"Zinloze Topic"

DeletedUser4857

Guest
Ja, Topic zegt "zinloze topic".

Ik wil het hebben over mensen die zinloze topic aanmaken?
Zoals support meldingen? ><"

Of Vragen die je makkelijk kunt vinden..:eek:
etc..

En nee ik vindt deze topic niet zinloos al kun je er "weining" mee bereiken, maar wel een ideétjes kun scheppen hoe we er kunnen voor zorgen dat dit niet meer zovaak word gedaan?

De 'IQ' van men daalt bij sommige..
En die mensen beginnen zeer vervelend te worden.


Enkele voorbeelden:

Voorbeeld 1:
Voorbeeld 2:
Voorbeeld 3:
Voorbeeld 4:
Voorbeeld 5:


Dat ze niet verder kijken dan hun neuslang is.

En dat ze dan domme & zinloze Topics aanmaken.
Je kunt ze overal vinden ingame?
En vooral op de forum.


Idea 1)
Dus mijn idea was nu om Hulp
een ander kleurtje te geven?


Zodat het duidelijk is waar hulp staat?

Idea 2)
wanneer men een account maakt Met grote KOEIENLETTERS ER OP TOEWIJZEN.

Idea 3)
Op de homepage van www.tribalwars.nl Ook met een Andere kleurtje geven zodat het Hulp meer opvalt zodat men er gaat naar kijken.

Aangezien ook in hulp de regels staan..

Zo maar een paar idealizes het is niet dat het echt helpt, maar alle kleine beetjes helpen. :D

Paar ideatjes misschien jullie nog een paar? *Ben een beetje vaag vandaag ^.^*

Graag serieuze antwoorden dat houdt deze topic teminsten op stand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
Of je nu de hulp in size 20 zet, of in het fluogeel, of je de mensen nu 'verplicht' de hulp te lezen. Dezelfde vragen zullen zowieso blijven terugkomen.
 

DeletedUser4857

Guest
Of je nu de hulp in size 20 zet, of in het fluogeel, of je de mensen nu 'verplicht' de hulp te lezen. Dezelfde vragen zullen zowieso blijven terugkomen.

Het valt te proberen.
Het zal waarschijnlijk met (00000000.5%) Effectiever zijn?
Het is teminsten iets ^.^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gewoon eerst iedereen travian laten spelen zodat ze het princiepe snappen:D

FF zonder dollen:
Misschien eerst de FAQ door laten lezen voordat ze een vraag kunnen posten
 

DeletedUser

Guest
Ik vind 20 verschillende kleurtjes in je berichtje plaatsen zinloos, maar goed.

Wat ik meestal doe, want ik geef regelmatig antwoord op vragen, is als het in de hulp staat er een link naartoe plaatsen, mensen zien dan misschien dat daar meer informatie te vinden is en zullen in het vervolg misschien eerst daar kijken alvorens ze het op het forum vragen. Maar de hulp is ook niet echt super overzichtelijk vind ik zelf, al kun je ook gewoon de zoekfunctie gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
dit is dus ook een zinloos topic:)
diep van binnen weet je dat er altijd mensen blijven die het niet snappen en vragen gaan stellen op het forum.
en waarom erger je je ernou aan? gewoon antwoorden en weer vergeten
 

DeletedUser

Guest
kan er geen lijst worden gemaakt met ideeën die het niet hebben gehaald? dat scheelt weer iets misschien..
 

DeletedUser

Guest
lcee. Je voorbeelden hadden niet veel invloed op de hulp dus snapte niet wat je daarmee bedoelde. voor de rest: een vragenforum is er om vragen te beantwoorden. Als je dat irritant vind dan moet je daar niet gaan kijken
 

DeletedUser1863

Guest
gelukkig ben ik niet de enige die mij erger aan die zinloze topics
 

DeletedUser974

Guest
Of je nu de hulp in size 20 zet, of in het fluogeel, of je de mensen nu 'verplicht' de hulp te lezen. Dezelfde vragen zullen zowieso blijven terugkomen.


Volgens mij moet je dit toch zeker met 20% kunnen verminderen.

1) Kleur/groote veranderen.
2) voor men een vragen-topic kan posten, krijgt men een pagina te zien waarop de hulp staat en een paar dingen die je bv in de hulp op kan zoeken.
Men moet minstens 15/20 sec. op die pagina blijven voordat men op een knopje met volgende kan klikken.
3) De beginners-tutorial uitbreiden, er ook uitleggen hoe je legers kan maken en naar de hulp kan.


Als je dit invoert en t daalt niet met 20% zal ik mijn eerste 20 dorpen allemaal de naam 'Duckje ownt' geven^^
 

DeletedUser

Guest
LOL we praten over zinloze topics in ALWEER een zinlose topic :D
hoe stoer zijn we wel niet:eek:
 
Reactiescore
28
uhu
en ik krijg de klere (lang leve holland :p) van al die zogenaamde pro's die maar blijven memmen op de zogenaamde noobs
als je het ergert, blijf dan uit het (vragen)forum?
alsof jij alles snapte toen je pas begon

en ik erger me trouwens ook rot aan al die kleurtjes in dit topic!
 

DeletedUser

Guest
ik geef je groot gelijk : hier men pleidooi ten voordele van de noobs:


edit: het is verwijdert :'(

enfin khad een preek gehouden tegen de zogenaamde "pro's" dat ze (in lelijke woorden) hun bek moesten houden omdat ze zelf ook ooit zo begonnen zijn
 

DeletedUser8845

Guest
ik heb voor van die zinloze vragen een topic in het stammenforum daar hebbe we er geen last van
 

DeletedUser

Guest
ik geef je groot gelijk : hier men pleidooi ten voordele van de noobs:


edit: het is verwijdert :'(

enfin khad een preek gehouden tegen de zogenaamde "pro's" dat ze (in lelijke woorden) hun bek moesten houden omdat ze zelf ook ooit zo begonnen zijn

Als je het nu gewoon in nette woorden had geschreven dan hadden wij ook mee kunnen genieten van je schitterende pleidooi.
 

DeletedUser

Guest
Mischien hand als je een account creeért dat de hulp er komt in beeld en dat je dan als je aanmaken klikt offzo dat er dan en halfe minuut offzo de hulp in beeld komt en dan ie na die halve minuut dan verder kan klikken?
 
Bovenaan