw laat dit soort topic's anders eens achterwege, enige da je bereikt is dat je aantoont dat een stam een verrader heeft. Dit zal stam gevoel zeker niet ten goede komen, en ook dat je niet onder je in game naam durft posten zegt al veel, bang voor repercussies ?
 

DeletedUser

Guest
Er zullen altijd lekjes zijn hoor, der is altijd wel iemand dei denkt dat het gras groener is aan de overkant. Dit zeker in de begin fase omdat de machts positie's nog niet vast liggen.

In mijn ervaring zijn de interners de gevaarlijkste spelers ivm spionage, aangezien ze niet meer weten hoe aan te vallen of te verdedigen. En kiezen dus voor de gemakkelijke uitweg.

En btw laat dit soort topic's anders eens achterwege, enige da je bereikt is dat je aantoont dat een stam een verrader heeft. Dit zal stam gevoel zeker niet ten goede komen, en ook dat je niet onder je in game naam durft posten zegt al veel, bang voor repercussies ?

Nop.. Hij zat ook bij codex. en morgen bij alt en wie weet waar dan ook...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan