Zeus en Ballin

DeletedUser

Guest
Zozo hoe zit het nou tussen Zeus en Ballin :p.
Ik hoor al rare dingen ;):p
 

DeletedUser8994

Guest
heb ook zoiets gehoord tussen deze twee grote stammen ...
 

DeletedUser

Guest
Haha ja maar het is nog niet officieel ;) het begint eraan te komen
 

DeletedUser8994

Guest
waarom willen ze oorlog ??:confused:

kunnen we niet allemaal rustig pattaten planten in plaats van te vechten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
waarom willen ze oorlog ??:confused:

kunnen we niet allemaal rustig pattaten planten in plaats van te vechten :rolleyes:

Haha,
Komt o.a doordat we leden van ~K*B~ in de stam hadden gelaten en kreeg een bericht over 1 lid in het begin die waarschijnlijk een vluchteling was.
Die hebben we uiteindelijk ook uit de stam gegooid. alleen ik zie wel dat ze al beginnen aan te vallen :).
 

DeletedUser8994

Guest
ik moet zeggen dat wij geen last hebben met beide stammen Zeus en Ballin , wel met charlesgotsize van zeus , die ga ik nog eens aanvallen :)

was net bij de koeien de mest aan het wegscheppen , kom ik eventjes naar binnen voor tw te spelen , zie ik een aanval van die gast...

spijtig dat al zijn troepen eraan waren , kon hij anders zien wat er in het dorp stond:D , was niet weinig:p
 

DeletedUser

Guest
ik heb echt nog nooit van deze kleine stammetjes gehoort.., wie zijn dat nou weer..?
 

DeletedUser

Guest
Dankje, slaapt goed hierzo:p

snelle blik, zie die namen neit staan in de top 20...
 

DeletedUser

Guest
Een beetje meer info??

Edit:

naamloos.jpg


Zeus.jpg


Ballin.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dankjewel kolnerke :) ik ben niet zo goed met die mappen gedoe maken :p
 

DeletedUser

Guest
Mwoah het is niet zozeer een wereld veranderende oorlog tussen deze twee stammen.
Maar toch als er een oorlog komt is er eindelijk weer eens wat actie op W5, want met alle respect het word een beetje dood ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk omdat de leden van ~K*B~ in Zeus zijn gekomen.. en er zijn een paar leden van Ares wat nu niet meer bestaat naar Ballin gegaan.

Ares en ~WoC~ waren de grootste vijanden in K24.
In ~WoC~ (waar ik dus in zat) ging de oprichter van de stam weg die stopte ermee. En uiteindelijk werd het overgenomen door andere alleen dat mislukte doordat ik mijn eigen stam begon op te richten genaamd Zeus :).
En Ares leefde toen nog een weekje :p. En die zijn eigenlijk gesplitst in Zeus, Ballin en C24D (Die nu ook niet meer bestaat).
Zoals jullie kunnen zien zit Ballin in K23 en onder ons in K24..in K24 kunnen ze geen kant meer uit.
 

DeletedUser

Guest
Mwoah het is niet zozeer een wereld veranderende oorlog tussen deze twee stammen.
Maar toch als er een oorlog komt is er eindelijk weer eens wat actie op W5, want met alle respect het word een beetje dood ;)

Haha heb ook heel weinig gehoord op dit grote forum
Alleen tussen QPO en Gasten maar dat is nu ook alweer over.
 
Bovenaan